1982a. IZ 412 . T6ivo

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
t6ivo
Postitusi: 33
Liitunud: 18 Apr 2010 13:53

Re: 1982a. IZ 412 . T6ivo

Postitus Postitas t6ivo »

Lubasin sel nädalal uuendada. Olukord selline, et elektririkke tõttu sel nädalal projekt kuskile edasi ei liigu.
Tegin mõned pildid sellest, mis seisus mosse hetkel on. Vabandan, et pildid pisut kehvad. See tänu sellele, et töökojas polnud valgust ja ruumi piltide tegemiseks.
Tagumine tiib vahetatud:
Pilt
Esimene tiib vahetatud, kuid võtan uuesti lahti ja ajan korralikult paika. (ei sobi korralikult)
Pilt
Uus uks osutus hullemaks, kui olemasolev seega külge ei lähe. Kui keegi endale soovib, siis 100.-
Pilt

Kui midagi jälle tehtud saan, siis uuendan. :)
Kasutaja avatar
MAZ
Postitusi: 1505
Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Telefon: 53840257
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: 1982a. IZ 412 . T6ivo

Postitus Postitas MAZ »

Mis siis konkreetselt seda ust takistas ette panna, kas oli mõõtudelt suurem kui ettenähtud uksevahesse?
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
t6ivo
Postitusi: 33
Liitunud: 18 Apr 2010 13:53

Re: 1982a. IZ 412 . T6ivo

Postitus Postitas t6ivo »

Ma isegi ei võtnud vana ust ära, ega konkreetselt proovinud seda sinna. Võtsin uue ukse kuna oli soodne pakkumine ja tundus päris sile esmapilgul.. Kui lähemalt sain aega, et vaatama ust hakata selgus, et selle silumine oleks suhteliselt suur töö olnud. Kuskil 3 suuremat lohku on sees. Seega otsustasin, et hoian aega ukse vahetamise pealt kokku. Teen lihtsalt vana korda:) Vana ust on varem pahteldatud ja töödeldud, kuid ei ole mdiagi ületamatut.. Rooste puudub täielikult.
t6ivo
Postitusi: 33
Liitunud: 18 Apr 2010 13:53

Re: 1982a. IZ 412 . T6ivo

Postitus Postitas t6ivo »

Pisike areng on toimunud järjekordselt. Nüüdseks veel vaid peale kanda aluskrunt ning siis uue värvkatte alla. Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
M410
Postitusi: 213
Liitunud: 03 Veebr 2009 02:40

Re: 1982a. IZ 412 . T6ivo

Postitus Postitas M410 »

Vana värvi all rooste"ämblikuid" polnud ?
Kasutaja avatar
Jossu
Postitusi: 307
Liitunud: 02 Veebr 2009 16:10
Asukoht: Tartu/ Saaremaa

Re: 1982a. IZ 412 . T6ivo

Postitus Postitas Jossu »

vene masina puhul on kindlasti. Sellepärast pooldangi mina täiesti haljaks võtmist. Selle projekti puhul ilmselt nii suurelt ette ei võeta...
Pukseerimishaagise e Konna rent
t6ivo
Postitusi: 33
Liitunud: 18 Apr 2010 13:53

Re: 1982a. IZ 412 . T6ivo

Postitus Postitas t6ivo »

Oli ikka. Usun, et enamiku sain neist ka kätte. (haljaks, happekrunt ning ohtralt täitekrunti ning lihvimist. Tulemuseks sile roosteta uks/ detail) Samas nagu Jossu ütles... täiesti haljaks lastes ilmselt oleks saanud tulemuses kindlam olla. Ei aja hetkel enda nõudmisi nii kõrgele, kuid tegin kõik võimaliku rooste tõrjeks.
t6ivo
Postitusi: 33
Liitunud: 18 Apr 2010 13:53

Re: 1982a. IZ 412 . T6ivo

Postitus Postitas t6ivo »

Lisaks veel, et viimasel pildil oleval küljekarbil on veel "ämblikud" likvideerimata nagu näha. Ka see saab tehtud järgmise nädala jooksul.
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: 1982a. IZ 412 . T6ivo

Postitus Postitas SanderV »

t6ivo kirjutas:Oli ikka. Usun, et enamiku sain neist ka kätte. (haljaks, happekrunt ning ohtralt täitekrunti ning lihvimist. Tulemuseks sile roosteta uks/ detail) Samas nagu Jossu ütles... täiesti haljaks lastes ilmselt oleks saanud tulemuses kindlam olla. Ei aja hetkel enda nõudmisi nii kõrgele, kuid tegin kõik võimaliku rooste tõrjeks.
liivapritsis k2is? Jääkniiskuse eemaldasid?
t6ivo
Postitusi: 33
Liitunud: 18 Apr 2010 13:53

Re: 1982a. IZ 412 . T6ivo

Postitus Postitas t6ivo »

Vabandan siis sõnastuse pärast. Tegin kõik võimaliku enda võimete piires. Palun ärge hakake nokkima selliste asjade pärast. Ma ei hakka kellegiga vaidlema. Kõik olete ilusti targad ja väga tublid. Siiski see projekt on minu mitte kellegi teise oma. Teen seda autot koolis, kus õpin vaid ühe aasta ning märtsist algab juba praktika. Siit tekib juba esimene probleem, et mul lihtsalt ei jaguks aega, et kõik teie tarkused realiseerida. Teine probleem on loomulikult raha. Kooli kõrvalt on vaja ka elada. Väga vabandan kõigi suurte moskvichi fännide ees, kuid leian, et hetkel veel ei vääri MINU mosse nii põhjaliku tegemist. . See on mul põhimõtteliselt esimene selline projekt ja juba algusest peale ei olnud plaanis ajada taga ideaalset moskvichi. Iga inimene elab enda võimete piires.
Parimatega Tõivo.
Vasta