MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
- wax
- Site Admin
- Postitusi: 1722
- Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
- Telefon: 53414666
- Asukoht: Linnuvabrik
- Kontakt:
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
usa värvigarullijad kasutavad rulliga auto värviisel näiteks lakirulli
AZLK 412IE '74 - AZLK 434IE '75 - M402 '57 ja mõned kastikad ning 40-ed ka.
https://www.facebook.com/WaxGarage
https://www.facebook.com/WaxGarage
- mossejumal
- Postitusi: 620
- Liitunud: 10 Okt 2009 10:38
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Ohjah ei taha ikka kompressoriga,aga lihtsalt küsisinjartmok kirjutas:Tahad enda masina ka rulliga värvida? (mossejumalale)mossejumal kirjutas:Sorry,et teemat segan,aga kas see rull on nagu valge ja sile noh pole neid karvu küljesmoskiito kirjutas:MAZ soovitan värvida rulliga millel on teflonkatte, mitte karvane. see jättab suht ilusa tulemuse. Lennnukite peal olen seda proovinud ja pärast ei teinud vahet, kas oli püstoliga või rulliga tehtud. väga viis tulemus tuli.
Kui kõhkled, siis soovitan sul ennem mingil väiksemal kohal proovida.
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Värvimise osas üritan parima lahenduse leida võimalikest, kuid ma tõesti ei tea kuidas see kõik välja kukub.
Täna oli tõsine tööpäev, valasin jahutusvedelikku ja bensiini juurde ning üritasin käivitada, selle
algse akuga tegi starter paar pööret ja kõik, ilmselt ei saa automaat laadijaga midagi teha tuleb reziim manuaalselt peale seada,sest kuna ilmselt aku niigi tühi oli siis see automaat laadia seda täis laadida ei suuda.
Midagi teine aku peale ja käima läks kohe esimesest laksust, kuid oh krt see viimane karpa,mis peale sai tilgub kui kurn läbi. No ei või olla 4 karpat ja mitte ükski ei tööta. Seda saan ma vaid sõnaga FAIL (tõlge:läbikukkumine) nimetada.
Ega midagi käiku läks plaan B, 408 võtsin töötava karpa ära ja muud ei jäänud üle. Vaikselt hakkan ka selle DAAZ karpa peale panekuks ettevalmistusi tegema. Nendest 4 pidusest karpast on vaid heal juhul doonorid paraku karm värk, ei saanud ma aru kuidas see viimane nii jubedalt uputama hakkas, nii,et mõlemast lõõrist lahmas kütet nii, mis kole ja uputas kogu aeg küünlaid.
Kuid oli tegemist aga lõpuks õnnestus käima saada mootor ning masin ka maaküljest lahti saada ilma suurema vaevata. Puhastasin natuke autot, millesse oli sisse tulnud ei tea kust, puulehed ja männiokkaid.
Lumi on ikka kuudi katust sissepoole mõlkinud, paar mõlki sain välja lüüa aga osad on ikka väga kehva koha peal. Vabal ajal üritan miskit ettevõtta selle mõlkis katusega.
Mootor käib kuid minu arust tühikäik on liiga kõrge, ja toore klapp peab olema 1/3 avatud,et ta üldse käiks nii soojalt kui külmalt. Samuti on külmalt tiksumine kusagil sees mootoris, samuti tuleb esimese silindri väljalaske kollektori peale kusagilt õli ja see kärssab, ütlen ära,et klapikambrikaane tihend see pole.
Aga sellega asjad veel ei lõppenud, sain tööle ka raadio, ja töötas terve päeva kuid siis läks vist toite juhe kuhugile massi ja raadio kustus lõplikult ära ilmselt vist lõi miski asja seal sees läbi, sest kaitset vahel ei olnud. Seega teist korda FAIL
Tuleb tõdeda,et lisaks maailmas toimuvatele sündmustele juhtub ka endal kummalisi asju,peale tänast päeva
tunnen nagu oleks kogu oma auto alaste teadmistega nulli kukkunud
Mõned pildid ka, mis eriti informatiivsed pole seekord:
Täna oli tõsine tööpäev, valasin jahutusvedelikku ja bensiini juurde ning üritasin käivitada, selle
algse akuga tegi starter paar pööret ja kõik, ilmselt ei saa automaat laadijaga midagi teha tuleb reziim manuaalselt peale seada,sest kuna ilmselt aku niigi tühi oli siis see automaat laadia seda täis laadida ei suuda.
Midagi teine aku peale ja käima läks kohe esimesest laksust, kuid oh krt see viimane karpa,mis peale sai tilgub kui kurn läbi. No ei või olla 4 karpat ja mitte ükski ei tööta. Seda saan ma vaid sõnaga FAIL (tõlge:läbikukkumine) nimetada.
Ega midagi käiku läks plaan B, 408 võtsin töötava karpa ära ja muud ei jäänud üle. Vaikselt hakkan ka selle DAAZ karpa peale panekuks ettevalmistusi tegema. Nendest 4 pidusest karpast on vaid heal juhul doonorid paraku karm värk, ei saanud ma aru kuidas see viimane nii jubedalt uputama hakkas, nii,et mõlemast lõõrist lahmas kütet nii, mis kole ja uputas kogu aeg küünlaid.
Kuid oli tegemist aga lõpuks õnnestus käima saada mootor ning masin ka maaküljest lahti saada ilma suurema vaevata. Puhastasin natuke autot, millesse oli sisse tulnud ei tea kust, puulehed ja männiokkaid.
Lumi on ikka kuudi katust sissepoole mõlkinud, paar mõlki sain välja lüüa aga osad on ikka väga kehva koha peal. Vabal ajal üritan miskit ettevõtta selle mõlkis katusega.
Mootor käib kuid minu arust tühikäik on liiga kõrge, ja toore klapp peab olema 1/3 avatud,et ta üldse käiks nii soojalt kui külmalt. Samuti on külmalt tiksumine kusagil sees mootoris, samuti tuleb esimese silindri väljalaske kollektori peale kusagilt õli ja see kärssab, ütlen ära,et klapikambrikaane tihend see pole.
Aga sellega asjad veel ei lõppenud, sain tööle ka raadio, ja töötas terve päeva kuid siis läks vist toite juhe kuhugile massi ja raadio kustus lõplikult ära ilmselt vist lõi miski asja seal sees läbi, sest kaitset vahel ei olnud. Seega teist korda FAIL
Tuleb tõdeda,et lisaks maailmas toimuvatele sündmustele juhtub ka endal kummalisi asju,peale tänast päeva
tunnen nagu oleks kogu oma auto alaste teadmistega nulli kukkunud
Mõned pildid ka, mis eriti informatiivsed pole seekord:
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
MAZ kirjutas:Ega midagi käiku läks plaan B, 408 võtsin töötava karpa ära ja muud ei jäänud üle. Vaikselt hakkan ka selle DAAZ karpa peale panekuks ettevalmistusi tegema. Nendest 4 pidusest karpast on vaid heal juhul doonorid paraku karm värk, ei saanud ma aru kuidas see viimane nii jubedalt uputama hakkas, nii,et mõlemast lõõrist lahmas kütet nii, mis kole ja uputas kogu aeg küünlaid.
Ujuki nõel kinni arvatavasti. Endal oli sapikal nii met see kummi lullakas jäi sinna ülesse düüsi kinni ja ei lasknud nõelal sulguda. 95 bensiin tahab vene karbussi kummi detailid pehmeks ja kleepuvaks söövitada. Ise jamasin ka mitu korda ennem kui aru sain.
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Tänud Killa eks ma võtan selle karpa lahti ja uurin tema elu, arvasin ka,et ehk miski nõel jamab aga usun,et selle peaks saama ära remontida. Ilmselt olen harjunud liialt sõitma ameerika autodega ja ootama,et asjad on töökorras ja peale pikka seismist, mugavused on mind laisaks teinudKilla kirjutas:MAZ kirjutas:Ega midagi käiku läks plaan B, 408 võtsin töötava karpa ära ja muud ei jäänud üle. Vaikselt hakkan ka selle DAAZ karpa peale panekuks ettevalmistusi tegema. Nendest 4 pidusest karpast on vaid heal juhul doonorid paraku karm värk, ei saanud ma aru kuidas see viimane nii jubedalt uputama hakkas, nii,et mõlemast lõõrist lahmas kütet nii, mis kole ja uputas kogu aeg küünlaid.
Ujuki nõel kinni arvatavasti. Endal oli sapikal nii met see kummi lullakas jäi sinna ülesse düüsi kinni ja ei lasknud nõelal sulguda. 95 bensiin tahab vene karbussi kummi detailid pehmeks ja kleepuvaks söövitada. Ise jamasin ka mitu korda ennem kui aru sain.
Ja enne kui ma unustan paar videot ka:
http://www.youtube.com/watch?v=cc7A3AC8ApE
Raadio siis kui ta veel töötas
http://www.youtube.com/watch?v=yj6BzQCztpI
Masin ka tööhoos, mootor undab liialt, kuid ma ei saa aru millest see on
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Nii siis mitu päeva lolli tööd küttepuudega aga samas tulemust on juba käega katsuda, samas nii pea ma veel autodele 100% oma aega pühendada ei saa veel, kuid eks see ka muutub.
Üldiselt sai mõned koormad puid Mossega toodud, kuuti ma täis ei ladunud vaid panin mõõdukalt,arvestades kandevõimet ja seda,et ma pean ka vahepeal mäest üles sõitma. Üldiselt käitus masin hästi ja mootori uimasuse ja jõuetuse üle küll kurta ei saa.
Muidugi vahepeal tuleb kusagilt bensiini haisu salongi( ilmselt tagant kuudist, vist paakist), samuti tühikäiku ilma tooreta sees ei taha hoida. Aeg ajalt on karburaator ka märg, aga kust leke on ma aru ei saa.
Samuti vahepeal ei taha esimene käik sisse minna, kui aga see panna eelenevalt sisse ja sidur alla vajutada ja siis käima panna mootor siis kõik just kui töötab. Oskab keegi miski seletuse anda? Ise arvan,et siduri vabakäik on natuke valesti reguleeritud.
Muus osas kiirendus jt asjad on korras, kuid mulle tundub,et vahepeal jääb mootoril kütet justkui puudus,samas segukruvi on kaks pool pööret lahti. Või siis on tõesti see vaakumi toru,mis probleeme tekitab?
Mõned pildid ka:
Kuna kevad käes ja vaja oli kuuri alust koristada, pidin 408 kiir remondi tegema ja sai ta tööle pandud ja teisele autole kõrvale aetud, kuni kuuri all tööd lõpetatud.
Üldiselt sai mõned koormad puid Mossega toodud, kuuti ma täis ei ladunud vaid panin mõõdukalt,arvestades kandevõimet ja seda,et ma pean ka vahepeal mäest üles sõitma. Üldiselt käitus masin hästi ja mootori uimasuse ja jõuetuse üle küll kurta ei saa.
Muidugi vahepeal tuleb kusagilt bensiini haisu salongi( ilmselt tagant kuudist, vist paakist), samuti tühikäiku ilma tooreta sees ei taha hoida. Aeg ajalt on karburaator ka märg, aga kust leke on ma aru ei saa.
Samuti vahepeal ei taha esimene käik sisse minna, kui aga see panna eelenevalt sisse ja sidur alla vajutada ja siis käima panna mootor siis kõik just kui töötab. Oskab keegi miski seletuse anda? Ise arvan,et siduri vabakäik on natuke valesti reguleeritud.
Muus osas kiirendus jt asjad on korras, kuid mulle tundub,et vahepeal jääb mootoril kütet justkui puudus,samas segukruvi on kaks pool pööret lahti. Või siis on tõesti see vaakumi toru,mis probleeme tekitab?
Mõned pildid ka:
Kuna kevad käes ja vaja oli kuuri alust koristada, pidin 408 kiir remondi tegema ja sai ta tööle pandud ja teisele autole kõrvale aetud, kuni kuuri all tööd lõpetatud.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Paneks vahelduseks fotosid veel:
Koht,kus õli tuleb väljalaske kollektori peale.Kust tuleb ma aru ei saa.
Kruvisin ka küünlad huvipärast maha ja sellised nad olid, vasakul esimses silindri küünal jne. Mida asjatundjad ütleksid nende küünalde põhjal.
Vaakumi toru on ka kahest osast kokku pandud, kuid ma ei saa aru, kas sealt saab siis lisaõhku või ei, üldmulje on,et asi on justkui korras.
Kolmas asi,üritasin karburaaorit reguleerida aga vahepeal läks veel hullemaks, praegu on segukruvi 3,5 pööret lahti tehtud. Ilma tooreta vahepeal tühikäik sees ei püsi pool tooreklappi peab välja tõmmatud olema.
Sai üritatud ka kiiremat ringi teha, üldiselt tundus mulle,et juhitavus on väga imelik. Vahepeal kiskus paremale siis jälle vasakule kiirus 50-60 km/h vahel . On siis viga silla reguleerimises või on see rehvidest tingitud.
Mootori jõuetust ei esine, kuid vahepeal kui kiirenduselt lasen gaasipedaali maha siis tahab justkui ära lämbuda kätte. Praegu oleks peamine mootor saada tühikäigul korralikult tööle ja siis lekked kõrvaldada,mis esinevad suuremal või vähemal määral.
Samuti tahab sidur vist reguleerimist,sest liiga alt võtab momendil. Sellest tingitud vahest ka käiguvahetuse probleemid.
Koht,kus õli tuleb väljalaske kollektori peale.Kust tuleb ma aru ei saa.
Kruvisin ka küünlad huvipärast maha ja sellised nad olid, vasakul esimses silindri küünal jne. Mida asjatundjad ütleksid nende küünalde põhjal.
Vaakumi toru on ka kahest osast kokku pandud, kuid ma ei saa aru, kas sealt saab siis lisaõhku või ei, üldmulje on,et asi on justkui korras.
Kolmas asi,üritasin karburaaorit reguleerida aga vahepeal läks veel hullemaks, praegu on segukruvi 3,5 pööret lahti tehtud. Ilma tooreta vahepeal tühikäik sees ei püsi pool tooreklappi peab välja tõmmatud olema.
Sai üritatud ka kiiremat ringi teha, üldiselt tundus mulle,et juhitavus on väga imelik. Vahepeal kiskus paremale siis jälle vasakule kiirus 50-60 km/h vahel . On siis viga silla reguleerimises või on see rehvidest tingitud.
Mootori jõuetust ei esine, kuid vahepeal kui kiirenduselt lasen gaasipedaali maha siis tahab justkui ära lämbuda kätte. Praegu oleks peamine mootor saada tühikäigul korralikult tööle ja siis lekked kõrvaldada,mis esinevad suuremal või vähemal määral.
Samuti tahab sidur vist reguleerimist,sest liiga alt võtab momendil. Sellest tingitud vahest ka käiguvahetuse probleemid.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
õli saab tulla ainult klapikambrikaane tihendi vahelt.2.silindri küünal on normaalne,teised on tahmunud.Samuti tundub see 2.küünal olevat kuumem kuna elektrood on pikemalt väljas.
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Õlileke väljalaskele klapikambrikaane tihendi vahelt on 412 mootori tüüpiline häda, mis algab kehva õlikindlusega tihendist. Ühel ajutise kasutuse masinal oli mul kunagi nii, et kannatas u 6-7 km sõita, enne kui kollektor nii hullult kuumaks läks et sinine toss kapoti alt tulema hakkas ja see oli parasjagu niipalju, kui sellele masinale tegevusraadiust vaja oli
Bensulekked on enamasti seotud pumbaga, mis mossel olemuslikult ikka väga halvas kohas, muidugi mitte remondimugavuse mõttes . Kuumus põhjustab aurukorke, kiiremat membraani lagunemist, jne...halvemal juhul tulekahju kapoti all
Kere paistab su pirukal ikka "vanaraua" veoga, "postipiduriga", vms. ää tapetud olema, lausa läbivajunud ... Siduri osas kae ka õlitaset, mansettide leke ja õhumullide saabumine sidurisilinrisse on suht tavaline ja annab esialgu tunda sinu kirjeldatud viisil, et käigud ei taha sisse minna..
Bensulekked on enamasti seotud pumbaga, mis mossel olemuslikult ikka väga halvas kohas, muidugi mitte remondimugavuse mõttes . Kuumus põhjustab aurukorke, kiiremat membraani lagunemist, jne...halvemal juhul tulekahju kapoti all
Kere paistab su pirukal ikka "vanaraua" veoga, "postipiduriga", vms. ää tapetud olema, lausa läbivajunud ... Siduri osas kae ka õlitaset, mansettide leke ja õhumullide saabumine sidurisilinrisse on suht tavaline ja annab esialgu tunda sinu kirjeldatud viisil, et käigud ei taha sisse minna..
Tasa sõuad, kaugele jõuad.
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Mida see tähendama peab?via kirjutas: Kere paistab su pirukal ikka "vanaraua" veoga, "postipiduriga", vms. ää tapetud olema, lausa läbivajunud ...
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981