Huvitavat teavet - Tehnilise poole paremaks tegemine

Ei oska kolvirõngaid vahetada? Käigud ei lähe sisse?
Kasutaja avatar
indrek06
Postitusi: 187
Liitunud: 17 Nov 2009 18:43
Asukoht: Ida-Virumaa
Kontakt:

Re: Huvitavat teavet - Tehnilise poole paremaks tegemine

Postitus Postitas indrek06 »

Keegi seda on proovinud?
Pilt
Ise ei julge väga lõikuma kohe hakata, mine tea, äkki läheb untsu veel. :P Niipalju olen põhjaalt uurinud, et kui too hoovake lühikeseks kärpida, siis hakkab see vastu käigukastitunnelit nühkima. Kui palju see üldse aitab? Käigukangi liikumismaa läheb lühemaks ja käigud täpsemaks ???
AZLK 2140, 1978
Kasutaja avatar
MAZ
Postitusi: 1505
Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Telefon: 53840257
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: Huvitavat teavet - Tehnilise poole paremaks tegemine

Postitus Postitas MAZ »

See lühendatud hoob meenutab ühe rohkem või vähem tuntud MOPAR(Chrysler corp.) auto käikude lülitamise hooba. :D
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Kasutaja avatar
sass
Postitusi: 913
Liitunud: 22 Veebr 2009 12:17
Asukoht: Tallinn/Kuressaare

Re: Huvitavat teavet - Tehnilise poole paremaks tegemine

Postitus Postitas sass »

Vöib-olla önnestub varsti see asi ära proovida, kuid praegu ei ole proovinud. Töenäoliselt on käike palju raskem sisse lülitada, kuid saab oluliselt täpsemaks ka... Hoovastikule ja käigukangile peaks paremast materjalist puksid ka tegema siis...
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3342
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: Huvitavat teavet - Tehnilise poole paremaks tegemine

Postitus Postitas stern100 »

sass kirjutas:Vöib-olla önnestub varsti see asi ära proovida, kuid praegu ei ole proovinud. Töenäoliselt on käike palju raskem sisse lülitada, kuid saab oluliselt täpsemaks ka... Hoovastikule ja käigukangile peaks paremast materjalist puksid ka tegema siis...
Kui asi töötab ning sul on meeles, ehk annad mullegi teada kuidas toimib? 8)
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 136 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kasutaja avatar
indrek06
Postitusi: 187
Liitunud: 17 Nov 2009 18:43
Asukoht: Ida-Virumaa
Kontakt:

Re: Huvitavat teavet - Tehnilise poole paremaks tegemine

Postitus Postitas indrek06 »

sass kirjutas:Vöib-olla önnestub varsti see asi ära proovida, kuid praegu ei ole proovinud. Töenäoliselt on käike palju raskem sisse lülitada, kuid saab oluliselt täpsemaks ka... Hoovastikule ja käigukangile peaks paremast materjalist puksid ka tegema siis...
Täna hakkas igav ning proovisin ära.
Selline see junn sai:
Pilt
Tulemusest niipalju, et toimib üle ootuste hästi. Käigud kõvasti täpsemad ja kangi liikumismaa ka sutsu lühem. Nagu sass juba mainis, on käike natuke raskem sisse lülitada, kuid ei midagi hullu. Käigud lülituvad nüüd umbes nagu VW Passat b4'l.
Lisaks tuli tekitada käigukastitunnelile väike lohk, et see hoob külgmiselt korralikult liikuda saaks.
Homme teen veel väikse hoovastikuregulli ja uued puksid ka.
AZLK 2140, 1978
Kasutaja avatar
mosvichkombi
Postitusi: 17
Liitunud: 05 Okt 2010 20:15
Asukoht: Tartu

Re: Huvitavat teavet - Tehnilise poole paremaks tegemine

Postitus Postitas mosvichkombi »

Tere
Tahaks teada kui palju tohib hoorattalt maha freesida,et oleks liikluses normaalne liigelda ja väga lammutama ei hakkaks
tänud
Kasutaja avatar
sass
Postitusi: 913
Liitunud: 22 Veebr 2009 12:17
Asukoht: Tallinn/Kuressaare

Re: Huvitavat teavet - Tehnilise poole paremaks tegemine

Postitus Postitas sass »

Maha vötta nii palju, et hooratas kõrgetel pööretel koos ka püsiks... Endal on hooratas 5 kilo ringis ja pole mingeid probleeme.
Kasutaja avatar
sass
Postitusi: 913
Liitunud: 22 Veebr 2009 12:17
Asukoht: Tallinn/Kuressaare

Re: Huvitavat teavet - Tehnilise poole paremaks tegemine

Postitus Postitas sass »

Lada käigukast mossele - joonised, pildid ja tekst... Vene keeles!

Link
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: Huvitavat teavet - Tehnilise poole paremaks tegemine

Postitus Postitas SanderV »

miks lada oma hea on
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3342
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: Huvitavat teavet - Tehnilise poole paremaks tegemine

Postitus Postitas stern100 »

SanderV kirjutas:miks lada oma hea on
Esiteks lada kastid on mosse omadega võrreldes vastupidavamad ning teiseks on lada omadel ju ka viis käiku, kui jaksad osta seda kasti :D
Aga noh , kui ise paned mõne muu auto kasti alla, ole ka siis nii hea ja tee selle kohta õpetus :) Ega seda siis niisama ole valmis kirjutatud.


Mosse kaste lasin eelmine aasta vist 5-6 tükki laiali. Samal ajal kui sugulane siksiga lasi ühe. Ralliautodest räägin siis.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 136 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Vasta