Vahepeal on autole tehtud ülevaatus, selgus, et välimised rooliotsad olid lõtkudega - loomulikult need said vahetatud. Alla sai jooks laiendatud plekkvelgesid, külge doonorilt kapott, mille värvisime matt mustaks. Mõningad muud parandused tehtud (käigukasti vahetus, üleüldine hooldus), lisasime ka kleepsud, et välimust pisut parandada ja käisime Lõuna-Eestis Vanatehnika Seiklussõidul.
Kilometraaži tuli kõvasti, muresid suures plaanis ei olnud. Üks väike mõttekoht on, mida ei suutnud lahendada. Nimelt kütusekulu - küünlad on heledad, peaaegu valged, viitab justkui lahjale segule. Süüde on ilma vaakumita tühikäigul u. 10 kraadi enne ÜSS, pöörde peal 30 kraadi enne ÜSS. Vaakumiga ilusti kergelt pööret andes 20-45 kraadi vahel. Liigub üsna hästi. Kütusekulu sealjuures u. 13 liitrit 100km kohta. Suurem osa sellest maantee. Kompressioonid on korras, pidur ei ole peal. Ideid?
IŽ 412 1986 sass
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: IŽ 412 1986 sass
Tean, et uutematel mosse mootoritel on süütenurk 51 kraadi, aga mitte 43 pluss/miinus 3 kraadi.sass kirjutas:Vahepeal on autole tehtud ülevaatus, selgus, et välimised rooliotsad olid lõtkudega - loomulikult need said vahetatud. Alla sai jooks laiendatud plekkvelgesid, külge doonorilt kapott, mille värvisime matt mustaks. Mõningad muud parandused tehtud (käigukasti vahetus, üleüldine hooldus), lisasime ka kleepsud, et välimust pisut parandada ja käisime Lõuna-Eestis Vanatehnika Seiklussõidul.
Kilometraaži tuli kõvasti, muresid suures plaanis ei olnud. Üks väike mõttekoht on, mida ei suutnud lahendada. Nimelt kütusekulu - küünlad on heledad, peaaegu valged, viitab justkui lahjale segule. Süüde on ilma vaakumita tühikäigul u. 10 kraadi enne ÜSS, pöörde peal 30 kraadi enne ÜSS. Vaakumiga ilusti kergelt pööret andes 20-45 kraadi vahel. Liigub üsna hästi. Kütusekulu sealjuures u. 13 liitrit 100km kohta. Suurem osa sellest maantee. Kompressioonid on korras, pidur ei ole peal. Ideid?
Kuna muid mootorisse puutuvaid asju ei tea, siis hetkel nii jääb...
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: IŽ 412 1986 sass
Praeguste ilmadega on ka võimalus, et maanteekiirusel jäätub mõni õhudüüs ära ja väiksema kiirusega/tühikäigul sulab jälle üles, sellest ka küttekulu anomaaliad.