2. leht 2-st

Re: Kolin mootoris

Postitatud: 12 Juul 2010 00:16
Postitas soosu3
Kolvisõrm tiksub teravalt, keps peaks veidi "madalamat" kolinat tekitama.
Üldiselt kui saale suland on keps rikutud(silm ovaalne), keps tuleks välja vahetada.

Re: Kolin mootoris

Postitatud: 12 Juul 2010 00:22
Postitas SanderV
nojah tal päris sulanud polnud tal oli ringi tõmmanud

Re: Kolin mootoris

Postitatud: 12 Juul 2010 00:41
Postitas Edel
Kuidas mootoril õlirõhk on? Kui kolisevad saaled siis peaks ka õlirõhk ära kaduma või tublisti langema. Sarnaselt saale defektiga võib ka nii olla,et tühikäigul rõhk on aga pöörete tõstes läheb see nulli.

Re: Kolin mootoris

Postitatud: 12 Juul 2010 00:49
Postitas SanderV
vabandust et vales teemas aga sellega seoses tuli meelde kysida. Palju on mossel normaalne õlirõhk? praegu tal mul töötab aga õlirõhku näitab 2-4 vanasti mäletan oli igal ajal 5 vms...

Re: Kolin mootoris

Postitatud: 12 Juul 2010 00:53
Postitas sass
Kepsud vötsin teisest mootorist, millel saaledega pole probleeme olnud. Hääl on pigem teravam. Ja samas pean mainima, et öliröhuga on köik okei.

Re: Kolin mootoris

Postitatud: 12 Juul 2010 06:42
Postitas moskiito
sass kirjutas:Kepsud vötsin teisest mootorist, millel saaledega pole probleeme olnud. Hääl on pigem teravam. Ja samas pean mainima, et öliröhuga on köik okei.
siis jään ikkagi selle juurde et kolvisõrm kolksub ning kepsul on soov "tere" öelda. Kui pöördeid ei anna, siis elab teine veel kaua. Vend sõitis sellise mootoriga 6 kuud ringi.

Re: Kolin mootoris

Postitatud: 12 Juul 2010 19:12
Postitas Edel
SanderV kirjutas:vabandust et vales teemas aga sellega seoses tuli meelde kysida. Palju on mossel normaalne õlirõhk? praegu tal mul töötab aga õlirõhku näitab 2-4 vanasti mäletan oli igal ajal 5 vms...
2-4 on norm. Minimumid on tühikäigul 0,8 ja sõites 2,0. Talvel -20 kraadiga käivitades läks minu Mossel manomeetri osuti üle 6...

Re: Kolin mootoris

Postitatud: 12 Juul 2010 20:33
Postitas stern100
Õlisurvet annab reguleerida ka reduktsiooniklapist. Minu ühel mootoril, mis peale 10a seismist käima pandi, oli tühikäigul õlisurve 4(soojana) ja pöördesse andes läks üle 6 aga mehhaaniline andur ei näita lihtsalt rohkem. Natuke aega pööret ja reduktsiooniklapp tuli lahti, nüüd tühikäigul 1.5 umbes soojana. Kui surve hakkab lahjaks jääma, saab seda eest nati peale keerata.