2. leht 6-st

Re: 1982a. IZ 412 . T6ivo

Postitatud: 03 Nov 2010 19:37
Postitas t6ivo
Lubasin sel nädalal uuendada. Olukord selline, et elektririkke tõttu sel nädalal projekt kuskile edasi ei liigu.
Tegin mõned pildid sellest, mis seisus mosse hetkel on. Vabandan, et pildid pisut kehvad. See tänu sellele, et töökojas polnud valgust ja ruumi piltide tegemiseks.
Tagumine tiib vahetatud:
Pilt
Esimene tiib vahetatud, kuid võtan uuesti lahti ja ajan korralikult paika. (ei sobi korralikult)
Pilt
Uus uks osutus hullemaks, kui olemasolev seega külge ei lähe. Kui keegi endale soovib, siis 100.-
Pilt

Kui midagi jälle tehtud saan, siis uuendan. :)

Re: 1982a. IZ 412 . T6ivo

Postitatud: 03 Nov 2010 23:38
Postitas MAZ
Mis siis konkreetselt seda ust takistas ette panna, kas oli mõõtudelt suurem kui ettenähtud uksevahesse?

Re: 1982a. IZ 412 . T6ivo

Postitatud: 04 Nov 2010 00:55
Postitas t6ivo
Ma isegi ei võtnud vana ust ära, ega konkreetselt proovinud seda sinna. Võtsin uue ukse kuna oli soodne pakkumine ja tundus päris sile esmapilgul.. Kui lähemalt sain aega, et vaatama ust hakata selgus, et selle silumine oleks suhteliselt suur töö olnud. Kuskil 3 suuremat lohku on sees. Seega otsustasin, et hoian aega ukse vahetamise pealt kokku. Teen lihtsalt vana korda:) Vana ust on varem pahteldatud ja töödeldud, kuid ei ole mdiagi ületamatut.. Rooste puudub täielikult.

Re: 1982a. IZ 412 . T6ivo

Postitatud: 26 Nov 2010 01:45
Postitas t6ivo
Pisike areng on toimunud järjekordselt. Nüüdseks veel vaid peale kanda aluskrunt ning siis uue värvkatte alla. Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Re: 1982a. IZ 412 . T6ivo

Postitatud: 26 Nov 2010 04:59
Postitas M410
Vana värvi all rooste"ämblikuid" polnud ?

Re: 1982a. IZ 412 . T6ivo

Postitatud: 26 Nov 2010 09:28
Postitas Jossu
vene masina puhul on kindlasti. Sellepärast pooldangi mina täiesti haljaks võtmist. Selle projekti puhul ilmselt nii suurelt ette ei võeta...

Re: 1982a. IZ 412 . T6ivo

Postitatud: 26 Nov 2010 12:39
Postitas t6ivo
Oli ikka. Usun, et enamiku sain neist ka kätte. (haljaks, happekrunt ning ohtralt täitekrunti ning lihvimist. Tulemuseks sile roosteta uks/ detail) Samas nagu Jossu ütles... täiesti haljaks lastes ilmselt oleks saanud tulemuses kindlam olla. Ei aja hetkel enda nõudmisi nii kõrgele, kuid tegin kõik võimaliku rooste tõrjeks.

Re: 1982a. IZ 412 . T6ivo

Postitatud: 26 Nov 2010 12:40
Postitas t6ivo
Lisaks veel, et viimasel pildil oleval küljekarbil on veel "ämblikud" likvideerimata nagu näha. Ka see saab tehtud järgmise nädala jooksul.

Re: 1982a. IZ 412 . T6ivo

Postitatud: 26 Nov 2010 13:56
Postitas SanderV
t6ivo kirjutas:Oli ikka. Usun, et enamiku sain neist ka kätte. (haljaks, happekrunt ning ohtralt täitekrunti ning lihvimist. Tulemuseks sile roosteta uks/ detail) Samas nagu Jossu ütles... täiesti haljaks lastes ilmselt oleks saanud tulemuses kindlam olla. Ei aja hetkel enda nõudmisi nii kõrgele, kuid tegin kõik võimaliku rooste tõrjeks.
liivapritsis k2is? Jääkniiskuse eemaldasid?

Re: 1982a. IZ 412 . T6ivo

Postitatud: 26 Nov 2010 18:36
Postitas t6ivo
Vabandan siis sõnastuse pärast. Tegin kõik võimaliku enda võimete piires. Palun ärge hakake nokkima selliste asjade pärast. Ma ei hakka kellegiga vaidlema. Kõik olete ilusti targad ja väga tublid. Siiski see projekt on minu mitte kellegi teise oma. Teen seda autot koolis, kus õpin vaid ühe aasta ning märtsist algab juba praktika. Siit tekib juba esimene probleem, et mul lihtsalt ei jaguks aega, et kõik teie tarkused realiseerida. Teine probleem on loomulikult raha. Kooli kõrvalt on vaja ka elada. Väga vabandan kõigi suurte moskvichi fännide ees, kuid leian, et hetkel veel ei vääri MINU mosse nii põhjaliku tegemist. . See on mul põhimõtteliselt esimene selline projekt ja juba algusest peale ei olnud plaanis ajada taga ideaalset moskvichi. Iga inimene elab enda võimete piires.
Parimatega Tõivo.