AZLK 412IE -74, 2140 ja kastikad - wax
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
- wax
- Site Admin
- Postitusi: 1722
- Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
- Telefon: 53414666
- Asukoht: Linnuvabrik
- Kontakt:
Re: AZLK 412IE -74, 2140 ja kastikad - wax
2140 juurde jõuan tiheda suvegraafiku tõttu suht harva, seetõttu endiselt värvimata
412-ga vahepeal palju igasuguseid asju tehtud. Põhja keevitatud ja korrastatud, õlid kõik vahetatud, mõned kilod pigimatti liimitud, termostaat jahedama vastu vahetatud, õõtsa ja tagavedru puksid vahetatud, jne jne kõike ei mäletagi enam.
Eile õhtul lõpetas piduri peasilinder töö, läks uus asemele. Täna hommikul ülevaatusele, kõige hirmutavam CH näit oli lubatud 4,5 asemel 1,5%, seega lebo
Olen igasugu kraami kokku korjatud, mis kui mitte varem, siis järgmiseks hooajaks külge - el. kütusepump, el. ventilaator, õli catch can, ... Otsustasin lõpuks, et vaja ikka ka natuke muusikat sisse ehitada. Aga seda loodetavasti juba lähiajal, kuna augusti lõpus plaan Balti Kett 30-le minna. See ~1300 km oleks liiga nüri vaid mootorit kuulates
Aga nädalavahetuseks Tartusse Hansa Retrosõidule.
412-ga vahepeal palju igasuguseid asju tehtud. Põhja keevitatud ja korrastatud, õlid kõik vahetatud, mõned kilod pigimatti liimitud, termostaat jahedama vastu vahetatud, õõtsa ja tagavedru puksid vahetatud, jne jne kõike ei mäletagi enam.
Eile õhtul lõpetas piduri peasilinder töö, läks uus asemele. Täna hommikul ülevaatusele, kõige hirmutavam CH näit oli lubatud 4,5 asemel 1,5%, seega lebo
Olen igasugu kraami kokku korjatud, mis kui mitte varem, siis järgmiseks hooajaks külge - el. kütusepump, el. ventilaator, õli catch can, ... Otsustasin lõpuks, et vaja ikka ka natuke muusikat sisse ehitada. Aga seda loodetavasti juba lähiajal, kuna augusti lõpus plaan Balti Kett 30-le minna. See ~1300 km oleks liiga nüri vaid mootorit kuulates
Aga nädalavahetuseks Tartusse Hansa Retrosõidule.
AZLK 412IE '74 - AZLK 434IE '75 - M402 '57 ja mõned kastikad ning 40-ed ka.
https://www.facebook.com/WaxGarage
https://www.facebook.com/WaxGarage
- wax
- Site Admin
- Postitusi: 1722
- Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
- Telefon: 53414666
- Asukoht: Linnuvabrik
- Kontakt:
Re: AZLK 412IE -74, 2140 ja kastikad - wax
wax kirjutas:19. septembril 2004 kukkus 500 krooni eest sülle 1974. aasta 412IE.
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: AZLK 412IE -74, 2140 ja kastikad - wax
Kus pildistatud?wax kirjutas:wax kirjutas:19. septembril 2004 kukkus 500 krooni eest sülle 1974. aasta 412IE.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
- wax
- Site Admin
- Postitusi: 1722
- Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
- Telefon: 53414666
- Asukoht: Linnuvabrik
- Kontakt:
Re: AZLK 412IE -74, 2140 ja kastikad - wax
Kantsi tnpartnermosse kirjutas:Kus pildistatud?
- wax
- Site Admin
- Postitusi: 1722
- Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
- Telefon: 53414666
- Asukoht: Linnuvabrik
- Kontakt:
Re: AZLK 412IE -74, 2140 ja kastikad - wax
Nädal enne suvesõitu otsustasin, et saalekolksuga mootoriga suvesõidule igaks juhuks ei tule. Seega sai ühelt 2140-lt mootor maha tõstetud ning vahele visatud. Muud ei teinud kui regullisin klapid ja vahetasin õli.
4 Saaremaa päevaga sain kellale juurde 1210 km, keskmine kütsikulu tuli 8,26. Võib rahule jääda.
4 Saaremaa päevaga sain kellale juurde 1210 km, keskmine kütsikulu tuli 8,26. Võib rahule jääda.
- wax
- Site Admin
- Postitusi: 1722
- Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
- Telefon: 53414666
- Asukoht: Linnuvabrik
- Kontakt:
Re: AZLK 412IE -74, 2140 ja kastikad - wax
Kuna viimastel aastatel on juba traditsiooniks muutunud nädal enne suvesõitu mootorit vahetada, siis ma nüüd ei teagi... Sel aastal ei viita sellele ükski märk. Aga samas on veel 10 päeva aega ka...
Aasta jooksul pole midagi suurt teinudki. Pisiasju ainult nokitsenud, siit-sealt autot vähe paremaks ja mugavamaks ja töökindlamaks Muudkui kalla ja talla.
Aasta jooksul pole midagi suurt teinudki. Pisiasju ainult nokitsenud, siit-sealt autot vähe paremaks ja mugavamaks ja töökindlamaks Muudkui kalla ja talla.
- wax
- Site Admin
- Postitusi: 1722
- Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
- Telefon: 53414666
- Asukoht: Linnuvabrik
- Kontakt:
Re: AZLK 412IE -74, 2140 ja kastikad - wax
Eile ostsin mingi IŽi. Täna osteti vägisi käest ära. Polegi ühtki mosset nii vähe aega omanud...
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 436&type=3
Auto lugu selline, et vanapapi ostis 1987 detsembris, ja tundub, et kevadeni oli tal väga palju vaba aega, kuna möksis selle auto ikka totaalselt Moviliga kokku. Kevadel siis sõitu ja kolme suvega suutis ära sõita 4400 km. Siis aastal 1991 pani ära kuuri, kust ta eile välja tõmbasime... Põhimõtteliselt tutikas pill. Isegi kapoti all tehase pabersildid jms alles. Tehase õli sees, pagassis tulekustuti avamata pappkarbis, tööriistakomplekt puutumata, pump, köis, kamndelamp, absoluutselt kõik süütud ja kasutamata. Pull oli veel see, et kõikides rehvides õhk sees, rehvid ka korras, pole pragusid. Ükski pidur polnud ka peal. Kõik kummidetailid-tihendid-mansetid jms tänu pimedale kuurile nagu uued, ühtki pragu ega kõdunemist pole. Tõeline ajakapsel
Vedas, et oli see uuem IŽ, mis mulle just väga ei meeldi Muidu oleks tahtnud endale jätta
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 436&type=3
Auto lugu selline, et vanapapi ostis 1987 detsembris, ja tundub, et kevadeni oli tal väga palju vaba aega, kuna möksis selle auto ikka totaalselt Moviliga kokku. Kevadel siis sõitu ja kolme suvega suutis ära sõita 4400 km. Siis aastal 1991 pani ära kuuri, kust ta eile välja tõmbasime... Põhimõtteliselt tutikas pill. Isegi kapoti all tehase pabersildid jms alles. Tehase õli sees, pagassis tulekustuti avamata pappkarbis, tööriistakomplekt puutumata, pump, köis, kamndelamp, absoluutselt kõik süütud ja kasutamata. Pull oli veel see, et kõikides rehvides õhk sees, rehvid ka korras, pole pragusid. Ükski pidur polnud ka peal. Kõik kummidetailid-tihendid-mansetid jms tänu pimedale kuurile nagu uued, ühtki pragu ega kõdunemist pole. Tõeline ajakapsel
Vedas, et oli see uuem IŽ, mis mulle just väga ei meeldi Muidu oleks tahtnud endale jätta
AZLK 412IE '74 - AZLK 434IE '75 - M402 '57 ja mõned kastikad ning 40-ed ka.
https://www.facebook.com/WaxGarage
https://www.facebook.com/WaxGarage
- wax
- Site Admin
- Postitusi: 1722
- Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
- Telefon: 53414666
- Asukoht: Linnuvabrik
- Kontakt:
Re: AZLK 412IE -74, 2140 ja kastikad - wax
XX UTR läbitud, 933 kilumeetrit sai nädalavahetusega kellale juurde. Kuna ristsõna lahendamiseks oli vaja rohkem õnne kui mõistust, siis lõime sellele käega ja paugutasime ning kaifisime täie pasaga koduseid ja tuttavaid Lõuna-Eesti kurvilisi ja käänulisi teid
Oli tore vanatehnikaüritus
Oli tore vanatehnikaüritus
- wax
- Site Admin
- Postitusi: 1722
- Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
- Telefon: 53414666
- Asukoht: Linnuvabrik
- Kontakt:
Re: AZLK 412IE -74, 2140 ja kastikad - wax
ükspäev juhtus nii
ja mõned päevad hiljem juhtus nii
hetkel rohkem ei mahu, ruumipuudus
ja mõned päevad hiljem juhtus nii
hetkel rohkem ei mahu, ruumipuudus
AZLK 412IE '74 - AZLK 434IE '75 - M402 '57 ja mõned kastikad ning 40-ed ka.
https://www.facebook.com/WaxGarage
https://www.facebook.com/WaxGarage