Foorumi reeglid
Igasugune viitamine piraatlusele ja ebaseaduslikele tegevustele on keelatud. Aadressid mis viitavad piraatliku tarkvara, mängude, muusika jne tirimisele, KUSTUTATAKSE.
Kasutajad, kes reeglist kinni ei pea saavad hoiatuse või foorumist banni. Mosseklubi.ee ei kiida heaks tarkvara, mängude, muusika jne levitamist ilma autori õiguseta.
Administraatoritel ja moderaatoritel on õigus ette hoiatamata kustutada foorumisse mittesobivad teemad.
Edel kirjutas:Sain Mosse mudeli täna kätte. Detailsus on üllatavalt hea. Tellige kohe. Ma ei tea,kui palju neid kokku toodetakse aga ilmselt on väike limiteeritud kogus.
Tellisin omale ka. Porilapakad olid taga ebarealsed, votsin ara ja peegel oli ka auto suhtes 90 kraadisenurga all. Tagaotsa tostsin ka korgemaks. Muidu on kull suhteliselt hea kvalitediga. Usaldusvaarne firma, mille tooteid voib tellida kull.
Ja 434, mis tegelikult vist 433-na tehasest välja veerenud: http://www.autobuy.ru/nite.php?aid=75&a ... 16#surroun
Kahjuks on keegi küljed ja tagaluugi ebameeldivalt ära rikkunud - neid taastada on tõenäoliselt valu ja vaev...
Viimati muutis lauri, 31 Mär 2010 10:10, muudetud 2 korda kokku.
moskiito kirjutas:see viimane on ikkagi 434. 433 on 2140 baasil
433 on ikka 408 baasil, 434 aluseks on 412 ja 2734 puhul aluseks vastavalt 2140.
Kui 410-st rääkida, siis on seda tõesti rohkem saada, kui 433/434, samas on antud hind (35000.- rubla) pigem erandlik ja tavaliselt müüakse selliseid masinaid 70 ja 200 tuhande vahel.
Seega - kiirustage seltsimehed fanaatikud!
lauri kirjutas:Ja 434, mis tegelikult vist 433-na tehasest välja veerenud:
jah, 433, tagaluuk on kaheosaline. 434-l on ühes osas.
Tegelikult kaheosaline luuk ei ole mudelis kinni, vaid väljalaskeaasta arvus. Antud isend, 1972. a., on tõeline 434 Izevski toodang, toodetud just enne IZ 2715 liinile jõudmist, mille tegemine läks lahti samal aastal. Oli ka Pärnu 7. Autobaasis selline veel 80.-ndate alguses, roheline, kahe luugiga ja just IZ toodang. Izevski tehases üheosalise luugiga autode tootmiseni ei jõutudki ennem läks mudel tootmisest maha. Ka Moskva tehases 433 ja 434 üheosaline tagaluuk tekkis alles millalgi 1973, nagu ka 426-l ja 427-l ja jätkus muutumatult nende järglastel pärast 1975. a. nende järglastel mudelitel 2136,2137, 2733, 2734.