Mina mõistsin antud lõiku artiklis nii, et härrad ei saanud mingile autole ümberehitusluba, kuna ümberehitused niivõrd suured või hõlmasid mõnda keelatut sõlme(näiteks pidurite ümberehitus). Seetõttu üritati ümberehitatud auto omavalmistatu pähe arvele võtta, kuigi enamik autost siiski tehasetoodang, mitte omavalmistatu.marek kirjutas: Ümberehitamise asemel prooviti sageli saada auto registrisse iseehitatud sõidukina, kuid siin põrkuti teiste normidega. Esiteks ei suudeta Maanteeametile tõestada, et auto kere või raam on tõepoolest ise ehitatud ja ei kasutata mõne tootja valmistatud keret või raami.
Majandus- ja kommunikatsiooniministri määrus nr 42, § 9, lõige 2: Üksikkorras valmistatud sõiduk peab vastama kehtivatele tehnonõuetele. Sõiduki välimus peab erinema tehases valmistatud sõiduki välimusest.
See kui palju erinev on piisavalt erinev, on ilmselt Maanteeameti otsustada. Ühes enam mittekehtivas määruses on varasemalt seda ka täpsustatud: "Sõiduki välimus peab erinema sedavõrd tehases valmistatud sõiduki välimusest, et see ei oleks vastuolus autorikaitse õigusega."
Olgu ka ära öeldud, et ei ole võimalik omavalmistatuna arvele võtta varuosadest koostatud autot.