2. leht 2-st
Re: IŽ 21251 "Kombi" 1988, Kombimiis
Postitatud: 08 Mär 2009 13:35
Postitas iisak
Loodan, et omanik ei pahanda, aga kuna ise ka selle mossega verd, higi ja pisaraid valanud
, siis...
Pildi saab järgimise nädala lõpp. Jah "jänku jawa" kolvist ise tehtud. Värv on Globo Lada 325, natuke "hapumat" tooni kui originaal "pärnalehe roheline".
Eks kombimiis täiendab kui vaja.
Re: IŽ 21251 "Kombi" 1988, Kombimiis
Postitatud: 17 Mär 2009 17:06
Postitas mustdeemon
Tervitus...
Kuidas sa kere haljaks said ?
Kas liivapritsiga või rellakaga ?
Re: IŽ 21251 "Kombi" 1988, Kombimiis
Postitatud: 17 Mär 2009 17:14
Postitas Jossu
tundub tavapärane traathari rellaka otsas...
Re: IŽ 21251 "Kombi" 1988, Kombimiis
Postitatud: 18 Mär 2009 17:38
Postitas Kombimiis
Alguses relakaga, kuid siis selgus et lamell on liiga jäme, sai liialt käiatud. Pool tööst tegin ~ 16 a vana Black & Deckeri drelliga, mille kiirus polnud kiita. Drelli otsa traatharjad. Kui töö oli peaaegu tehtud, kooles drell ära.
Pidas vastu isa hard core kasutamise ~ 10 aastat, siis oli vanaisa oma ja nii võtsin mina selle kasutusse. Päris palju sai tehtud, võrreldes Händimännist ostetud relakaga, mis lendas suht kohe laiali. Poest sain uue, nii aasta tagasi, pole proovinud.
Sellel kuul täitub 2 aastat minu projekti algusest. Mais/ Juunis saab auto täitsa täisealiseks (21), siis tuleb midagi ette võtta.
Üldse, ma vaatan et mul kuidagi valesti projekt välja kukkunud, mõned sepad lasevad auto haljaks nagu naks, mul läks ikka roppumoodi aega. Projekt venib.
Olen proovinud mingi loetelu teha mis on vahetatud, aga pole õnnestunud, sest et neid detaile on palju.
Käigukangi nupp on mingisugusest Jawa 50 kuubise mootorist pärit. Midagi rasket polnud: mutter kolvisilmade vahele (natuke viilimist) ja kallasin sulatina täis.
Re: IŽ 21251 "Kombi" 1988, Kombimiis
Postitatud: 19 Mär 2009 17:34
Postitas Kombimiis
Niiviisi. Täna siis proovin kirjutada siia kõik vahetatud detailid.
Veermik
List alaku:
* tagumised amordid (Master Sport Premium)
* lehtvedrude puksid
* tagasild SLi diffriga (polnud tutikas)
* pooltelje laagrid + laagripuksid
* tagumised piduriklotsid
* tagumised pidurisilindrid
* resonaator (uuem koperatiivituuning)
* püksid (tehase oma)
* alumised šarniirid (Master Sport)
* ülemised šarniirid (Master Sport)
* esimesed amordid (Master Sport Premium)
* roolivarraste sisud
* roolivarda tolmukummid
* suportite töösilindrite kummid + tolmukummid
* esimesed piduriklotsid
* pidurivoolikud
* vasakud esirattalaagrid (parema poole omad olemas, aga pole küljes)
Plekid:
* uus juhiuks (vanema tüübi oma)
* uued karbid
* uus tagapaneel
Välimus (?)
* tagumised suunatule klaasid
* tagumised gabariidtulede klaasid
* tiival asuvad suunatuled
* esimesed suunatule klaasid
* esimesed gabariidtulede klaasid
* + suht kõik pirnid vist
Muu tehniline:
* bensiinipump (millest kasutasin ainult ülemist osa)
* bensiinitaseme andur
* süütepool
* süüteküünlad
* küünlajuhtmed
* lõdvikud + klambrid (pikim lõdvik paigaldamata)
* karburaatori remontkomplekt
* õhufilter (vahetatud mõned aastad tagasi)
* õlifilter
* karteri kork (kasutatud)
* klaasipesupump
* klaasipesudüüsid
* uued väljalaskekolde tihendid
* uus õlikork
* siduri ülemine silinder + selle peetiläinud mansetid
* siduritoru
* siduriketas
* survelaager X 2 ja kinni hoidvad plekid (esimene kiilus kinni)
* esiklaasitihend
* uksetihendid
* pagasiluugitihend
* pagasiluugilukk
Sisu:
* käigukanginupp (meid bai Kolhoosi Kustom Kompanii)
Vaja oleks veel üle käia jagaja ja piduriklotse kinni hoidvad splindid.
Hetkeseis on selline et autol on küljes stanged, tuled ja iluvõre. Esiklaasi paigaldame kah juba ei tea mitmendat kuud, müstika, ei allu mitte mingisugustele loogikareeglitele.
Kui midagi on puudu, siis sõber täiendab.
Re: IŽ 21251 "Kombi" 1988, Kombimiis
Postitatud: 27 Mär 2009 21:02
Postitas iisak
No nii, kes on see tubli ja paneb Kombile esiklaasi ette?
Tuumafüüsika, 3 nädalat juba kestab katse nr 2. Vastutasuks saab õlut ja uut kalja
Homme panen Kasutaja soovitud antenniaugu pildi ja paar tükki hetkeolukorrast.
Re: IŽ 21251 "Kombi" 1988, Kombimiis
Postitatud: 27 Mär 2009 21:17
Postitas M410
Kas see klaasi ettepanek mitte sama süsteemi järgi ei käi, nagu "Ladadel" või "Volgadel" ?
Klaasile tihend ümber, tihendi soon tõmmata mingi määrdega kokku. Tõmbenöör tihendi soone sisse ja senikaua, kui üks klaasipaigaldaja kord üht, kord teist nööriotsa soonest välja tõmbab, lööb väljaspoole olev tegelane rusikaga vastu klaasitihendit, et see paremini soonde istuks.
Re: IŽ 21251 "Kombi" 1988, Kombimiis
Postitatud: 28 Mär 2009 16:38
Postitas iisak
Re: IŽ 21251 "Kombi" 1988, Kombimiis
Postitatud: 18 Jaan 2010 15:14
Postitas Kombimiis
Nii, kirjutaks midagi- pole ammu seda teinud.
Projekt on praegu on hold staatuses- suvel ei saanud korralikult raha teenida, kuid kindlasti pole püss põõsasse visatud.
Mis siis toimunud on?
Nagu teate, on mul olemas uus plokikaas. Suvel sai juurde hangitud veel tutikas plokk, kommiraha eest põhimõtteliselt. Võimaluse korral hangin ka tutika karteripõhja. Suvel sain ka osta.ee kaudu uue (!) 2140 käigukasti väga mõstliku hinnaga. Boonusena tuli veel kaasa VÄGA põhjalik 2140 raamat. Samuti on varutud 12 paari klapivedrusi koos poolkuude ja reguleerotsakutega (läksid suure pohmelliga kaduma
) ja terve ring uusi klappe.
Pildid tulevad paari päeva pärast.
Over and out.