Tere targad.
Masin sõitnud ca 30k ja mootoriosad orginaalid. Tänase päeva seisuga on mootor laiali ja vahetusse lähevad kõik tihendid.
Mure selles, et soovin vahetada ka saaled, kõik saaled. Kas nüüd tuleb soetada orginaal mõõdus, tuleb mõõta vms? Kindlasti soovin uusi panna.
NB Soovin kogenumate meeste arvamust ja oletusteooriaid ei oota.
Jartmok.
Teema tegin siia, mitte oma teemasse sest tulevikus võib kellegil sarnaseid küsimusi esineda.
Saaled
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: Saaled
Mosse mootoritel oli kunagi tehase ettekirjutus selleks,et mootor kestaks kauem ja ei kaotaks oma võimsust.Selleks tuli vahemikus 60 000-90 000 km vahel vahetada kolvirõngaid,st originaalmõõdus asendada uuteks.Aga kuna sa juba mootori laiali võtsid ,siis võid julgelt uued originaalid saaled panna.Ei juhtu mootoriga mitte midagi halvasti,pigem vastupidi, kuna mootor on sissesõidetud (silmas pean muid mootori osi, kuid pead arvestama umbes 5000 km-ga taas-uuenenud mootori sisu sissesõitmist nii nagu mosse raamatutes kirjas on !!!)
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
