AZLK 2140 1979 mart
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: AZLK 2140 1979 mart
poltpuur, norma traksid ka tulevad? munakoore kiivrid?
sellise viguri võid ka teha, et tagaklaas eest ei lendaks vms.
sellise viguri võid ka teha, et tagaklaas eest ei lendaks vms.
21251
Re: AZLK 2140 1979 mart
Päris omapärane armatuur,tundub küll kohati natuke lagedavõitu aga mõõteriistad kõik nüüd vähemalt ühte nägu.
Nüüd eeldan, et kapotialla peaks nüüd hobuseid ka rohkem mahtuma, spidomeetril nüüd ju 180km/h
Nüüd eeldan, et kapotialla peaks nüüd hobuseid ka rohkem mahtuma, spidomeetril nüüd ju 180km/h
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Re: AZLK 2140 1979 mart
to Kasutaja - puuri küll ei tule, selles mõttes, et plaan oligi välimust jäljendada, mitte midagi rohkemat.
to Edel - minu meelest oli armatuur enne nagu lagedam, aga eks iga mees ise otsustab.
ma ise loodan ka, et kuna nüüd uus spido, et äkki tuli sellega kw´te ka juurde
to Edel - minu meelest oli armatuur enne nagu lagedam, aga eks iga mees ise otsustab.
ma ise loodan ka, et kuna nüüd uus spido, et äkki tuli sellega kw´te ka juurde
Azlk 408 ´65 ja Azlk 2140 '80
Re: AZLK 2140 1979 mart
Kusjuures, kui kellegil on pakkuda vanu munakoore kiivreid, siis andku teada! Kaks tükki võiks olla küll autos.
Azlk 408 ´65 ja Azlk 2140 '80
Re: AZLK 2140 1979 mart
Täna üle pika aja käisin mosse juures ja pilt oli selline
Võtsime siis lumelabida ja harja kätte ja nühkisime nii et sädemeid lõi...
Käivitamisest veel niipalju, et aku oli laisavõitu aga esimesest proovist läks ilusti käima meilgi imestus suur...
Lõppkokkuvõttes... IT´S A LIVE!
Võtsime siis lumelabida ja harja kätte ja nühkisime nii et sädemeid lõi...
Käivitamisest veel niipalju, et aku oli laisavõitu aga esimesest proovist läks ilusti käima meilgi imestus suur...
Lõppkokkuvõttes... IT´S A LIVE!
Azlk 408 ´65 ja Azlk 2140 '80
Re: AZLK 2140 1979 mart
Aku võiks alati tuppa sooja tuua kui mitu nädalat-kuud sõitmist pole.
Gardaan,keneraator,garba,tüüs,garter........
Re: AZLK 2140 1979 mart
jutt käib siiski kuudest...
ja olgem ausad, kui see auto pole igapäeva sõiduvahend, siis ei kipu küll seda akut tassima. Kuna selle ehitamine veel käib, ja sõiduks läheb alles veebruari lõpus, siis seni võib teda vajadusel täkuga turgutada.
ja olgem ausad, kui see auto pole igapäeva sõiduvahend, siis ei kipu küll seda akut tassima. Kuna selle ehitamine veel käib, ja sõiduks läheb alles veebruari lõpus, siis seni võib teda vajadusel täkuga turgutada.
Azlk 408 ´65 ja Azlk 2140 '80
Re: AZLK 2140 1979 mart
Kui akut talv läbi seisva auto peal marineerida siis võid kevadel selle kohe ohtlike jäätmete kogumispunkti ära anda... Aku peaks olema võimalusel soojas ja kindlasti tuleb teda korra kuus või umbes nii laadijaga üle käia...
Tasa sõuad, kaugele jõuad.
Re: AZLK 2140 1979 mart
Eks parem oleks, kui tahad öösel paremini magada
Konkreetne aku, mis mossel peal on pärineb mu põllurallika pealt. Too masin seisis selle akuga 2 aastat ja pole tal häda midagi. Kuna ise töötan teatud auto margiesinduse servises, siis on mul ligipääs ühele tehnikaimele, mis näitab aku korrasolekut ja mahtu peale 24 h laadimist.
Vaadates ja mõeldes selle aku eelnevale kasutusele,siis peaks see juba ammu kutu olema, aga võta näpust. Ise leian, et kui aku on korras ja seisev auto voolu ei tarbi, siis muretsemiseks ei tohiks põhjust olla. Muidugi sügaval nõuka ajal oli see aku vedimine soojemasse nurka popp teema, aga aeg läheb edasi ja enam ei pea külmaga karteri alla ka lõket tegema, et õli ei takistaks auto käivitamist...
Konkreetne aku, mis mossel peal on pärineb mu põllurallika pealt. Too masin seisis selle akuga 2 aastat ja pole tal häda midagi. Kuna ise töötan teatud auto margiesinduse servises, siis on mul ligipääs ühele tehnikaimele, mis näitab aku korrasolekut ja mahtu peale 24 h laadimist.
Vaadates ja mõeldes selle aku eelnevale kasutusele,siis peaks see juba ammu kutu olema, aga võta näpust. Ise leian, et kui aku on korras ja seisev auto voolu ei tarbi, siis muretsemiseks ei tohiks põhjust olla. Muidugi sügaval nõuka ajal oli see aku vedimine soojemasse nurka popp teema, aga aeg läheb edasi ja enam ei pea külmaga karteri alla ka lõket tegema, et õli ei takistaks auto käivitamist...
Azlk 408 ´65 ja Azlk 2140 '80
Re: AZLK 2140 1979 mart
Suurest aktsioonist siis...
ühel nädalavahetusel hakkasime mossel roolikarppi maha võtma. Varasemalt sai sõpradega juba kokku lepitud, et teeme "meeste garaaśiõhtu". Soe garaaś, õlled, sakumm jne... Õllestena läks meil kogu see lammutamine ja roolikarbi eemaldamine nii ladusalt, et tegime rohkelt õllepause.
Nii palju kui mina sellest mäletan, siis kella viieks hommikul oli meil karp käes ja kõik olid õnnelikud.
Täna siis... nädal hiljem läksin uue karbiga garaaśi ja mõtlesin, et mis seal hullu ikka ja viskan külge. Aga ei... täitsa pekkis, aga ei mäleta mis valemiga see sealt ära tuli ja veel vähem, et kuidas see peaks läbi selle ussipesa sinna tagasi minema. No ülemõistuse... venelane hakkas vist autot ümber roolikarbi ehitama, selleks et muidu lammuta kapotialune molekulideks et midagi juhtuma seal hakkaks. Igatahes vandusin seal päris jõhkralt ja närv oli enda peale nii must, et vindisena seda nokkima hakkasime ja enam ei mäleta kuidas asjad käisid. Enam ei kuritarvita alkohoolse maiguga võlujooke remondi ajal, sest nagu näha siis see maksis mulle kätte.
Sinna mootori vahele ma ta lõpuks sain kui olin vihast juba pooltuim ja ei andnud enam endale aru, et mida teen.
Lõpp hea kõik hea... kuigi võiks veel parem olla!
ühel nädalavahetusel hakkasime mossel roolikarppi maha võtma. Varasemalt sai sõpradega juba kokku lepitud, et teeme "meeste garaaśiõhtu". Soe garaaś, õlled, sakumm jne... Õllestena läks meil kogu see lammutamine ja roolikarbi eemaldamine nii ladusalt, et tegime rohkelt õllepause.
Nii palju kui mina sellest mäletan, siis kella viieks hommikul oli meil karp käes ja kõik olid õnnelikud.
Täna siis... nädal hiljem läksin uue karbiga garaaśi ja mõtlesin, et mis seal hullu ikka ja viskan külge. Aga ei... täitsa pekkis, aga ei mäleta mis valemiga see sealt ära tuli ja veel vähem, et kuidas see peaks läbi selle ussipesa sinna tagasi minema. No ülemõistuse... venelane hakkas vist autot ümber roolikarbi ehitama, selleks et muidu lammuta kapotialune molekulideks et midagi juhtuma seal hakkaks. Igatahes vandusin seal päris jõhkralt ja närv oli enda peale nii must, et vindisena seda nokkima hakkasime ja enam ei mäleta kuidas asjad käisid. Enam ei kuritarvita alkohoolse maiguga võlujooke remondi ajal, sest nagu näha siis see maksis mulle kätte.
Sinna mootori vahele ma ta lõpuks sain kui olin vihast juba pooltuim ja ei andnud enam endale aru, et mida teen.
Lõpp hea kõik hea... kuigi võiks veel parem olla!
Azlk 408 ´65 ja Azlk 2140 '80