Huvitavat teavet - Tehnilise poole paremaks tegemine
Re: Huvitavat teavet - Tehnilise poole paremaks tegemine
Keegi seda on proovinud?
Ise ei julge väga lõikuma kohe hakata, mine tea, äkki läheb untsu veel. Niipalju olen põhjaalt uurinud, et kui too hoovake lühikeseks kärpida, siis hakkab see vastu käigukastitunnelit nühkima. Kui palju see üldse aitab? Käigukangi liikumismaa läheb lühemaks ja käigud täpsemaks
Ise ei julge väga lõikuma kohe hakata, mine tea, äkki läheb untsu veel. Niipalju olen põhjaalt uurinud, et kui too hoovake lühikeseks kärpida, siis hakkab see vastu käigukastitunnelit nühkima. Kui palju see üldse aitab? Käigukangi liikumismaa läheb lühemaks ja käigud täpsemaks
AZLK 2140, 1978
Re: Huvitavat teavet - Tehnilise poole paremaks tegemine
See lühendatud hoob meenutab ühe rohkem või vähem tuntud MOPAR(Chrysler corp.) auto käikude lülitamise hooba.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: Huvitavat teavet - Tehnilise poole paremaks tegemine
Vöib-olla önnestub varsti see asi ära proovida, kuid praegu ei ole proovinud. Töenäoliselt on käike palju raskem sisse lülitada, kuid saab oluliselt täpsemaks ka... Hoovastikule ja käigukangile peaks paremast materjalist puksid ka tegema siis...
Re: Huvitavat teavet - Tehnilise poole paremaks tegemine
Kui asi töötab ning sul on meeles, ehk annad mullegi teada kuidas toimib?sass kirjutas:Vöib-olla önnestub varsti see asi ära proovida, kuid praegu ei ole proovinud. Töenäoliselt on käike palju raskem sisse lülitada, kuid saab oluliselt täpsemaks ka... Hoovastikule ja käigukangile peaks paremast materjalist puksid ka tegema siis...
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: Huvitavat teavet - Tehnilise poole paremaks tegemine
Täna hakkas igav ning proovisin ära.sass kirjutas:Vöib-olla önnestub varsti see asi ära proovida, kuid praegu ei ole proovinud. Töenäoliselt on käike palju raskem sisse lülitada, kuid saab oluliselt täpsemaks ka... Hoovastikule ja käigukangile peaks paremast materjalist puksid ka tegema siis...
Selline see junn sai:
Tulemusest niipalju, et toimib üle ootuste hästi. Käigud kõvasti täpsemad ja kangi liikumismaa ka sutsu lühem. Nagu sass juba mainis, on käike natuke raskem sisse lülitada, kuid ei midagi hullu. Käigud lülituvad nüüd umbes nagu VW Passat b4'l.
Lisaks tuli tekitada käigukastitunnelile väike lohk, et see hoob külgmiselt korralikult liikuda saaks.
Homme teen veel väikse hoovastikuregulli ja uued puksid ka.
AZLK 2140, 1978
- mosvichkombi
- Postitusi: 17
- Liitunud: 05 Okt 2010 20:15
- Asukoht: Tartu
Re: Huvitavat teavet - Tehnilise poole paremaks tegemine
Tere
Tahaks teada kui palju tohib hoorattalt maha freesida,et oleks liikluses normaalne liigelda ja väga lammutama ei hakkaks
tänud
Tahaks teada kui palju tohib hoorattalt maha freesida,et oleks liikluses normaalne liigelda ja väga lammutama ei hakkaks
tänud
Re: Huvitavat teavet - Tehnilise poole paremaks tegemine
Maha vötta nii palju, et hooratas kõrgetel pööretel koos ka püsiks... Endal on hooratas 5 kilo ringis ja pole mingeid probleeme.
Re: Huvitavat teavet - Tehnilise poole paremaks tegemine
miks lada oma hea on
Re: Huvitavat teavet - Tehnilise poole paremaks tegemine
Esiteks lada kastid on mosse omadega võrreldes vastupidavamad ning teiseks on lada omadel ju ka viis käiku, kui jaksad osta seda kastiSanderV kirjutas:miks lada oma hea on
Aga noh , kui ise paned mõne muu auto kasti alla, ole ka siis nii hea ja tee selle kohta õpetus Ega seda siis niisama ole valmis kirjutatud.
Mosse kaste lasin eelmine aasta vist 5-6 tükki laiali. Samal ajal kui sugulane siksiga lasi ühe. Ralliautodest räägin siis.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!