AZLK 408 1973 Sm.Mossu
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: AZLK 408 1973 Sm.Mossu
Tundub olevat rataste pöörlemise sagedusega.
- Martin2140
- Postitusi: 289
- Liitunud: 19 Mai 2018 20:11
- Telefon: 58955917
Re: AZLK 408 1973 Sm.Mossu
Kui enne talve ei olnd seda siis 100% rehvid. Kui on mingised vanad siis on juhust et nendel vajuvad rehvidele ühte kohta lohud sisse aga see kaob ära kui rehvid soojaks saavad. Aga mul pole kunagi nii pikalt selliste rehvidega seisnud ka.
Ainult nõrganärviline kontrollib mootoris õli
Re: AZLK 408 1973 Sm.Mossu
Sai siis tehtud esimene pikem sõid ida poolt Tapa kanti, kokku umbes 200 km. Mosse toimetas väga edukalt, ainuke mis juhtus oli, et spidokaabel otsustas saba anda poole sõidu pealt Niiet kui lellelgi oleks pakkuda uut siis oleksin väga tänulik
Re: AZLK 408 1973 Sm.Mossu
Korras trosse lademes, 10€ tk
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
AZLK 408 1973 Sm.Mossu
Tere jälle
nagu ikka, ei lõppe vana sõiduki mured kunagi ning vahetades välja vana spidoka kaablit uue vastu (tänud Stern100-le), mis oli paras keberniit, avastasin korralikku lekke diffrilt. Leke tundub tulevat kuskilt gardaanipoolsest otsast. Eeldan, et mingisugune tihend (kui see on õige nimetus?) seal on oma aja ära elanud, kui keegi oskaks öelda või näidata, milline näeb see tihend välja siis enne lahti võtmist uuriksin enda varudest, kas mul on juhuslikult uus tihend varudes kuskil olemas Kui ei, eks siis peab otsima hakkma. Lisan ka pildi lekkest. Kuna pole elukutseline mehaanik siis vabandan valede terminite eest
nagu ikka, ei lõppe vana sõiduki mured kunagi ning vahetades välja vana spidoka kaablit uue vastu (tänud Stern100-le), mis oli paras keberniit, avastasin korralikku lekke diffrilt. Leke tundub tulevat kuskilt gardaanipoolsest otsast. Eeldan, et mingisugune tihend (kui see on õige nimetus?) seal on oma aja ära elanud, kui keegi oskaks öelda või näidata, milline näeb see tihend välja siis enne lahti võtmist uuriksin enda varudest, kas mul on juhuslikult uus tihend varudes kuskil olemas Kui ei, eks siis peab otsima hakkma. Lisan ka pildi lekkest. Kuna pole elukutseline mehaanik siis vabandan valede terminite eest
Re: AZLK 408 1973 Sm.Mossu
Simmer(rõngastihend) või diffri ja korpuse vaheline tihend(piisab ka hermeetikust). Simmeri koodi saad raamatust. Kui vaja siis peaks mõlemaid olema, st simmer ja diffri tihend.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
- Martin2140
- Postitusi: 289
- Liitunud: 19 Mai 2018 20:11
- Telefon: 58955917
Re: AZLK 408 1973 Sm.Mossu
Paistab eest pool niiet siiski simmer. Lisaks pole kohanud et see korpuse tihend hakkaks lekkima iseenesest. kõige mõistlikum vana välja võtta ja mõõtude järgi uus osta. Või kui lähed vene auto poodi siis kindlasti katsu enne maksmist uus simmer üle. Simmri serv peab olema pehme muidu pole vahetusest kasu.
Ainult nõrganärviline kontrollib mootoris õli
Re: AZLK 408 1973 Sm.Mossu
Martin2140 kirjutas:Paistab eest pool niiet siiski simmer. Lisaks pole kohanud et see korpuse tihend hakkaks lekkima iseenesest. kõige mõistlikum vana välja võtta ja mõõtude järgi uus osta. Või kui lähed vene auto poodi siis kindlasti katsu enne maksmist uus simmer üle. Simmri serv peab olema pehme muidu pole vahetusest kasu.
Sain vana kätte ja leidsin enda varudest isegi uue ka. Pehme ääre all mõtled sa siis seda seesmise ringi äärt? Välimine on täitsa kõva, nii oli ka vanal. Või peab kogu krempel olema pehme?
Re: AZLK 408 1973 Sm.Mossu
Välimine peabki kõva olema,see fikseerib tihendi paigale. Sisemine on simmeri tööpind,mis peab takistama õlileket flantsi vahelt.
Re: AZLK 408 1973 Sm.Mossu
Siis on selge. Uus simmer peaks kõlbama