September 2010
Peamine asi,mis muret valmistab on teema,et kas saab nüüd sellel aastal värvitud või ei?
KUna renditud kompressori pidin tagasi andma juba augustis ja vahepeal keretööd käisid täies hoos
ning nüüdseks on asi nii kaugel,et tuleks korra veel üle kruntida ja siis võib sisuliselt üle värvida lõplikult.
Kuid selle viimasega on olnud paras kadalipp, kord ilm siis jälle on kompressori saamine tuttava
käest olnud üsna keeruline.
Jah idee on ise ära värvida see auto, kambri jaoks pole lihtsalt raha. Ning kui lasta
kohaliku teenuse pakkuja juures teha siis tuleb kindlasti 5000.- väljaminekuga arvestada.
Ise enesest pole ka võimatu,et ma võin hoopis selle kasuks otsustada kui nii palju on
juba vaeva nähtud.
Siinkohal räägiks ka mõnedest visioonidest:
Proovisin seda esimese põlvkonna ilukilpi ja 2140 kilbivõru ja tundus,et need sobisid autole väga edukalt.
Kuigi selle kilbiga on ka üks mure, neid on 4 tk aga 2 tk on tõsiselt kriimustada
saanud ja see nagu rikuks asja ära. Kuid see on pigem kõrvaline teema millega oma pead vaevata.
Sai ka erinevaid istmekatteid proovitud, need praegused on lääneauto omad või miskid universaalsed.
Kuid mul on ka pleekinud rohelised esiistme katted vene ajast. Küsimus on olnud kumma kasuks peaks otsustama
siis?
Vahepeal said uued küünlad ja jagajakaas autole peale ostetud
Sain ka tuttavalt tema kombi mossest jäänud uksepolstrid.
Tegu omavalmistatud tagaluugiga ühelt teiselt kasti mosselt,mis veel
2.a tagasi liikluses osales. Luuk on sirge ja kõik toimib, see,et tegu pole originaaliga
mind ei häiri üldse. Kasti enda peale tuleb presendist katte,et vihma sisse ei sajaks.
Luuk ja vasakjuhi uks ning paar pisidetaili tuleb veel üle käija.
Vasak uks paraku läheb välja vahetamisse ilmselt, põhjus selles,et ei saa ust lukku panna ja uks on ka
mõnusalt viltu ees lisaks ei töötanud ka aknatõstmise mehhanismid.
Teine vasak uks on momendil tallinnas ja sealt tuleb ta ära tuua ning ettevalmistada.
Rehvid pean ka ostma ilmselt teised,vene omadest on mul vaid üks korralik jooks ja see
ka 408 mõeldud. Seega pean vist 2105 veljele pandud rehvid mosse velgedele laskma ringi tõsta.
Oli ka mõte,et võiks taha panna Luazi rehvi aga kardan,et asfaldil sõites kulub see
rehv väga kiiresti ära ja pidamist märja ja vesiliu korral selle rehviga ei ole,
mitte mingisugust. Samas ma hakkan selle autoga ilmselt enam maapiirkondade kehvadel
teedel sõitma seega ehk polegi see kõige viletsam mõte?
MOmendil pean osadest juurde ostma vaid:
Tiivapeegeli, teise Avto-Ural 2 kui ma ei otsusta just Lääne raadiole üle minna,
üks Izh kirjaga porikummi ning rehvid ka. Istmede osas arvam,et esialgu jäävad need samad
kui paremaid ei saa kusagilt.
Autol endal on veel sellised asjad teha:
- summuti torude liitekohad tihedamaks,et sealt heitgaase välja ei lekiks
- tagumised lehtvedrupuksid vahetada
- esisillal rooliotsad üle kontrollida
- põhja alt puhastada ja mastiksiga katta
- tagasild puhastada ja üle värvida
- uks, tagaluuk jm pisi osasid värvimiseks ettevalmistada
- auto lõppvärvimisse viia ja kokkuladuda
Ning ega ongi kõik siis kui kõik see tehtud võib ülevaatlusele minna.