IŽ 21251 "Kombi" 1988, Kombimiis
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
IŽ 21251 "Kombi" 1988, Kombimiis
Tervist!
Teen siis samuti teema oma kullakeset siia. Osalt omal soovil, suuremalt osalt kasutaja iisak soovil (ära tõrele ).
Selle riistapuuga oleme tegelenud juba oioi kui kaua. (Teema rebitud teisest foorumist)
Auto on valminud Mai (lõpp?) , 1988 aastal, läbisõit üle 67 tuhande kilomeetri, värvus on pärnaleheroheline
Aastal 88 sai vanaisa oma töökoha kaudu autoostu loa. Enne teda järjekorras oli mees, kes kangesti soovis Žigulit, kuna aga neid tol momendil polnud, kõndis too minema. Igatahes vanaisa sai Kombi endale, ning nagu pärast välja tuli, jäi mehel Žiguli saamata. Soetatud kaplusest Volga, hind ei meenu.
Auto kätte saadud, pidi ostma ohukolmnurga ja nippet-näppet veel teisest poest. Teekond Kohtla-Järve poole võis alata!Tehasest tulles oli pagasilukk praak ja tee peal pidi mitu korda luuki kinni siduma. Suhteliselt kohe aeti masin Kohtla-Nõmmel estakaadile ja tavotitati pehmelt öeldes ohtralt.
Masin on käinud Valgevenes ja edukalt tagasi tulnud. Auto on kasutuses olnud meie peres kogu oma elu, sõitnud ka talvel ning osalenud avariides - talvel tõmmati Kamazi poolt tööle tagurpidi künkast alla, ei saanud pidama ja taguosa mõlkis. Kõige vägevam fakt on see et vanaisa pole (selle) auto roolis meetritki sõitnud, kuna puuduvad load! Ta investeeris oma üleliigse raha autosse, mis tagantjärgi tundub õige teona.
Auto sõitis nii 12 aastat kuni viidi maale. Seal seisis ta (vahelduva eduga) 8 või 7 aastat, kuni jäi lõplikult seisma survelaagri (oldschool grafiit) purunemise tõttu. Selle autoga sai teenitud esimene AS Eesti Politsei aktsia - ilma tehnilise ülevaatluse, kindlustuseta ning juhtimisõiguseta roolis. Trahv tuli 3113.- mis aastal 2002/2003 oli ikka raha.
Ühel märtsikuisel päeval, aastal 2007 tärkas sõpradel ootamatu huvi auto vastu. Nad hakkasid seda sõidukorda sättima.
Lükkasime garaaži, eelnevalt "eemaldasime" sealt sugulase 01he. Käima ketrasime pool tundi stardiabi ja topkaga (karburaatorist tõusis mõnikümnesendimeetrine tulelont ).
Auto sai ikka päris jõhkrat offroadi nii mõned kuud. Tehniline taip arenes aja jooksul, ning nippet-näppet on tehtud
Kusjuures nagu selgus, peale 7/8t aastat väljas seismist oli autol ainult 3 nööpnõelapea suurust roosteauku. Masin oli kaetud vetikatega ning tagumiste logarite nurkadel ilutses sammal.
Pilti kohe päris algusest pole, aga suht selline oli ta mais 2007. ~ 3 kuud peale elustamist. Sorry, VGA mobiiliga tehtud.
Suvel (2007) sai alustatud "keretöödega" mis seisnes värvi ja rooste maha lihvimist kerelt, ning pahtli peale kandmist otse metallile. No ei teadnud kuidas asjad käivad noh.
(Nagu pärast selgus, oleks jäänud paar kohta tegemata.)
Pahtlit tuli välja ikka omajagu, juhiuksel oli pakseim koht ~7 mm. Terve juhiuks lendas n*hhui, kuna oli ikka kõver mis kõver - aitäh issile kes jogases pea välja hakkas tagurdama garaažist, võibolla ehk isegi mäletan hetke. Suht lingi keskelt hakkab koht kus rant on pahtlist. Uuem pahtel on minu geniaalne looming
Uue ukse sain täitsa lähedalt ja uue, ainult vanema 408/412 tüüpi, millel oli kroomlingi auk + natukene teistsugune seestpoolt.
Sai ette võetud ka põrand + pagass. Kõik puhtaks ja... spreikrundi ja spreiga mitu-mitu korda üle + põhjamastiks + veel värvi. Pagasnik sai kivikaitset, mõnusalt krobeline jäi.
Njah, sai ka "tehtud" polstrisse augud kõllide jaoks, mis ei olnud ikka päris tark mõte. Ega mina kehvem mees polnud kui igasugu tuuningossid ja nii saigi endale valmistatud spetsiomm käigukanginupp. Pärit Jawa 50sest mootorist, mutter sisse + vedelat tina, et suts raskem oleks + et hoiaks mutrit kinni.
Tuleb ikka uuesti sisu üle teha, seekord ikka "päris" värvidega.
Puhastades alumist pagassi, (2 kordne, nagu tänapäeva modernsematel autodel ) sai ette võetud ka bensiinipaak. Keset suuremat lihvimist sädemepilve sees märkasin et augud on tekkinud paaki. Oli tore võimalus koos sõbraga lahkuda maisest elust.
Ka see tuleb kõik normaalselt teha.
Veidikene tavotipilte.
Iga suvi, mis auto väljas seisis, eraldus temast suuremal hulgal tavotti, kõik oli sellega koos, kuid see sama hea aine päästis auto. Tiibadest sain kätte nii 8 kg. Osa sellest läks plekist manna purki - tulevastele põlvedele.
Novembris 2007 sai soetatud Moskvich 2140 Super Lux'i differ. Vana ei saanud kuidagi eemaldada, üks pooltelg oli ikka tõsiselt kinni, midagi ei aidanud. Sõber mõtles et prooviks leeklambiga, kuid see vedas meid alt - oleks hoovi peal õhku lennanud. Keegi soovitas vardaga välja lüüa - tulemus, varras ümber diffri. Ainus lahendus oli sild pooleks lasta.
Sõber ametis:
Siin on siis difrikogu: vasakul nn piruka tüüpi (originaal) ja paremal tavaline. SLi oma all.
Eralduda ei soovinud ka mootori karteri kork, mis oli umbes 4 aastat näppimata. Tulemus- kandid maas. Sõber vägistas kuuskandi sisse ja välja ta tuligi. Suvel sain uue.
2008 kevadel jõudsin järeldusele et nii ei lähe teps mitte ja lasin relakaga asja puhtamaks. Kuna lamell oli ikka liiga jäme siis tõmbas mõnuga sisse. Loobusin relakast (päris palju oli tehtud) ja hakkasin igivana Black & Decker'i drelliga edasi puhastama. Ütleme nii et aega läks, ja pehmelt öeldes mõnuga. Katusel testisin keemilist värvieemaldajat, aga kuna pinda ei pesnud, siis peale mõnepäevast naasimist garaaži oli katus roostes. Ei soovita.
Lasin katust ikka mitu korda trelliga üle kuni rahule jäin. Kere sai puhtaks sügiseks.
Siin pilt värvieemaldajast (ja jubeda rooste tekitajast - ratstyle'i sõpradele midagi )
Mõned klõpsud telefoniga. (Umbes märts/aprill 2008)
Tiivad läksid tegemisse (kuna pole rahapoiss ja lasen teha jupikaupa ) aprillis ja kätte sain mais.
Sügisel, mõned päevad ja/või hetked enne värvi minekut.
Ja teele! Vanaisa pealt vaatamas, naabrimees sättimas ja mina puldis.
Omanik nõutult oma džiibi kõrval Auto on ikka perversselt kõrge.
Käkk, millega viidi.
Värvitud! Peale läks Lada 325 (:D) Paraku ei lakkinud, mis nüüd tundudes on epic fail.
Vahetusse läksid karbid ja tagapaneel. (Kuna tuli ei istunud sirgelt peale KamAZi pauku - selgus et asi tules )
Enne:
Pärast:
Enne:
Pärast:
Kõige kenamad pildid:
Pure street dragrster, MT on ainult puudu
Kodus:
Täitsa hea sai... tundus alguses. Nüüd juba on killud tulnud karbilt, eest ja veel mõnest kohast. Sitt eeltöö Tolm/värviklimbid.
Kui raha leiab suvel, siis lasen uuesti üle teha, seekord lakiga.
Kes viitsib, see loeb, kes viitsib, see vaatab pilte Loodan et liiga OT ei tulnud. Mõni päev proovin veel enne ja pärast pilte lisada+ hetkeolukord + vahetatud detailid ning veel huvitavat.
PS: Pildid tehtud sõbra poolt. Minu omad on ainult telefonipildid...
Teen siis samuti teema oma kullakeset siia. Osalt omal soovil, suuremalt osalt kasutaja iisak soovil (ära tõrele ).
Selle riistapuuga oleme tegelenud juba oioi kui kaua. (Teema rebitud teisest foorumist)
Auto on valminud Mai (lõpp?) , 1988 aastal, läbisõit üle 67 tuhande kilomeetri, värvus on pärnaleheroheline
Aastal 88 sai vanaisa oma töökoha kaudu autoostu loa. Enne teda järjekorras oli mees, kes kangesti soovis Žigulit, kuna aga neid tol momendil polnud, kõndis too minema. Igatahes vanaisa sai Kombi endale, ning nagu pärast välja tuli, jäi mehel Žiguli saamata. Soetatud kaplusest Volga, hind ei meenu.
Auto kätte saadud, pidi ostma ohukolmnurga ja nippet-näppet veel teisest poest. Teekond Kohtla-Järve poole võis alata!Tehasest tulles oli pagasilukk praak ja tee peal pidi mitu korda luuki kinni siduma. Suhteliselt kohe aeti masin Kohtla-Nõmmel estakaadile ja tavotitati pehmelt öeldes ohtralt.
Masin on käinud Valgevenes ja edukalt tagasi tulnud. Auto on kasutuses olnud meie peres kogu oma elu, sõitnud ka talvel ning osalenud avariides - talvel tõmmati Kamazi poolt tööle tagurpidi künkast alla, ei saanud pidama ja taguosa mõlkis. Kõige vägevam fakt on see et vanaisa pole (selle) auto roolis meetritki sõitnud, kuna puuduvad load! Ta investeeris oma üleliigse raha autosse, mis tagantjärgi tundub õige teona.
Auto sõitis nii 12 aastat kuni viidi maale. Seal seisis ta (vahelduva eduga) 8 või 7 aastat, kuni jäi lõplikult seisma survelaagri (oldschool grafiit) purunemise tõttu. Selle autoga sai teenitud esimene AS Eesti Politsei aktsia - ilma tehnilise ülevaatluse, kindlustuseta ning juhtimisõiguseta roolis. Trahv tuli 3113.- mis aastal 2002/2003 oli ikka raha.
Ühel märtsikuisel päeval, aastal 2007 tärkas sõpradel ootamatu huvi auto vastu. Nad hakkasid seda sõidukorda sättima.
Lükkasime garaaži, eelnevalt "eemaldasime" sealt sugulase 01he. Käima ketrasime pool tundi stardiabi ja topkaga (karburaatorist tõusis mõnikümnesendimeetrine tulelont ).
Auto sai ikka päris jõhkrat offroadi nii mõned kuud. Tehniline taip arenes aja jooksul, ning nippet-näppet on tehtud
Kusjuures nagu selgus, peale 7/8t aastat väljas seismist oli autol ainult 3 nööpnõelapea suurust roosteauku. Masin oli kaetud vetikatega ning tagumiste logarite nurkadel ilutses sammal.
Pilti kohe päris algusest pole, aga suht selline oli ta mais 2007. ~ 3 kuud peale elustamist. Sorry, VGA mobiiliga tehtud.
Suvel (2007) sai alustatud "keretöödega" mis seisnes värvi ja rooste maha lihvimist kerelt, ning pahtli peale kandmist otse metallile. No ei teadnud kuidas asjad käivad noh.
(Nagu pärast selgus, oleks jäänud paar kohta tegemata.)
Pahtlit tuli välja ikka omajagu, juhiuksel oli pakseim koht ~7 mm. Terve juhiuks lendas n*hhui, kuna oli ikka kõver mis kõver - aitäh issile kes jogases pea välja hakkas tagurdama garaažist, võibolla ehk isegi mäletan hetke. Suht lingi keskelt hakkab koht kus rant on pahtlist. Uuem pahtel on minu geniaalne looming
Uue ukse sain täitsa lähedalt ja uue, ainult vanema 408/412 tüüpi, millel oli kroomlingi auk + natukene teistsugune seestpoolt.
Sai ette võetud ka põrand + pagass. Kõik puhtaks ja... spreikrundi ja spreiga mitu-mitu korda üle + põhjamastiks + veel värvi. Pagasnik sai kivikaitset, mõnusalt krobeline jäi.
Njah, sai ka "tehtud" polstrisse augud kõllide jaoks, mis ei olnud ikka päris tark mõte. Ega mina kehvem mees polnud kui igasugu tuuningossid ja nii saigi endale valmistatud spetsiomm käigukanginupp. Pärit Jawa 50sest mootorist, mutter sisse + vedelat tina, et suts raskem oleks + et hoiaks mutrit kinni.
Tuleb ikka uuesti sisu üle teha, seekord ikka "päris" värvidega.
Puhastades alumist pagassi, (2 kordne, nagu tänapäeva modernsematel autodel ) sai ette võetud ka bensiinipaak. Keset suuremat lihvimist sädemepilve sees märkasin et augud on tekkinud paaki. Oli tore võimalus koos sõbraga lahkuda maisest elust.
Ka see tuleb kõik normaalselt teha.
Veidikene tavotipilte.
Iga suvi, mis auto väljas seisis, eraldus temast suuremal hulgal tavotti, kõik oli sellega koos, kuid see sama hea aine päästis auto. Tiibadest sain kätte nii 8 kg. Osa sellest läks plekist manna purki - tulevastele põlvedele.
Novembris 2007 sai soetatud Moskvich 2140 Super Lux'i differ. Vana ei saanud kuidagi eemaldada, üks pooltelg oli ikka tõsiselt kinni, midagi ei aidanud. Sõber mõtles et prooviks leeklambiga, kuid see vedas meid alt - oleks hoovi peal õhku lennanud. Keegi soovitas vardaga välja lüüa - tulemus, varras ümber diffri. Ainus lahendus oli sild pooleks lasta.
Sõber ametis:
Siin on siis difrikogu: vasakul nn piruka tüüpi (originaal) ja paremal tavaline. SLi oma all.
Eralduda ei soovinud ka mootori karteri kork, mis oli umbes 4 aastat näppimata. Tulemus- kandid maas. Sõber vägistas kuuskandi sisse ja välja ta tuligi. Suvel sain uue.
2008 kevadel jõudsin järeldusele et nii ei lähe teps mitte ja lasin relakaga asja puhtamaks. Kuna lamell oli ikka liiga jäme siis tõmbas mõnuga sisse. Loobusin relakast (päris palju oli tehtud) ja hakkasin igivana Black & Decker'i drelliga edasi puhastama. Ütleme nii et aega läks, ja pehmelt öeldes mõnuga. Katusel testisin keemilist värvieemaldajat, aga kuna pinda ei pesnud, siis peale mõnepäevast naasimist garaaži oli katus roostes. Ei soovita.
Lasin katust ikka mitu korda trelliga üle kuni rahule jäin. Kere sai puhtaks sügiseks.
Siin pilt värvieemaldajast (ja jubeda rooste tekitajast - ratstyle'i sõpradele midagi )
Mõned klõpsud telefoniga. (Umbes märts/aprill 2008)
Tiivad läksid tegemisse (kuna pole rahapoiss ja lasen teha jupikaupa ) aprillis ja kätte sain mais.
Sügisel, mõned päevad ja/või hetked enne värvi minekut.
Ja teele! Vanaisa pealt vaatamas, naabrimees sättimas ja mina puldis.
Omanik nõutult oma džiibi kõrval Auto on ikka perversselt kõrge.
Käkk, millega viidi.
Värvitud! Peale läks Lada 325 (:D) Paraku ei lakkinud, mis nüüd tundudes on epic fail.
Vahetusse läksid karbid ja tagapaneel. (Kuna tuli ei istunud sirgelt peale KamAZi pauku - selgus et asi tules )
Enne:
Pärast:
Enne:
Pärast:
Kõige kenamad pildid:
Pure street dragrster, MT on ainult puudu
Kodus:
Täitsa hea sai... tundus alguses. Nüüd juba on killud tulnud karbilt, eest ja veel mõnest kohast. Sitt eeltöö Tolm/värviklimbid.
Kui raha leiab suvel, siis lasen uuesti üle teha, seekord lakiga.
Kes viitsib, see loeb, kes viitsib, see vaatab pilte Loodan et liiga OT ei tulnud. Mõni päev proovin veel enne ja pärast pilte lisada+ hetkeolukord + vahetatud detailid ning veel huvitavat.
PS: Pildid tehtud sõbra poolt. Minu omad on ainult telefonipildid...
Re: IŽ 21251 "Kombi" 1988, Kombimiis
Suvel, peale palga kätte saamist võtsin nõuks soetada uued šarniirid ja amortisaatorid. Valik ei olnud eriti kiita - 1 firma nimega Master Sport (Saksamaa värk aga Hiinas tehtud vms = ladaklubis vist eriti ei kiideta). Alguses mõtlesin et šarniirid lasen spetsialistil vahetada kuid peale amortisaatorite paigaldamist tundus, et midagi ei ole võimatut.
Mõned päevad hiljem mõtlesin et šarniiride vahetuse ikka teen ise. Hakkasin amordipukki lahti keerama ja *klinks* murdus IŽ 88 kirjadega polt puruks, täpselt nii et sile pind jäi. Alguses arvasin et kõristi või padruni viga, kuid pidin kibestunult nentima fakti. Mõtlesin et kui nii, siis nii. Sai teine polt ette võetud, see läks palju-palju kergemini puruks. Nohjah, egas midagi, proovisin siis kõrvalistuja omi - sama lugu, ainult keegi kurivaim oli originaalpoldid asendanud suts pikematega.
Meel kurb ja tunne paha jätsin vist mitmeks päevaks asja pooleli. Ükskord mõtlesin et prooviks võimatut - läbi amordiaugu võtta poldiots kinni ja keerata nad sissepoole "välja". Mitteoriginaalidega see õnnestus, sest väljaulatuvad (sissepoole loomulikult) otsad olid ~ 1 cm. Originaalidega ei õnnestunud see trikk.
Mõned päevad/nädalad (kes seda mäletab ) hiljem mõtlesin et puurin välja siis need 2 õnnetut tehasepolti. Tudisevad käed, nagu mul on, ei tule kasuks täpse töö juures ja nii saigi valesti tehtud kõik (õõtshoob loomulikult auto küljes). Niimodi jätsin ikka päris pikaks ajaks.
Selle aasta alguses hakkasin demonteerima, võttis ikka aega kuna kartsin vedru ülehelikiirusel lenduminekut (loe ei usaldanud hädiseid kammitsaid). Julgus sai kokku võetud ja demonteeritud.
Kohe võtsin nõuks tellida uue õõtshoova. Aega läks - sain tutika ja täiskomplektse aga selgus kurb tõsiasi, nimelt oli vale poole oma. Mitu nädalat hiljem tellisin uuesti, sain kätte eelmine kolmapäev ja selgus veel kurvem tõsiasi:
1) Mittekomplektne
2) Puksid läbi
3) Kinnituspoldi auk suht samasuguselt peetis nagu minu oma (fail).
Viisin enda õõtshoova hooldesse, lubati auk kinni keevitada ja uus keere sisse teha.
Reedel saan kätte käänmiku (laagrid vahetatud kuna vanad laulsid), väljalaske kollektori (suht auto tegemise alguses murdus üks polt pükste poolt ära) ja ülalmainitud õnnetu õõtshoova.
Proovin mingid a la enne-pärast pilte veel kokku kompunnida.
Enne:
Pärast (praegu):
Kapoti tõstsime niisama peale, sõber soovis pilte teha. Näha on toonierinevust ja värvieemaldaja maagilist mõju (rooste)
Need on kased tiival, mitte mõlk ega laine
Paremal ülemisest nurgas algav rant oli pahtlituuning - seda oli ikka mõnuga
Kui on norimist et pildid on üksluised ja igavad ning sama nurga alt tehtud, siis vabanduseks võin tuua väiksese garaaži - tippaegadel seisisid seal 01 ja Kombi kõrvuti, siis tuli risu täis ning nüüd on risu suts vähem.
Huuh, saigi tehtud teema. Pildilinkide panemine väsitab.
Mõned päevad hiljem mõtlesin et šarniiride vahetuse ikka teen ise. Hakkasin amordipukki lahti keerama ja *klinks* murdus IŽ 88 kirjadega polt puruks, täpselt nii et sile pind jäi. Alguses arvasin et kõristi või padruni viga, kuid pidin kibestunult nentima fakti. Mõtlesin et kui nii, siis nii. Sai teine polt ette võetud, see läks palju-palju kergemini puruks. Nohjah, egas midagi, proovisin siis kõrvalistuja omi - sama lugu, ainult keegi kurivaim oli originaalpoldid asendanud suts pikematega.
Meel kurb ja tunne paha jätsin vist mitmeks päevaks asja pooleli. Ükskord mõtlesin et prooviks võimatut - läbi amordiaugu võtta poldiots kinni ja keerata nad sissepoole "välja". Mitteoriginaalidega see õnnestus, sest väljaulatuvad (sissepoole loomulikult) otsad olid ~ 1 cm. Originaalidega ei õnnestunud see trikk.
Mõned päevad/nädalad (kes seda mäletab ) hiljem mõtlesin et puurin välja siis need 2 õnnetut tehasepolti. Tudisevad käed, nagu mul on, ei tule kasuks täpse töö juures ja nii saigi valesti tehtud kõik (õõtshoob loomulikult auto küljes). Niimodi jätsin ikka päris pikaks ajaks.
Selle aasta alguses hakkasin demonteerima, võttis ikka aega kuna kartsin vedru ülehelikiirusel lenduminekut (loe ei usaldanud hädiseid kammitsaid). Julgus sai kokku võetud ja demonteeritud.
Kohe võtsin nõuks tellida uue õõtshoova. Aega läks - sain tutika ja täiskomplektse aga selgus kurb tõsiasi, nimelt oli vale poole oma. Mitu nädalat hiljem tellisin uuesti, sain kätte eelmine kolmapäev ja selgus veel kurvem tõsiasi:
1) Mittekomplektne
2) Puksid läbi
3) Kinnituspoldi auk suht samasuguselt peetis nagu minu oma (fail).
Viisin enda õõtshoova hooldesse, lubati auk kinni keevitada ja uus keere sisse teha.
Reedel saan kätte käänmiku (laagrid vahetatud kuna vanad laulsid), väljalaske kollektori (suht auto tegemise alguses murdus üks polt pükste poolt ära) ja ülalmainitud õnnetu õõtshoova.
Proovin mingid a la enne-pärast pilte veel kokku kompunnida.
Enne:
Pärast (praegu):
Kapoti tõstsime niisama peale, sõber soovis pilte teha. Näha on toonierinevust ja värvieemaldaja maagilist mõju (rooste)
Need on kased tiival, mitte mõlk ega laine
Paremal ülemisest nurgas algav rant oli pahtlituuning - seda oli ikka mõnuga
Kui on norimist et pildid on üksluised ja igavad ning sama nurga alt tehtud, siis vabanduseks võin tuua väiksese garaaži - tippaegadel seisisid seal 01 ja Kombi kõrvuti, siis tuli risu täis ning nüüd on risu suts vähem.
Huuh, saigi tehtud teema. Pildilinkide panemine väsitab.
Re: IŽ 21251 "Kombi" 1988, Kombimiis
Ma vaatasin Mosseliiga veebilehelt mõni aeg tagasi, et keegi on omale päris kena Kombi suutnud valmis meisterdada. Nüüd siis on teada, kes see "keegi" oli.
See heleroheline värv igatahes sobib talle.
See heleroheline värv igatahes sobib talle.
Re: IŽ 21251 "Kombi" 1988, Kombimiis
Valmis pole ta kaugeltki, ning Mosseliigas lugejate autosid pole.
Re: IŽ 21251 "Kombi" 1988, Kombimiis
Guurad, siis oli see vist mõni teine foorum. Igatahes korraks nagu tuli ta tuttav ette, et "ma vist olen selle auto teemat kusagil näinud".
Selle valmismeisterdamise all ma ei mõelnudki seda, et ta nö. päris valmis oleks. Mõni mees(pean ennast silmas) pole näiteks enda Kombiga suutnud sedagi teha, mis selle helerohelise juures tehtud on ja mõni Kombi alles ootab (ikka veel !) väljalunastamist.
Nii et mul seisab kogu analoogne töömahukas projektindus veel ees.
Selle valmismeisterdamise all ma ei mõelnudki seda, et ta nö. päris valmis oleks. Mõni mees(pean ennast silmas) pole näiteks enda Kombiga suutnud sedagi teha, mis selle helerohelise juures tehtud on ja mõni Kombi alles ootab (ikka veel !) väljalunastamist.
Nii et mul seisab kogu analoogne töömahukas projektindus veel ees.
Re: IŽ 21251 "Kombi" 1988, Kombimiis
tänavakihutajate foorumis vist oli ka selle auto teema.
kuidas antenni augu kinni panid? keevitasid? endal vist tuleb ka kinni panna, kuna raadiot pole plaanis panna autosse.
kuidas antenni augu kinni panid? keevitasid? endal vist tuleb ka kinni panna, kuna raadiot pole plaanis panna autosse.
21251
Re: IŽ 21251 "Kombi" 1988, Kombimiis
Maaler lasi salongi poolt mingi 3x3 cm plektitüki keevitusega kinni, väljast vist keevitus, käi ja pahteldus.
Re: IŽ 21251 "Kombi" 1988, Kombimiis
Võtisn täna aega ja lugesin kogu teema läbi, see käigukangi nupp kas see on oma valmistatud või siis tõesti meenutab miski 175 ccm mootori 3 rõngaga kolbi? Üsan originaalne lahendus . Teisealt kas sul on värvitooni kood olemas ka sellele värvile, siis oleks sama värvi masinate omanikel ka lihtsam orjenteeruda kui tarvis värvi osta!
Sellegi poolest very nice work
Sellegi poolest very nice work
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981