Tervist.
Masin Moskvich 412 75.a on hetkel loobunud oma käigukastist. Väljanägemine oli suhtleiselt õline/porine.
Andmed on õiged, käigukast on sõitnud 30 000 km. Nukraks teeb asja see, et seisma jäi 89.a ja mootori poolepealt oli märgata küll tihendite deformeeumist.
Kas käigukastile ka mingeid remontkomplekte müüakse? Peale tihendite veel.
Kuna käsil asjade puhastamine ja korrasoleku kontroll siis ehk teadjamad ütlevad mida tasuks ära veel vahetada, kuigi silmaga vaadates ei tundu miskit katki olevat.
Plaanis seda kasti alt võtta enam niipeal pole ja sellest ka eelnev küsimus.
Parimat soovides Jaak
Käigukastis vahetatava kuluosad.
Re: Käigukastis vahetatava kuluosad.
Ega vist käimarile remonti pole mõtet teha,odavam uus korralik kast vaadata sest nad ei ole kallid.
AZLK 2140 78a,AZLK 2140 76a,2xAZLK 2137 84a,izh412
Re: Käigukastis vahetatava kuluosad.
Muidu käigukastile tihendite komplekte müüdakse?
Re: Käigukastis vahetatava kuluosad.
Müüakse ikka Vist olid erinevaid varjante nendest tihendite komplektidest,viimati mootori tihendite komplektis oli samuti ka kasti ja tagasilla tihendid.
AZLK 2140 78a,AZLK 2140 76a,2xAZLK 2137 84a,izh412
Re: Käigukastis vahetatava kuluosad.
Tervist jälle.
Kuna juba teema on käigukasti kalduvusega siis oleks targematele ja abivalmimatele mõned mured.
Nimel hakkasin tihendid vahetama ja keerasin käigukastil hoovastikupoolse kaane maha, seejärel läksin alumise kaane kallale ja kui lahti sain oli see seal sees lahti. Tean, et see tuli lahti selle pärast, kuna ülevalt võtsin nn varda vms ära mis läbi käigukasti otse põhja läheb ja see kinnitub sinna külge. Küsimus siis ongi selles, et kas see ei peaks kuidagi korralikult (seib vms) otsas oelma ja kinni?
Teine palve oleks abivalmis inimestel. Kas keegi saaks teha paar täpsustavamat pilti sellest hoovastikust jne. Häbi küll tunnistada aga tekkis kokkupanekuga probleeme.
Kuna juba teema on käigukasti kalduvusega siis oleks targematele ja abivalmimatele mõned mured.
Nimel hakkasin tihendid vahetama ja keerasin käigukastil hoovastikupoolse kaane maha, seejärel läksin alumise kaane kallale ja kui lahti sain oli see seal sees lahti. Tean, et see tuli lahti selle pärast, kuna ülevalt võtsin nn varda vms ära mis läbi käigukasti otse põhja läheb ja see kinnitub sinna külge. Küsimus siis ongi selles, et kas see ei peaks kuidagi korralikult (seib vms) otsas oelma ja kinni?
Teine palve oleks abivalmis inimestel. Kas keegi saaks teha paar täpsustavamat pilti sellest hoovastikust jne. Häbi küll tunnistada aga tekkis kokkupanekuga probleeme.
Re: Käigukastis vahetatava kuluosad.
Sellist erinevate "sõlmede" lahtivõtmise ja kokkupaneku tööd hõlbustab "Moskvitši" detailide kataloog. Samasuguseid raamatuid on trükitud nii "Volgadele" kui ka "Ladadele".
Seal on joonistel üksipulgi välja toodud, mis järjekorras missugune detail peaks lahti või kokku käima. Taolisi raamatuid, kui otsida, peaks leiduma nii mõneski vene autode juppe müüvas poes.
Hädaabivariandina ehk saab mõni foorumikaaslane enda "aabitsast" abivajajale mõne koopia teha.
Seal on joonistel üksipulgi välja toodud, mis järjekorras missugune detail peaks lahti või kokku käima. Taolisi raamatuid, kui otsida, peaks leiduma nii mõneski vene autode juppe müüvas poes.
Hädaabivariandina ehk saab mõni foorumikaaslane enda "aabitsast" abivajajale mõne koopia teha.
Re: Käigukastis vahetatava kuluosad.
Foorumis siin kuskil need läbilõike ja kataloogi pildid üles pandud,hetkel ei leia kohe üles
AZLK 2140 78a,AZLK 2140 76a,2xAZLK 2137 84a,izh412
Re: Käigukastis vahetatava kuluosad.
Õhtust.
Nüüdseks juba Kauplus Volga-t külastatud. Sain siis kaks asja ja ütlen hinnad ka teilstele teadmiseks.
Moskvich 412 varuosad.
1) Käigukasti tihendite komplekst 25.- (papist)
2) Simmerling 25.-
Kulu: 50.-
Nüüdseks juba Kauplus Volga-t külastatud. Sain siis kaks asja ja ütlen hinnad ka teilstele teadmiseks.
Moskvich 412 varuosad.
1) Käigukasti tihendite komplekst 25.- (papist)
2) Simmerling 25.-
Kulu: 50.-