AZLK 2140SL 1983 TheoK

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Suletud
Kasutaja avatar
tafi
Postitusi: 278
Liitunud: 13 Okt 2009 19:26

Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK

Postitus Postitas tafi »

selge selge :D
Tel 55627664
Kasutaja avatar
svenson01
Postitusi: 159
Liitunud: 25 Mai 2009 15:10
Asukoht: pärnu

Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK

Postitus Postitas svenson01 »

theok ega sul taga reduktorit Sl pole?mul 2140 ütles üless aga tahaks sl oma panna..väike lootus oli et ehk sul on müügiks?
Iga inimene peab enda risti kandma,kes ei jõua lohistab järel!
Kasutaja avatar
TheoK
Postitusi: 238
Liitunud: 03 Veebr 2009 21:13
Asukoht: Tallinn

Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK

Postitus Postitas TheoK »

Paraku ei.
Endine Super-Lux.
Kasutaja avatar
TheoK
Postitusi: 238
Liitunud: 03 Veebr 2009 21:13
Asukoht: Tallinn

Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK

Postitus Postitas TheoK »

Täna on üks tähtis päev, on Mossel "aastapäev" :D
Nimelt möödub kolm aastat Moskvitsi ostust!

Tähtpäevalisest üks eilne pilt ka, seisab rahus:
Pilt
Endine Super-Lux.
Kasutaja avatar
mossejumal
Postitusi: 620
Liitunud: 10 Okt 2009 10:38

Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK

Postitus Postitas mossejumal »

Palju õnne autole ! :beer
Edu ja õnne sellega tulevikus väga 5+ masin on
Kasutaja avatar
MAZ
Postitusi: 1505
Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Telefon: 53840257
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK

Postitus Postitas MAZ »

Mind teeb selline hoiu koht autole kadedaks enda omad pole mitte nii head :uhoh
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Kasutaja avatar
TheoK
Postitusi: 238
Liitunud: 03 Veebr 2009 21:13
Asukoht: Tallinn

Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK

Postitus Postitas TheoK »

Tervitused!

Nüüdseks on auto seisnud veidi üle kuu. Ega midagi olulist toimunud pole, aga nädalavahetusel käisin maal Mosu juures ja viisin läbi korralise käivituse. Nii nagu ma ikka auto seismise ajal alati kord kuus olen teinud.
Alustuseks siis aku peale ja bens üles, siis oli aga veidi muid tegemisi ja auto jäi tunniks seisma. Hiljem pidi tavapärasest kauem starterit andma. Vb polnud ka pump nö. õiges asendis.
Käivitus:
http://toru.ee/view/fe1c14fbb298

Alguses töötas veidi ebaühtlaselt, kuid mootori soojenedes läks rütm paremaks,veidi häirib muidugi see resonaatori plärin aga eks sellega tegelen kevadel. Video juba peaaegu töösoojast mootorist:
http://toru.ee/view/4d9fe3b24607

Tegin ka "pidurduskatseid", et käsipidur kinni ei jääks ja ikka ka kevadel toimiks. Veidi muidugi trummlid viskavad, on seda palju?:
http://toru.ee/view/44dbf280f284

Ja kui juba kõik toimis ja soe oli, siis otsustasin lõpetada. Pea oli ka juba "gaasidest" sassis:
http://toru.ee/view/a65ccc565ee8

Side lõpp.
Endine Super-Lux.
Kasutaja avatar
MAZ
Postitusi: 1505
Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Telefon: 53840257
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK

Postitus Postitas MAZ »

Üks tähelepanek oleks.
Ma arvan,et sul oli ka bensiini pump vales asendis ja ei saanud kohe kütust üles.
Kuid see selleks,eks teinekord oskad sa ise selle õige koha leida.
Kui oled karburaatori täis löönud kütet, siis vajuta gaasi pedaali 3-5 korda põhja. Siis peaks käivitamine
olema hõlpsam. Samuti soovitas üks vanakooli mossemees enne käivitamist 5 sekundiks tõmmata täis tulede peale. Ja siis tagasi lükata ja siis 5 sekundi pärast käivitada masin. Pidi mõjuma kui aku on tühja võitu või
siis ergutama seda kuidagi. Ise olen proovinud ja toimib pean tunnistama.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1581
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK

Postitus Postitas partnermosse »

Vaadates,et suures garaasis tuleb korralikult "mosseauru", siis soovitan tulevikus kasutada summuti pikenduseks toru või voolikut, mis ulatub garaasiruumidest väljapoole ning juhib mürgised aurud sealt välja ! :)
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Kasutaja avatar
TheoK
Postitusi: 238
Liitunud: 03 Veebr 2009 21:13
Asukoht: Tallinn

Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK

Postitus Postitas TheoK »

Tervitused!

Täna käisin Moskvitši käivitamas. See oli juba kaua plaanis, kuid siiamani polnud viitsinud akut kohale vedada. Kuna auto on hetkel ka looduslikult varaste eest kaitsusd, st. et lumehanged on sellised, et autoni ühegi teise autoga ei saaks. Ise peab majani jõudmiseks ka pikalt läbi metsa minema ja akut tassida üsna nõme. Aga täna võtsin end kokku, kuna vaja ikka regulaarset käivitust teha.

Panin aku peale, bens üles.
Hakkasin käivitama. Aku oli pooltühi, garaazis korralikud miinuskraadid ja auto 2 kuud ilma käivitamata seisnud. Andsin starterit, vedas ennast käima. Alguses turtsus-plärtsus küll, aga mida aeg edasi, seda ühtlasemaks ja ilusamaks sound muutus. Hiljem käis juba väga hästi. Salong läks ka saunaks kätte ;)
Algselt oli muidugi käigukasti-tagasilla õli hirmus paks aga needki lasin soojaks, tegin "kiiruskatseid", treenisin natuke käsipidurit jne.

Roostekohti pole välja löönud.

Videomaterjali paraku anda pole, küll aga üks pilt:

Pilt

Eks varsti jälle.
Endine Super-Lux.
Suletud