Üritusturundusfirma Pulp sõit (Aprill 2011)
Re: Üritusturundusfirma Pulp sõit (Aprill 2011)
Hm.... minu "sinine välk" sai küll lubatud sõidukiiruse juures(80-90 km/h) maanteel 8 liitriga sajale kilomeetrile hakkama. Siis pidi ikka tunduvalt tempot tõstma ja seda sellisena hoidma, et kütusekulu 10-le liitrile tõuseks.
P.S. 8 liitrit 100-le km-le sai arvutatud siis, kui autos oli kaks inimest ning tagaiste ja pagasiruum Moskvitšiga seonduvat kola täis, milledest osa polnud kõige kergem kraam.
P.S. 8 liitrit 100-le km-le sai arvutatud siis, kui autos oli kaks inimest ning tagaiste ja pagasiruum Moskvitšiga seonduvat kola täis, milledest osa polnud kõige kergem kraam.
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: Üritusturundusfirma Pulp sõit (Aprill 2011)
Olen teinud siin katseid.Mootor 412,korralik,remonditud ja sisse töötanud.Panin kapoti alla eraldi pudeli millel mõõdud peal.Karburaator 2101 vana variant,03 düüsid ja ilma vaakumitta.Mootoril on võetud plokikaan õhemaks niipalju,et klapid käisid alguses veidi vastu kolbe.Üldiselt soovitan seda mitte teha ,sest tulemus jääb nadiks.Mosse on ikka mosse ja asja võlu on selle liikumises.Sai sõidetud talvel ,külavahel külma mootoriga sõitu alustades,esimesel 5 km jooksul võttis 16 -100le.Järgmise 5 jooksul 12-100 le.Üle 70 ei saanud kiirust.M410 kirjutas:Hm.... minu "sinine välk" sai küll lubatud sõidukiiruse juures(80-90 km/h) maanteel 8 liitriga sajale kilomeetrile hakkama. Siis pidi ikka tunduvalt tempot tõstma ja seda sellisena hoidma, et kütusekulu 10-le liitrile tõuseks.
P.S. 8 liitrit 100-le km-le sai arvutatud siis, kui autos oli kaks inimest ning tagaiste ja pagasiruum Moskvitšiga seonduvat kola täis, milledest osa polnud kõige kergem kraam.
Trassil võttis 90-ga 9-10 l.vahel. Sõidetud sai rahulikult,mitte pedaali pumbates,vanamehe moodi... Proovisin ka 50-ga sõita,sellel juhul võttis 8-9l vahel.Kõik on suhteline.Teeolud loevad kõvasti.Kõige vähem võtab auto kütust siis kui sõidad igal võimalikul juhul vähemalt 50ga ja kindlasti neljandat käiku kasutades.Arvan seda,et kui seda karburaatorit veel aretada,saaks selle 8 ka kätte,kuid mootor peab ikka korralikult töötama.Selleks peab ta ka kütet saama,muidu põletab kolvid ära.Vene ja Ameerika autosid lükkab edasi ju bensiin...
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
Re: Üritusturundusfirma Pulp sõit (Aprill 2011)
Ise igapäevane mossega liikleja ja kilomeetreid tuleb aastas keskmiselt 35 000 ringis,mootor millega sõidan on suht hõre,aga olen asja paika saanud ja keskmine 7-8l ringis sajale.Käruga täiskoormaga 10 ringi.Kerge jalaga pole ja piitsa saab mosse vägagi kõvasti.
AZLK 2140 78a,AZLK 2140 76a,2xAZLK 2137 84a,izh412
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: Üritusturundusfirma Pulp sõit (Aprill 2011)
Tore,kuid kuidas tarbitava kütuse koguse mõõtmine ka käis?marko kirjutas:Ise igapäevane mossega liikleja ja kilomeetreid tuleb aastas keskmiselt 35 000 ringis,mootor millega sõidan on suht hõre,aga olen asja paika saanud ja keskmine 7-8l ringis sajale.Käruga täiskoormaga 10 ringi.Kerge jalaga pole ja piitsa saab mosse vägagi kõvasti.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
Re: Üritusturundusfirma Pulp sõit (Aprill 2011)
M410 kirjutas:Hm.... minu "sinine välk" sai küll lubatud sõidukiiruse juures(80-90 km/h) maanteel 8 liitriga sajale kilomeetrile hakkama. Siis pidi ikka tunduvalt tempot tõstma ja seda sellisena hoidma, et kütusekulu 10-le liitrile tõuseks.
P.S. 8 liitrit 100-le km-le sai arvutatud siis, kui autos oli kaks inimest ning tagaiste ja pagasiruum Moskvitšiga seonduvat kola täis, milledest osa polnud kõige kergem kraam.
Mu sinisel(samuti originaalis) tuli sama näitaja, enamus ajast pooles koormas skif sabas ja pirakas voofrikast võimuga pagassis.
Meenub, et kunagi üks vanem vene härrasmees jagas näpunäiteid, kuidas G24(vanemat tüüpi karbussiga) linnas 8,5 liitrit sajale võtma saab panna. Aga hakkame vist teemast kõrvale kalduma...
Respek Mah Authoritaaa!!! → http://www.facebook.com/RedStarKustomz
BTG Nordschleife 12:43
GT Nürburgring 3:42
BTG Nordschleife 12:43
GT Nürburgring 3:42
Re: Üritusturundusfirma Pulp sõit (Aprill 2011)
arvan et k6ige lihtsamat moodust pidi... paak täis... sõitmine ja paak jälle täis... tankuril ilusti liitrid n2haTALUPOEG TALUJA kirjutas:Tore,kuid kuidas tarbitava kütuse koguse mõõtmine ka käis?marko kirjutas:Ise igapäevane mossega liikleja ja kilomeetreid tuleb aastas keskmiselt 35 000 ringis,mootor millega sõidan on suht hõre,aga olen asja paika saanud ja keskmine 7-8l ringis sajale.Käruga täiskoormaga 10 ringi.Kerge jalaga pole ja piitsa saab mosse vägagi kõvasti.
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: Üritusturundusfirma Pulp sõit (Aprill 2011)
Nii laia paagi peale kaob üks liiter ära....Arvan,et ikka kõige õigem mõõtmine väikse paagiga,karburaator käsipumbaga täis lüüa ja sõita 10 km.allesjäänud kütus ära mõõta ja siis saame õige koguse.SanderV kirjutas:arvan et k6ige lihtsamat moodust pidi... paak täis... sõitmine ja paak jälle täis... tankuril ilusti liitrid n2haTALUPOEG TALUJA kirjutas:Tore,kuid kuidas tarbitava kütuse koguse mõõtmine ka käis?marko kirjutas:Ise igapäevane mossega liikleja ja kilomeetreid tuleb aastas keskmiselt 35 000 ringis,mootor millega sõidan on suht hõre,aga olen asja paika saanud ja keskmine 7-8l ringis sajale.Käruga täiskoormaga 10 ringi.Kerge jalaga pole ja piitsa saab mosse vägagi kõvasti.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
Re: Üritusturundusfirma Pulp sõit (Aprill 2011)
Kõige lihtsam on alati paak täis valada ja kilomeetrinäit kirja panna.Viimase viie aasta keskmine kulu on olnud 8,6 liitrit sajale(läbisõit selle ajaga 30000km.).Mossede kruisidel rahulikuma sõiduga 7,4.Tehnika on mul kõik tehase originaal.Kuhu siin sellise arvestuse midagi kaduda saab.
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: Üritusturundusfirma Pulp sõit (Aprill 2011)
Härrased ! Te kaldute teemast kõrvale Aga teemasse niipalju,et puhtalt kütuse raha tuleb reaalselt 1000 krooni auto kohta kui peaks seal Pädaste mõisa juures kohtuma ja siis peale üritust veel koju naasma+ kindel väljaminek praamipiletid,edasi-tagasi.Ja veel lihtsamalt öeldes-isiklikult endal mul sinna sõita ei ole vaja Ja teiste sõnadega ütleks,et lõbu on alati kallis olnud.Kui soovivad ,et mossed tuleksid, siis nad peavad maksma-SIMPEL ! Ja nii lihtne see ongi !
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
- kristenprii
- Postitusi: 61
- Liitunud: 22 Apr 2009 14:14
- Asukoht: Põltsamaa
Re: Üritusturundusfirma Pulp sõit (Aprill 2011)
Mõte on jah iseenesest väga lahe, oleneb kui palju ja mida nad meile pakuvad selle eest, et me ka sinna läheks ja neid sõidutaks, oleks isegi mõeldav minna.