partnermosse kirjutas:See karpa lahti-kokku tegemine ja pesemine ei aita.
Enne jaanipäeva peaks kindlustust pikendama ja ülevaatusel jõudma ära käia.
Soovitan mitme auto peale kasutada Telia mSõiduki äppi, ise kasutan 3 auto peale ja enne liiklemist aktiveerin vastava sõiduki päeva kindlustuse. 3 auto peale läheb 1-s kuus umbes 20 euri. Loomulikult äpi kasutus tingimuseks on, et peab olema Telia lepinguline klient ja omama nutifoni
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik 2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
partnermosse kirjutas:See karpa lahti-kokku tegemine ja pesemine ei aita.
Enne jaanipäeva peaks kindlustust pikendama ja ülevaatusel jõudma ära käia.
Soovitan mitme auto peale kasutada Telia mSõiduki äppi, ise kasutan 3 auto peale ja enne liiklemist aktiveerin vastava sõiduki päeva kindlustuse. 3 auto peale läheb 1-s kuus umbes 20 euri. Loomulikult äpi kasutus tingimuseks on, et peab olema Telia lepinguline klient ja omama nutifoni
Minul pole äppidega midagi teha, mul nuputelefon Ja kindlustuse teen iizi.ee valikutes. Mul on ilma K126 karbatagi küttekulu vähemalt 10 liitri kandis (arvestan linnakuluna, sest sirget maanteed max 6km). Ma pole 126-ga enne sõitnud ja ei tea sellest midagi oodata. Nädalavahetusel hakkan nokitsema.
Martin2140 kirjutas:Ainult ühe auto kasutamisel vist ei tule kasuks. Kui on mitu autot siis küll. Kahe autoga korraga ju ei sõida.
Sügisest kevadeni 1(ühe) auto leping ja kuumakse umbes 8 euri kokku. Mul 24 tunni hind 46 senti- kuumakse 4.60 ja seda 16 esimest päeva jutti kui kasutaksin iga päev, kuu teine pool oleks siis tasuta. Sellise kalkulatsiooni juures oleks max hind kokku 11.96
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik 2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Põgusalt olen nokitsenud. K126 panin prooviks peale, ei taha sellega kuidagi käia ja akna tihend kipub bensiini läbi lekkima. Nõelklapp ka vist ei pea, tühikäigul tõusis bensutase üle akna ülemise ääre. Lammutasin selle DAAZ 2101 laiali ja ööks atsetooni likku. Pärast kokkupanekut töös muutusi polnud, tühikäigul lonkas korralikult. Ilmselt tõmbab õhku kusagilt vahele. Homme lähen nokin veel.
k126 peab bensutase jääma akna kesk koha juurde. Endal on täpselt keskel ja mootor töötab küllalt hästi. täitsa külmast peast ei kannata sõitma minna peab mingi minuti soojendama praeguste ilmadega. selle nädala sees sai käidud volga poes ja siis sain küttekuluks 6.4l 100 kilomeetrile. Minekut on ka kui ikka vajutada.
Edel kirjutas:Põgusalt olen nokitsenud. K126 panin prooviks peale, ei taha sellega kuidagi käia ja akna tihend kipub bensiini läbi lekkima. Nõelklapp ka vist ei pea, tühikäigul tõusis bensutase üle akna ülemise ääre. Lammutasin selle DAAZ 2101 laiali ja ööks atsetooni likku. Pärast kokkupanekut töös muutusi polnud, tühikäigul lonkas korralikult. Ilmselt tõmbab õhku kusagilt vahele. Homme lähen nokin veel.
Leotamiseks sobib aviobensiini ja lahusti segu 1:1 kui sat soovid leotada puhastamiseks. Ja nii nagu sulle ennem ütlesin, et leotamisest ainult ei piisa, seal on muid asju vaja ka üle vaadata.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik 2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Martin2140 kirjutas:k126 peab bensutase jääma akna kesk koha juurde. Endal on täpselt keskel ja mootor töötab küllalt hästi. täitsa külmast peast ei kannata sõitma minna peab mingi minuti soojendama praeguste ilmadega. selle nädala sees sai käidud volga poes ja siis sain küttekuluks 6.4l 100 kilomeetrile. Minekut on ka kui ikka vajutada.
Panin ta peale. Ujuki tase olin varem sättinud nii, et bens tase aknas oli poole peal. Mootor läks käima, kuid ei taha käia, kui siis kinni tõmmatud õhuklapiga. Lasin tühikäigul käia, vahel gaasitasin, et ära ei sureks, kütuse tase kõikus päris suures ulatuses ja kui jätsin tühikäigule, tõusis bens tase akna ülemisest äärest üle ja kippus ära surema. Nõelklapi teema vist. Eelmine aasta selle karba võtsin lahti ja pesin puhtaks. Võtan selle ükspäev jälle ette. Peaksin enne akna tihendi pidama saama ja kollektori tikud vahetama. Pole välistatud, et proovimisel vaheplaatide tihendite vahelt võis ka lisaõhku tõmmata. Õhufiltri korpuse pean ikka leidma, kui seda karbat kasutada tahan.
Ega ma karbasid teha ei oska, põhihäda võib olla neil kõverad kinnituskõrvad, kus lisaõhku tõmbab.