Moskvich 412 1974 buzzu
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Moskvich 412 1974 buzzu
Tere!
Olen Moskvichi omanik pea pool aastat. Sai toodud Elva küljealt. Selle auto ostmine oli suhteliselt põrsas kotis, sest masinal ei toiminud peaaegu mitte ükski element, tingituna sellest, et masin oli juba viimased 20 aastat omaniku jutu järgi kuuriall seisnud . Kere on suhteliselt hea, seetõttu läks asi siiski kaubaks.
Niisiis, sai esimese asjana tööle pandud mootor. Karpa puhtaks, jagaja kontaktid puhtaks, massiühendused puhtaks, säde üle vaadatud ja läkski kerge käiamise peale käima. Süda oli kohe kergem ja lootus varsti sõitma saada masin oli üsna suur. Seejärel aga hakkas tagasilööke tulema. Nii kõvad tagasilöögid, et olen juba 5 kuud jännanud piduritega
Võtsin vastu otsuse kogu piduri ja sidurisüsteem läbi pesta, peasilindrid said uued mansetid. Kuid piduritrumlitega olen tõsises hädas olnud, täielik peavalu. Kui esimeste pidurite trumlid sain lõpuks ilusti peale, uued piduriklotsid läksid ka, siis tagumised pidurid ei taha kuidagi sõna kuulata (ei saa trumleid peale pandud). Alustuseks ei saanud ma tagumisi töösilindrite kolvikesi lahti keeratud, sest need olid täiesti kinni. Otsustasin uued töösilindrid sebida. FENOX-i toodang. Ja need on ikka samasugused. Lõpuks pika pusimise peale sain uuel töösilindril kolvid lahti keeratud. Aga need kolvid on sellised, et need käivad ainult ühe koha peal ringi, kas need kolvid ei peaks ringi keerates vastavalt lahti või kinni minema?
Aga panen autost ka paar pilti, mis olen jõudnud teha (klõpsa pildile et suuremalt näha).
Olen Moskvichi omanik pea pool aastat. Sai toodud Elva küljealt. Selle auto ostmine oli suhteliselt põrsas kotis, sest masinal ei toiminud peaaegu mitte ükski element, tingituna sellest, et masin oli juba viimased 20 aastat omaniku jutu järgi kuuriall seisnud . Kere on suhteliselt hea, seetõttu läks asi siiski kaubaks.
Niisiis, sai esimese asjana tööle pandud mootor. Karpa puhtaks, jagaja kontaktid puhtaks, massiühendused puhtaks, säde üle vaadatud ja läkski kerge käiamise peale käima. Süda oli kohe kergem ja lootus varsti sõitma saada masin oli üsna suur. Seejärel aga hakkas tagasilööke tulema. Nii kõvad tagasilöögid, et olen juba 5 kuud jännanud piduritega
Võtsin vastu otsuse kogu piduri ja sidurisüsteem läbi pesta, peasilindrid said uued mansetid. Kuid piduritrumlitega olen tõsises hädas olnud, täielik peavalu. Kui esimeste pidurite trumlid sain lõpuks ilusti peale, uued piduriklotsid läksid ka, siis tagumised pidurid ei taha kuidagi sõna kuulata (ei saa trumleid peale pandud). Alustuseks ei saanud ma tagumisi töösilindrite kolvikesi lahti keeratud, sest need olid täiesti kinni. Otsustasin uued töösilindrid sebida. FENOX-i toodang. Ja need on ikka samasugused. Lõpuks pika pusimise peale sain uuel töösilindril kolvid lahti keeratud. Aga need kolvid on sellised, et need käivad ainult ühe koha peal ringi, kas need kolvid ei peaks ringi keerates vastavalt lahti või kinni minema?
Aga panen autost ka paar pilti, mis olen jõudnud teha (klõpsa pildile et suuremalt näha).
Re: Moskvich 412 1974 buzzu
Eksentrikust keerasid klotse maha ikka? Ja need kaasaegsed silindrid kindlasti ei ole sellised, mida ise peale ja maha kruvikaga keerad, teeb aint nõksu ja siis saad kolvi kätte kui tahad. Ja võib juhtuda et ei mahugi trummel uutele klotsidele peale, siis lihvi veits klotse maha liivapaberiga. Või proovi mõnda sellist klotside vahelist kässari "plaadikest", kus klotsi jaoks plaadil sees olevad avad on sügavamad, st klotsid lähevad rohkem kokku. Kolmanda variandina, uued poest ostetud klotsid: see koht mis läheb vastu seda klotside vahel olevat plaadikest, oli liiga pikk(pikem kui ette nähtud) ja tuli 2mm maha lõigata et klotsid piisavalt kokku läheks.
Ühesõnaga peab saama kokku, pole teist varianti.
Ühesõnaga peab saama kokku, pole teist varianti.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: Moskvich 412 1974 buzzu
Tere taaskord!
Vahepeal on tulnud positiivseid uudiseid, Mosse on liikuma saadud! Aitäh sternile, lõikasin veidi klotse ja tundub, et pidurid on okei, veidi tahavad veel õhutamist saada.
Aga pikemat tiiru ei hakka praegu tegema, kui garaazist väljasõit, kuna jahutusvedelik puudub ja õli, mis seal mootori sees on, on kindlasti kauem seal olnud kui 20 aastat. Esmane soov oleks sellised tööd ära teha. Mis õli ja tosooli soovitate lisada?
Kõike paremat,
buzzu
Vahepeal on tulnud positiivseid uudiseid, Mosse on liikuma saadud! Aitäh sternile, lõikasin veidi klotse ja tundub, et pidurid on okei, veidi tahavad veel õhutamist saada.
Aga pikemat tiiru ei hakka praegu tegema, kui garaazist väljasõit, kuna jahutusvedelik puudub ja õli, mis seal mootori sees on, on kindlasti kauem seal olnud kui 20 aastat. Esmane soov oleks sellised tööd ära teha. Mis õli ja tosooli soovitate lisada?
Kõike paremat,
buzzu
Re: Moskvich 412 1974 buzzu
Kui auto on niikaua seisnud,siis kõik mahlad vaheta kohe kindlasti välja. Mina olen radikas rohelist Polarit kasutanud ja mootorisse tavaline lääne mineraal. Silda ja kasti TAD 17 i. Pidurisse-sidurisse DOT 4,kui seda pole enne tehtud. Kui enne on kasutatud NEVA-t,siis süsteem tühjaks korralikult ja DOT-i võib kohe peale valada. Kui BSK-d,siis tuleb kõikides silindrites mansetid välja vahetada ja torustik läbi pesta.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane
Re: Moskvich 412 1974 buzzu
Olen küll kohalik elanik aga seda autot ei suuda meenutada,et oleks kunagi liikluses näinud. Arvestades, et 20.a pole seda liigutatud, siis vist ei saagi varem näinud olla. Kas vana peremees ütles ka, miks auto seisma jäeti?
Kui see väga suur probleem ei ole. Sooviks suuremat pilti esiklaasi taga ilutsevast kirjadega ribast.
Kui see väga suur probleem ei ole. Sooviks suuremat pilti esiklaasi taga ilutsevast kirjadega ribast.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: Moskvich 412 1974 buzzu
Aitäh kiire vastuse eest!Muhulane kirjutas:Kui auto on niikaua seisnud,siis kõik mahlad vaheta kohe kindlasti välja. Mina olen radikas rohelist Polarit kasutanud ja mootorisse tavaline lääne mineraal. Silda ja kasti TAD 17 i. Pidurisse-sidurisse DOT 4,kui seda pole enne tehtud. Kui enne on kasutatud NEVA-t,siis süsteem tühjaks korralikult ja DOT-i võib kohe peale valada. Kui BSK-d,siis tuleb kõikides silindrites mansetid välja vahetada ja torustik läbi pesta.
Eelmine omanik olevat saanud selle Elvast töö eest palgana. Nime ma ei hakka avaldama aga tegemist oli naisterahva käsutuses olnud autoga.MAZ kirjutas:Olen küll kohalik elanik aga seda autot ei suuda meenutada,et oleks kunagi liikluses näinud. Arvestades, et 20.a pole seda liigutatud, siis vist ei saagi varem näinud olla. Kas vana peremees ütles ka, miks auto seisma jäeti?
Kui see väga suur probleem ei ole. Sooviks suuremat pilti esiklaasi taga ilutsevast kirjadega ribast.
Sai siis poole aasta jagu värskemad pildid autost tehtud
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: Moskvich 412 1974 buzzu
TAD17 kastiõli ei soovitaks panna kui võimalus paremate määrimisomadustega õlisid juba panna eriti kasti eluea pikendamiseks
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: Moskvich 412 1974 buzzu
Nii, oleks aeg lisada jahutusvedelik. Kuid tundub, et paisupaagis on teatud ainet jäänud tahkel kujul. Kuidas seda efektiivselt eemaldada? Eeldatavasti on radiaatoris sarnast ollust?
Re: Moskvich 412 1974 buzzu
Pese süsteem ikka läbi siis enne kui jahutusvedeliku sisse kallad.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!