AZLK 2140SL 1983 TheoK
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
SELLEKS AASTAKS KÕIK!
Tervitused!
2009. hooaeg sai täna lõpetatud.
Ilmad juba külmad ja täna öösel tuli siinkandis isegi esimene lumi maha. Seega on paras aeg suveauto talvekorterisse panna. Viimasel nädalal olen palju maal, mosse juures olnud ja tehtud töödest siis niipalju, et sai kuivatatud kõik põrandad, kuna vett oli jälle kusagilt sisse tulnud, parandasin roostekohti, korrastasin mootoriruumi väljanägemist, vahatasin kere, koristasin salongi ja konserveerisin auto taaskord sisse. Täna tõstsin ka terve auto õhku, eemaldasin rattad ja auto jäi pukkidele puhkama.
Siit ka üks viimaseid pilte, kus näha matt konserveeritud kere:
Ja siis sõitsingi viimast korda garaazi, kuhu ta nüüd kevadeni jääb:
http://toru.ee/view/d1484a8c9e2a
Alustasin auto ülestõstmisega, mis oli muidugi paras mängimine, garaazi põrand koosneb paekividest, niiet ebaühtlane ja kord oli auto kolme jala peal ja siis jälle nelja jala peal aga hakkama sain. Põhja alla viskasin ka autorehve, et kui alla sajab, siis pole pauk nii tugev. Nüüd võib rahus öelda: auto puhkab!
Läbisõidunäidik jäi seisma 48755 peal, ehk "kirjade" järgi oli selle aasta läbisõit 48755-48330=425 kilomeetrit.
Auto jäi seisma veidi vigasena. Nimelt ühe korraliku kiiruseületamise ajal põles arvatavasti resonaator selliseks, et õhk tuleb läbi. Sellest kiiruseületamisest räägin hiljem.
Aga vaatame tagasi suvele ja sügisele.
Suvest on meelde jäänud püüded, pääseda Autolehe testi ja läbida ülevaatus, ning ka ühte filmi oli lootust saada. Need katsed paraku ei õnnestunud. Suve läbis see masin suurema remondita. Uue värvkatte said esi ja tagapõll. Muid roostekohti, mis kunagi oma lollusest sai lihtsalt ülevärvitud sai ka korralikult parandatud. Auto pidas suurepäraselt vastu, niipalju kui temaga sõitmist oli.Kodustel pereüritustel oli see auto paljudele vaatamisväärsuseks ja tegin ka lõbusõite.
Kord sai masinaga kaugemal asuvas alevis käidud. See siis selle suve pikem sõit. Põhiülesanne oli Mossel inimesi mereranda sõidutada ja tagasi koju. Seda kogu suvi.
Panen suvest ilusamaid pilte ka:
Heinaaeg
Pilt Autolehe testi jaoks teostavatest pidurite remonttöödest, mil pidurid said hirmus head
Kui nüüd ajas edasi liikuda, jõudi kätte sügis, mil autoga ikka seenel sai käidud ja lihtsalt kodukandis sõidetud. Tegin ka rohkelt videosi, millest paremad ka "torus" üleval.
http://toru.ee/view/84513599c1ff
http://toru.ee/view/0bc190da0228
http://toru.ee/view/7cfd907aa323
Mõned nädalad tagasi sain endale ka nõuka-aegsed numbrimärgid (suured tänud Martinile), tegin taaskord pilte, millest osad ka siia lisan:
Ühel hommikul sai Mosse ka korralikku külma tunda:
Ja nende piltide kohta võib öelda "nagu vanasti":
Kes otsib leiab sellelt pildilt, mille väljanägemist on mootoriruumis korrastatud:
Selle sügise pikem sõit leidis aset paar nädalat tagasi ja sihtkoht oli seesama alev, kuhu suvel sõidetud sai. Sinna sõit on muidugi kõigile autosolijatele meeldejääv. Vahest võib ju proovida, vaadake videot:
http://toru.ee/view/2d26d88d12e1
Kui aga jõudsime teeristile, ootas seal ebameeldiv üllatus, siniste vilkuritega Õnneks oli politseiauto asi korraldada üks teesulg. Meie neid ei huvitanud, õnneks. Tagasiteelt ka video:
http://toru.ee/view/2eb26070f8c6
Kui aga juba alevisse sõit, ei saa ju tühjade kätega tagasi tulla. Suundusime bensiinijaama. Sealne tädike oli väga imestunud, kui Mosset nägi. Rääkis taaskord nostalgitunnetest jne. Pajatas ka, et temalgi selline masin olnud, kuid nüüd seisab kusagil aianurgas ja vedrud läbi põhja. Kiitis, et ikka nii ilus auto ja nii edasi... Bensukast üks pilt ka:
Jõuan oma jutus aina hooaja lõpule lähemale. Viimasel nädalal kruvisin veel valed numbrid külge ja panin vilkuri katusele. Justkui KGB eravärvides luuresõiduk
Mõni tähelepanelikum on kindlasti juba tabanud ka Mosseklubi kleepsu tagaaknalt.
Talveplaanidest niipalju, et oleks soov soetada teatud jubinad, mis auto originaali viiksid.
Pilte sai nüüd muidugi rohkem kui juttu aga eks üks pilt ütleb rohkem kui tuhat sõna
Tänan tähelepanu eest ja side lõpp
TheoK
2009. hooaeg sai täna lõpetatud.
Ilmad juba külmad ja täna öösel tuli siinkandis isegi esimene lumi maha. Seega on paras aeg suveauto talvekorterisse panna. Viimasel nädalal olen palju maal, mosse juures olnud ja tehtud töödest siis niipalju, et sai kuivatatud kõik põrandad, kuna vett oli jälle kusagilt sisse tulnud, parandasin roostekohti, korrastasin mootoriruumi väljanägemist, vahatasin kere, koristasin salongi ja konserveerisin auto taaskord sisse. Täna tõstsin ka terve auto õhku, eemaldasin rattad ja auto jäi pukkidele puhkama.
Siit ka üks viimaseid pilte, kus näha matt konserveeritud kere:
Ja siis sõitsingi viimast korda garaazi, kuhu ta nüüd kevadeni jääb:
http://toru.ee/view/d1484a8c9e2a
Alustasin auto ülestõstmisega, mis oli muidugi paras mängimine, garaazi põrand koosneb paekividest, niiet ebaühtlane ja kord oli auto kolme jala peal ja siis jälle nelja jala peal aga hakkama sain. Põhja alla viskasin ka autorehve, et kui alla sajab, siis pole pauk nii tugev. Nüüd võib rahus öelda: auto puhkab!
Läbisõidunäidik jäi seisma 48755 peal, ehk "kirjade" järgi oli selle aasta läbisõit 48755-48330=425 kilomeetrit.
Auto jäi seisma veidi vigasena. Nimelt ühe korraliku kiiruseületamise ajal põles arvatavasti resonaator selliseks, et õhk tuleb läbi. Sellest kiiruseületamisest räägin hiljem.
Aga vaatame tagasi suvele ja sügisele.
Suvest on meelde jäänud püüded, pääseda Autolehe testi ja läbida ülevaatus, ning ka ühte filmi oli lootust saada. Need katsed paraku ei õnnestunud. Suve läbis see masin suurema remondita. Uue värvkatte said esi ja tagapõll. Muid roostekohti, mis kunagi oma lollusest sai lihtsalt ülevärvitud sai ka korralikult parandatud. Auto pidas suurepäraselt vastu, niipalju kui temaga sõitmist oli.Kodustel pereüritustel oli see auto paljudele vaatamisväärsuseks ja tegin ka lõbusõite.
Kord sai masinaga kaugemal asuvas alevis käidud. See siis selle suve pikem sõit. Põhiülesanne oli Mossel inimesi mereranda sõidutada ja tagasi koju. Seda kogu suvi.
Panen suvest ilusamaid pilte ka:
Heinaaeg
Pilt Autolehe testi jaoks teostavatest pidurite remonttöödest, mil pidurid said hirmus head
Kui nüüd ajas edasi liikuda, jõudi kätte sügis, mil autoga ikka seenel sai käidud ja lihtsalt kodukandis sõidetud. Tegin ka rohkelt videosi, millest paremad ka "torus" üleval.
http://toru.ee/view/84513599c1ff
http://toru.ee/view/0bc190da0228
http://toru.ee/view/7cfd907aa323
Mõned nädalad tagasi sain endale ka nõuka-aegsed numbrimärgid (suured tänud Martinile), tegin taaskord pilte, millest osad ka siia lisan:
Ühel hommikul sai Mosse ka korralikku külma tunda:
Ja nende piltide kohta võib öelda "nagu vanasti":
Kes otsib leiab sellelt pildilt, mille väljanägemist on mootoriruumis korrastatud:
Selle sügise pikem sõit leidis aset paar nädalat tagasi ja sihtkoht oli seesama alev, kuhu suvel sõidetud sai. Sinna sõit on muidugi kõigile autosolijatele meeldejääv. Vahest võib ju proovida, vaadake videot:
http://toru.ee/view/2d26d88d12e1
Kui aga jõudsime teeristile, ootas seal ebameeldiv üllatus, siniste vilkuritega Õnneks oli politseiauto asi korraldada üks teesulg. Meie neid ei huvitanud, õnneks. Tagasiteelt ka video:
http://toru.ee/view/2eb26070f8c6
Kui aga juba alevisse sõit, ei saa ju tühjade kätega tagasi tulla. Suundusime bensiinijaama. Sealne tädike oli väga imestunud, kui Mosset nägi. Rääkis taaskord nostalgitunnetest jne. Pajatas ka, et temalgi selline masin olnud, kuid nüüd seisab kusagil aianurgas ja vedrud läbi põhja. Kiitis, et ikka nii ilus auto ja nii edasi... Bensukast üks pilt ka:
Jõuan oma jutus aina hooaja lõpule lähemale. Viimasel nädalal kruvisin veel valed numbrid külge ja panin vilkuri katusele. Justkui KGB eravärvides luuresõiduk
Mõni tähelepanelikum on kindlasti juba tabanud ka Mosseklubi kleepsu tagaaknalt.
Talveplaanidest niipalju, et oleks soov soetada teatud jubinad, mis auto originaali viiksid.
Pilte sai nüüd muidugi rohkem kui juttu aga eks üks pilt ütleb rohkem kui tuhat sõna
Tänan tähelepanu eest ja side lõpp
TheoK
Viimati muutis TheoK, 31 Okt 2009 23:47, muudetud 1 kord kokku.
Endine Super-Lux.
Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK
Kannatust ainult 2012 saad selle esitada juba musta nr kanditaadiks hoia teda.
Minule meeldib enam see vanade retro numbrimärkidega konseptsioon ja
must valged fotod.
Edu ka edaspidiseks, loodan,et saan ka elusuuruses seda autot näha
Minule meeldib enam see vanade retro numbrimärkidega konseptsioon ja
must valged fotod.
Edu ka edaspidiseks, loodan,et saan ka elusuuruses seda autot näha
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK
Pigem küll aastal 2018. Praegu on vanasõidukite alampiir 35 aastat.MAZ kirjutas:2012 saad selle esitada juba musta nr kandidaadiks.
Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK
Musta numbri saamine oleks muidugi väga tore, KUID enne kandidaadiks esitamist tuleks auto korralikult üle värvida ja tegelikult tuleks läbi viia põhjalik taastamine. Musta numbri saamiseks on ju vaja autot,mis just nagu tehasest.M410 kirjutas:Pigem küll aastal 2018. Praegu on vanasõidukite alampiir 35 aastat.MAZ kirjutas:2012 saad selle esitada juba musta nr kandidaadiks.
Endine Super-Lux.
Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK
TheoK kirjutas:Musta numbri saamine oleks muidugi väga tore, KUID enne kandidaadiks esitamist tuleks auto korralikult üle värvida ja tegelikult tuleks läbi viia põhjalik taastamine. Musta numbri saamiseks on ju vaja autot,mis just nagu tehasest.M410 kirjutas:Pigem küll aastal 2018. Praegu on vanasõidukite alampiir 35 aastat.MAZ kirjutas:2012 saad selle esitada juba musta nr kandidaadiks.
See oleks hea vaatepilt küll, kui konkreetne auto kannab näiteks 2140 SL kombinatsiooniga mustapõhjalist numbrit.
Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK
Kui suvel Nivalt konserveerimisõli eemaldasin, kasutasin sellist nõuka-aegsest (ma oletan) keemiat, nagu "CLEANERPOLISH". Tegu oli roosakasvalge vedelikuga, mida tuli lapile valada ja kerele määrides ja pühkides kadus ka konserveerimisõli.
Kas keegi oskab tänapäevastest ainetest ka midagi sellist soovitada, mis õli kerelt eemaldab.
Või millega nö. kuivalt autot puhastada.
Kas keegi oskab tänapäevastest ainetest ka midagi sellist soovitada, mis õli kerelt eemaldab.
Või millega nö. kuivalt autot puhastada.
Endine Super-Lux.
Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK
Pigieemaldid tuleb valdavalt siiski maha pesta pärast kerele kandmist.
Kui Opel katki läheb, on Mossel veel 3 minutit jäänud.
Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK
sul ülevaatust,kindlustust ja lube pole siis,et mente kardad?
Tel 55627664
Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK
Selge.Tiit kirjutas:Pigieemaldid tuleb valdavalt siiski maha pesta pärast kerele kandmist.
Seaduste järgi 14-aastastele vist juhilube ei jagata , kui kaugemale sõit, siis on roolis muidugi isa.tafi kirjutas:sul ülevaatust,kindlustust ja lube pole siis,et mente kardad?
Autol pole tõepoolest kindlustust-ülevaatust,kuna ei pea seda selle auto sõitude jaoks vajalikuks.
Endine Super-Lux.