Tervist.
Töötuppa laekus kuu aja eest pealkirjas mainitud masin. Mõtlesin et ehk tahab veel keegi pilte lugeda ja juttu vaadata, lisaks auto omanikule.
https://postimg.cc/KKCr2Nj6
https://postimg.cc/hzx8Pd7f
Üks kõige defektsem detail auto juures- mõlk on muljetavaldav
https://postimg.cc/06zdF3kG
AZLK 2140, 1988 (keretööd)
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: AZLK 2140, 1988 (keretööd)
Logareid alt ära võttes vaatas rattakoobastest vastu nõuka-aegne õli, kahurimääre ja ma ei teamisollus veel. Ja seda on ikka ohtralt.
https://postimg.cc/vxsr1ZWX
https://postimg.cc/rz1GB5kH
Enne kultuurkihi mahakraapimist tegin ühe katse, et ehk leian autole tema värvitooni üles. Lada lipikute hulgast jäigi üks sobiv silma.
https://postimg.cc/k24xRZbr
Natuke sai otsitud ka värvipoe arvuti andmebaasis ja värvitoon nimega Gobi kõrbekollane oli Moskvitši nime all täitsa olemas, ainult lipikut polnud.
Juhuipoolne esi- ja tagaukse vahe on päris suur, midagi peab seal nüüd hakkama nuputama.
https://postimg.cc/N5b6MYL7
https://postimg.cc/zbmWMGP5
Peale detailide demontaaži hakkas pihta üks suurem kere kasimine ja küürimine, et sellest õlist jms. kraamist lahti saaks.
https://postimg.cc/VS0nDCgD
https://postimg.cc/8JhWVgqv
Võttis aega, mis ta võttis, aga puhtamaks läks see kere natukene küll.
https://postimg.cc/Jt56bfGt
https://postimg.cc/fkNqSzW6
Kui õli jms. mansaft oli nitrolahustiga maha pestud, tuli hakata roostega tegelema. Esi- ja tagapõll, uste servad, küljekarbid- neid kohti ikka jagus.
https://postimg.cc/zVdxQTwr
https://postimg.cc/tsYBG7DV
Need mustad täpid pole mitte roosteaugud, vaid roostemuundur reageeris pesa põhjas oleva "originaalroostega."
Tagatiibade alumised nurgad tuleb ka plekksepal uued panna- niikui kruvikeerajaga surkima hakkasin, mõlemale poole tulid augud sisse.
https://postimg.cc/TKFCdGHN
Esi- ja tagapõll olid veidral kombel isegi suht terved. Pindmist roostet oli ikka, aga ühtegi läbivat auku nendes õnneks ei olnud
https://postimg.cc/06SZr3Tk
https://postimg.cc/WFP8Z8VM
Uksed ja karp said ka roostest puhtaks ja pärast epokrundi endile peale
https://postimg.cc/34CBFGrz
https://postimg.cc/0KkCWNbj
https://postimg.cc/mhBV2m84
Esipõllega sama teema.
https://postimg.cc/D8zg1m9Y
Tagauks oli plekksepale paras proovikivi- mees mingi 5-6 tundi toimetas spotteri ja söepulgaga uksepleki kallal. Aga valmis ta siiski saadi.
https://postimg.cc/rKY9jMcy
https://postimg.cc/sMk4Fmvt
https://postimg.cc/VSXBztt5
Tööd jätkuvad.
https://postimg.cc/vxsr1ZWX
https://postimg.cc/rz1GB5kH
Enne kultuurkihi mahakraapimist tegin ühe katse, et ehk leian autole tema värvitooni üles. Lada lipikute hulgast jäigi üks sobiv silma.
https://postimg.cc/k24xRZbr
Natuke sai otsitud ka värvipoe arvuti andmebaasis ja värvitoon nimega Gobi kõrbekollane oli Moskvitši nime all täitsa olemas, ainult lipikut polnud.
Juhuipoolne esi- ja tagaukse vahe on päris suur, midagi peab seal nüüd hakkama nuputama.
https://postimg.cc/N5b6MYL7
https://postimg.cc/zbmWMGP5
Peale detailide demontaaži hakkas pihta üks suurem kere kasimine ja küürimine, et sellest õlist jms. kraamist lahti saaks.
https://postimg.cc/VS0nDCgD
https://postimg.cc/8JhWVgqv
Võttis aega, mis ta võttis, aga puhtamaks läks see kere natukene küll.
https://postimg.cc/Jt56bfGt
https://postimg.cc/fkNqSzW6
Kui õli jms. mansaft oli nitrolahustiga maha pestud, tuli hakata roostega tegelema. Esi- ja tagapõll, uste servad, küljekarbid- neid kohti ikka jagus.
https://postimg.cc/zVdxQTwr
https://postimg.cc/tsYBG7DV
Need mustad täpid pole mitte roosteaugud, vaid roostemuundur reageeris pesa põhjas oleva "originaalroostega."
Tagatiibade alumised nurgad tuleb ka plekksepal uued panna- niikui kruvikeerajaga surkima hakkasin, mõlemale poole tulid augud sisse.
https://postimg.cc/TKFCdGHN
Esi- ja tagapõll olid veidral kombel isegi suht terved. Pindmist roostet oli ikka, aga ühtegi läbivat auku nendes õnneks ei olnud
https://postimg.cc/06SZr3Tk
https://postimg.cc/WFP8Z8VM
Uksed ja karp said ka roostest puhtaks ja pärast epokrundi endile peale
https://postimg.cc/34CBFGrz
https://postimg.cc/0KkCWNbj
https://postimg.cc/mhBV2m84
Esipõllega sama teema.
https://postimg.cc/D8zg1m9Y
Tagauks oli plekksepale paras proovikivi- mees mingi 5-6 tundi toimetas spotteri ja söepulgaga uksepleki kallal. Aga valmis ta siiski saadi.
https://postimg.cc/rKY9jMcy
https://postimg.cc/sMk4Fmvt
https://postimg.cc/VSXBztt5
Tööd jätkuvad.
Re: AZLK 2140, 1988 (keretööd)
Auto on tegelikult juba ammu valmis, lihtsalt piltide üleslaadimine siia jäi vahepeal unarusse.
Mingi aeg peale kere pahteldustöid läks auto helehalli täitevkrundi alla.
https://postimg.cc/6TyWwVZF
https://postimg.cc/XXmVvZcq
Samal ajal tegin valmis ka ühe proovikoguse värvi, et vaadata missugune see toon jääb ja kui hästi või halvasti krundipinda katab.
https://postimg.cc/K1rFQ0X3
Kapotialune esipaneel, mis iluvõre taha jääb, nägi päris jube välja selle pindmise roostega. Kuna kapott oli ära võetud, oli lihtsam tolle pinna kallal toimetada ka.
https://postimg.cc/rdfT2zw8
Kapoti sisepinnaga ei teinud ma muud midagi kui et pesin ta silikoonieemaldiga üle. Isegi mürasummutusmatt läks puhtamaks.
https://postimg.cc/WFtvNjd0
https://postimg.cc/ZC6hKw5s
https://postimg.cc/hfLHqh2H
Võretagune paneel sai roostest puhtastatud ja krunditud.
https://postimg.cc/CRw9MYtd
Tagatiibade nurgad jätsime teadlikult kõige viimaseks tööks- ajakulu esiteks ja teiseks ega see breiktantsu tegemine auto kõrval põrandal pole ka lihtne tegevus.
https://postimg.cc/sBNLJW2Z
https://postimg.cc/7GJWtLCt
Mõlemal tagatiival tuli seestpoolt ka mingi nn. karkass ehitada, et välimine nurk kusagile kinnitada. Ja samas pidi jälgima, et autot põlema ei paneks, kuna seda tehasemääret, tavotti jms. korrosioonivastast kraami oli ikka ohtralt kere õõnsustes.
https://postimg.cc/YjgP1hBh
Seni kuni plekksepp õppis moskvitši juures breiktantsu, proovisin autole tema enda võret külge, aga see oli ikka nii kõver, et mõistlik oli uus osta.
https://postimg.cc/DSCp2GLY
Pika jutu lühike kokkuvõte- keretööd kestsid u. paar kuud (septembri algus kuni novembri alguseni) ja eks aega kulus parasjagu.
Aga noh, valmis see auto lõpuks sai ka.
https://postimg.cc/wtZWNdWX
https://postimg.cc/ZvhVfxz0
https://postimg.cc/234H1MnW
https://postimg.cc/zV8xK7kc
Ja lõpuks üks nn. tolle ajastu vaimus tehtud must-valge pilt ka- nõukaaegne kaarhall, nõukaaegne betoonaed ja nõukaaegne moskvitš.
https://postimg.cc/tsmD0jGK
Mingi aeg peale kere pahteldustöid läks auto helehalli täitevkrundi alla.
https://postimg.cc/6TyWwVZF
https://postimg.cc/XXmVvZcq
Samal ajal tegin valmis ka ühe proovikoguse värvi, et vaadata missugune see toon jääb ja kui hästi või halvasti krundipinda katab.
https://postimg.cc/K1rFQ0X3
Kapotialune esipaneel, mis iluvõre taha jääb, nägi päris jube välja selle pindmise roostega. Kuna kapott oli ära võetud, oli lihtsam tolle pinna kallal toimetada ka.
https://postimg.cc/rdfT2zw8
Kapoti sisepinnaga ei teinud ma muud midagi kui et pesin ta silikoonieemaldiga üle. Isegi mürasummutusmatt läks puhtamaks.
https://postimg.cc/WFtvNjd0
https://postimg.cc/ZC6hKw5s
https://postimg.cc/hfLHqh2H
Võretagune paneel sai roostest puhtastatud ja krunditud.
https://postimg.cc/CRw9MYtd
Tagatiibade nurgad jätsime teadlikult kõige viimaseks tööks- ajakulu esiteks ja teiseks ega see breiktantsu tegemine auto kõrval põrandal pole ka lihtne tegevus.
https://postimg.cc/sBNLJW2Z
https://postimg.cc/7GJWtLCt
Mõlemal tagatiival tuli seestpoolt ka mingi nn. karkass ehitada, et välimine nurk kusagile kinnitada. Ja samas pidi jälgima, et autot põlema ei paneks, kuna seda tehasemääret, tavotti jms. korrosioonivastast kraami oli ikka ohtralt kere õõnsustes.
https://postimg.cc/YjgP1hBh
Seni kuni plekksepp õppis moskvitši juures breiktantsu, proovisin autole tema enda võret külge, aga see oli ikka nii kõver, et mõistlik oli uus osta.
https://postimg.cc/DSCp2GLY
Pika jutu lühike kokkuvõte- keretööd kestsid u. paar kuud (septembri algus kuni novembri alguseni) ja eks aega kulus parasjagu.
Aga noh, valmis see auto lõpuks sai ka.
https://postimg.cc/wtZWNdWX
https://postimg.cc/ZvhVfxz0
https://postimg.cc/234H1MnW
https://postimg.cc/zV8xK7kc
Ja lõpuks üks nn. tolle ajastu vaimus tehtud must-valge pilt ka- nõukaaegne kaarhall, nõukaaegne betoonaed ja nõukaaegne moskvitš.
https://postimg.cc/tsmD0jGK