IZ 412 IE-1983-Sirwilliam
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
- Sirwilliam
- Postitusi: 64
- Liitunud: 08 Sept 2015 19:22
Re: IZ 412 IE-1983-Sirwilliam
Tere,
Viimasest postitusest on juba mõnda aega möödas. Seekord rohkem pilte, vähem juttu.
Asjad nüüd niikaugel:
Ülemine läbilöögi puks jäi praegu kehvasti kuna vedru ei saanud piisavalt kokku,et ülemist sarniiri käändmikuga ühendada.. Nina niivõrd kerge (mootor maas), et ei suru ülemist õõtsa piisavalt üles.
Viimasest postitusest on juba mõnda aega möödas. Seekord rohkem pilte, vähem juttu.
Asjad nüüd niikaugel:
Ülemine läbilöögi puks jäi praegu kehvasti kuna vedru ei saanud piisavalt kokku,et ülemist sarniiri käändmikuga ühendada.. Nina niivõrd kerge (mootor maas), et ei suru ülemist õõtsa piisavalt üles.
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: IZ 412 IE-1983-Sirwilliam
Jõudu!
Hea on vaadata kui teised tööd teevad.
Aga küsimus ka,et kas peale taastamist julged autoga ikka sõitma ka tulla? Teepeal valitsevad igasugused ohud- vesi,kruus,pori,pigi, sool (sool on pea-asi ) jne... Ega pikalt seda ilu ei jätku,kui normaalsesse keskkonda satud oma ilusa autuga.
T.
Hea on vaadata kui teised tööd teevad.
Aga küsimus ka,et kas peale taastamist julged autoga ikka sõitma ka tulla? Teepeal valitsevad igasugused ohud- vesi,kruus,pori,pigi, sool (sool on pea-asi ) jne... Ega pikalt seda ilu ei jätku,kui normaalsesse keskkonda satud oma ilusa autuga.
T.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
- Sirwilliam
- Postitusi: 64
- Liitunud: 08 Sept 2015 19:22
Re: IZ 412 IE-1983-Sirwilliam
Selle värvimisega on mul nii, et ennem kui asi alla saab siis kardad igat kriimu/vigastust . Pärast enam ei mõtle selle peale. Värvitud asjad said monteerimise käigus ka vatti (muidugi mitte meelega), tuleb hambad risti panna ja endale meenutada, et tegemist on siiski auto sillaga, mis eriti ei jää näha ning kattub tõesti tolmu/poriga. Ise olen mõelnud ikka, et talvel/soolaga pigem ei liiguks.TALUPOEG TALUJA kirjutas:Jõudu!
Hea on vaadata kui teised tööd teevad.
Aga küsimus ka,et kas peale taastamist julged autoga ikka sõitma ka tulla? Teepeal valitsevad igasugused ohud- vesi,kruus,pori,pigi, sool (sool on pea-asi ) jne... Ega pikalt seda ilu ei jätku,kui normaalsesse keskkonda satud oma ilusa autuga.
T.
Lisaks tekkis küsimus , et kas keegi on hiljem lisaks, peale monteerimist katnud nt. sillatala kinnitus poldi-mutri ühendusi mingi keemiaga, et need omavahel väga kinni ei roostetaks? Nt. vasemääre, tõrvamääre? Aine peab ilmselt kannatama vett ja kerget pesu. Või pingutan üle
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: IZ 412 IE-1983-Sirwilliam
Kõik esisilla ja käiguosa poldid-mutrid tuleb tõrvaõli,suusatõrva või lausa aerosoolis tõrvaga üle lasta. Pärast hea lahti võtta. Pidurivoolikud olen ka üle lasknud,mine tea,milleks hea.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
- wax
- Site Admin
- Postitusi: 1722
- Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
- Telefon: 53414666
- Asukoht: Linnuvabrik
- Kontakt:
Re: IZ 412 IE-1983-Sirwilliam
Tõrvaõli läheb mul kõikidel autodel enamuste keermete vahele. Välistab edaspidi kõik poltide purukskeeramised Soovitan kõigil kasutada. Vanakoolimeestele tekitab selle lõhn ka mõnusat nostalgiat
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: IZ 412 IE-1983-Sirwilliam
Grafiitmääre, vasemääre ja tõrvasprei, need kolmekesi aitavad just meidwax kirjutas:Tõrvaõli läheb mul kõikidel autodel enamuste keermete vahele. Välistab edaspidi kõik poltide purukskeeramised Soovitan kõigil kasutada. Vanakoolimeestele tekitab selle lõhn ka mõnusat nostalgiat
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: IZ 412 IE-1983-Sirwilliam
Tubli töö sul, nüüd kus ka päris elus oleme kohtunud. Ootan huviga,kui saame mõlemad oma autod joonele panna
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
- Sirwilliam
- Postitusi: 64
- Liitunud: 08 Sept 2015 19:22
Re: IZ 412 IE-1983-Sirwilliam
Vaikselt laon mootoriruumi kokku.
Tekkis osade tagasi paigaldusel küsimus, et kuidas asi tegelikult välja peaks nägema/paiknema..
Pildid olid küll ennem tehtud kuid releed asusid ühel pleki ribal mille teine kinnitus (parem poolne) on plekikruviga lonseroni sisse lastud, järelikult kellegi omaaretus? Vt. ülemine pilt
Alumisel pildil on näha, et pidurijaguri kohal on kaks poldi auku. Järelikult sinna? Kas kuskil peaks veel olema kandelambi stepsel? Hea kui keegi saaks pilti teha/jagada
Aknapesu paagil puudus ka pump ja kaabel . Võimalik, et tuleb armatuuri alt veel toitejuhe välja. Juhtme pundis nagu tähele ei pannud.
Pidurijagurist tulid veel sellised toredad asjad välja Ju ei pidanud otsad õli kinni. Kahe pesa keere ka rikutud. Tuleb uus otsida.
Tekkis osade tagasi paigaldusel küsimus, et kuidas asi tegelikult välja peaks nägema/paiknema..
Pildid olid küll ennem tehtud kuid releed asusid ühel pleki ribal mille teine kinnitus (parem poolne) on plekikruviga lonseroni sisse lastud, järelikult kellegi omaaretus? Vt. ülemine pilt
Alumisel pildil on näha, et pidurijaguri kohal on kaks poldi auku. Järelikult sinna? Kas kuskil peaks veel olema kandelambi stepsel? Hea kui keegi saaks pilti teha/jagada
Aknapesu paagil puudus ka pump ja kaabel . Võimalik, et tuleb armatuuri alt veel toitejuhe välja. Juhtme pundis nagu tähele ei pannud.
Pidurijagurist tulid veel sellised toredad asjad välja Ju ei pidanud otsad õli kinni. Kahe pesa keere ka rikutud. Tuleb uus otsida.
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: IZ 412 IE-1983-Sirwilliam
Värskelt paigaldatud relee keera õigetpidi, muidu juhtub halbade asjade kokkulangemisel (vesi+elekter), see mida sa ei soovi, et juhtuks
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
- Sirwilliam
- Postitusi: 64
- Liitunud: 08 Sept 2015 19:22
Re: IZ 412 IE-1983-Sirwilliam
Eks ma keeran. Panin nii nagu ennem oli Murrab/väänab vähem kaablit ka.partnermosse kirjutas:Värskelt paigaldatud relee keera õigetpidi, muidu juhtub halbade asjade kokkulangemisel (vesi+elekter), see mida sa ei soovi, et juhtuks