Õigus jah - segukruvi on siiski kütusele.
TÜV vedas segukruvi (segu rikkamaks. See mõjutas HCd vähe, aga lahjat segu pole ju vaja) ja süüte kruvimisega (antud juhul päripäeva. Ilmselt hilisem, kuna kiirendades tõmbab nüüd hinge kinni) läbi, aga sõiduks ei ole süüte-konf küll hea ja pean selle tagasi keerama
tühikäigu segukruvi tihend on uus, aga ikka kuulab seda halvasti. Kruvi liigub kuidagi pehmelt ja CO kõigub hüppeliselt. Kas mul on ikka karbussis õige kruvi? On selline faasidega:
http://teet.luarvik.org/d/7722-1/IMG_20 ... 0x1200.jpg
Karbussi probleem
Re: Karbussi probleem
Kollane 21406. Liigub harva - tahab hulka rohkem tähelepanu, kui muud sõidukid
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: Karbussi probleem
Süüte keeramine päripäeva teeb süüte varasemaks, mitte hilisemaks.13piisab kirjutas:Õigus jah - segukruvi on siiski kütusele.
TÜV vedas segukruvi (segu rikkamaks. See mõjutas HCd vähe, aga lahjat segu pole ju vaja) ja süüte kruvimisega (antud juhul päripäeva. Ilmselt hilisem, kuna kiirendades tõmbab nüüd hinge kinni) läbi, aga sõiduks ei ole süüte-konf küll hea ja pean selle tagasi keerama
tühikäigu segukruvi tihend on uus, aga ikka kuulab seda halvasti. Kruvi liigub kuidagi pehmelt ja CO kõigub hüppeliselt. Kas mul on ikka karbussis õige kruvi? On selline faasidega:
http://teet.luarvik.org/d/7722-1/IMG_20 ... 0x1200.jpg
Segukruvi pildil on sul õige, aga hüppelist co-d võivad põhjustada mitmed põhjustajad, alates õigedt süütemomendist kuni karburaatori tühikäigu kanaliteni välja.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: Karbussi probleem
Ülevaatusel katsetasin ükskord seda süüte keeramist, tulemust CO suhtes ei olnud.
Linnuvabriku garaaž