Sain vanasõidukiks tunnustuse ja musta numbri Eestis juba harulduseks muutunud Alekole.
Viie aasta eest ostsin Leedust toodud masina, millega sain kaasa uue salongi komplektsusega tehasekere.
Tegin kerevahetuse ja doonorilt võtsin agregaadid. Lada 1600 kuupsenti mootor sai remondi, uued kolvid, nukkvõlli, jne. Uued originaalrehvid.
Komisjoni esmase ülevaatuse järel saatsin nähtavad metallosad galvaanikasse värskendamisele. Hinnati originaalsuseks 99,04 %.
Esmaosalemine oli Hansaretro sõidul Tartus.
https://photos.app.goo.gl/y2kQMYx9CCgZ5ic89
AZLK 2141 1987 Maalt
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: AZLK 2141 1987 Maalt
Lahe
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks