MZMA 408 1964 MAZ
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: MZMA 408 1964 MAZ
selline olemas, pean maha krudima ja ära pesema. annan siis teada, kui saatmisvalmis on!
Azlk 408 ´65 ja Azlk 2140 '80
Re: MZMA 408 1964 MAZ
Ole tänatud, ma pean sind ka meeles mõne 2140 osaga
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: MZMA 408 1964 MAZ
kas need on originaal või siis miksid NL ajal poest ostetud lisa varustus?
Loodan,et foto omanik ei pahanda kuna enda omadest ei leia pilti üle!
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: MZMA 408 1964 MAZ
kaldun arvama, et originaalid nad ei ole, ikka poest lisana juurde ostetud. Uuemad on natuke teistsugused.
Re: MZMA 408 1964 MAZ
huvitav kas kusagilt neid võrusid saada veel on? Teine huvitav vidin on see (laenasin Niki88 fotot :
summuti toru otsas olev seade! Seda müüdi vist omal ajal VAZidele?
summuti toru otsas olev seade! Seda müüdi vist omal ajal VAZidele?
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: MZMA 408 1964 MAZ
See sumpa ots peaks olema ikka mosse oma.
Mul on üks selline tutikas riiuli peal, kui huvi, võta ühendust !
Mul on üks selline tutikas riiuli peal, kui huvi, võta ühendust !
Re: MZMA 408 1964 MAZ
Kevad käes sai mindud oma 408 vaatama, kummid olid tühjaks läinud osaliselt sai need täis pumbatud, aku peale, bensiin üles ja esimesest starteri pöördest käivitus , ainus häda,et sidur oli kinni jäänud , selle sain alles järgmisel päeval lahti. Autoga plaju sõita ei saanud, kuna maapind oli ikka väga pehme vajus auto kaks korda sisse ja enam rohkem üritama ei hakanud. Õnneks aitas naaber auto välja lükata.
Kuid nüüd asume auto kriitiliset kohtade kallale ja neid on oma jagu:
Kuid see on köömes võrreldes järgnevaga
No n***** kus on porno tuuningut aga karta oli seda kuna masin ka üli vana siis ma oleks üllatunud, kui poleks ainsatki keevitust
Kuid hea uudis on ka sain kaua oodatud 408 uued esitiivad kätte nüüd veel pleki ringist korralikud
uksetoorikud ja tagapõll puudus.
Muude osadega olen ka vaikselt tegelenud ja natuke edu on ka olnud.
Kuid nüüd asume auto kriitiliset kohtade kallale ja neid on oma jagu:
Kuid see on köömes võrreldes järgnevaga
No n***** kus on porno tuuningut aga karta oli seda kuna masin ka üli vana siis ma oleks üllatunud, kui poleks ainsatki keevitust
Kuid hea uudis on ka sain kaua oodatud 408 uued esitiivad kätte nüüd veel pleki ringist korralikud
uksetoorikud ja tagapõll puudus.
Muude osadega olen ka vaikselt tegelenud ja natuke edu on ka olnud.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: MZMA 408 1964 MAZ
Mõned kenamad pildid ka vahelduseks:
vahepeal läks 408 osade nimekiri lühemaks nüüd jälle pikenes.
Laepolster on ikkagi 110% vahetusse läinud, samuti ka esiklaas on E2 kirjaga, peab olema ilma E2 kirjata.
Oehh nüüd vist tükiks ajaks mosse näppimise isu läinud.
Selle kohaga oli ka vaidlemist,et kas on ikka originaalis ilma liistuta no vaatasin seest ja väljast pole
selle kohapeal mingit liistu ega katet olnud, iialgi!
Ilma E2 kirjata suuatuli tiival, vanatüüp
vahepeal läks 408 osade nimekiri lühemaks nüüd jälle pikenes.
Laepolster on ikkagi 110% vahetusse läinud, samuti ka esiklaas on E2 kirjaga, peab olema ilma E2 kirjata.
Oehh nüüd vist tükiks ajaks mosse näppimise isu läinud.
Selle kohaga oli ka vaidlemist,et kas on ikka originaalis ilma liistuta no vaatasin seest ja väljast pole
selle kohapeal mingit liistu ega katet olnud, iialgi!
Ilma E2 kirjata suuatuli tiival, vanatüüp
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: MZMA 408 1964 MAZ
Tee ikka selliseks nagu ta on-tee kõik korda kere jne. Ma ei näe mingit mõtet originaaliks tegemiseks, lahedam ongi sellisena nagu ta on aastate jooksul tuunitud, 45 aastat on ikka pikk aeg , et auto originaal hoida.