2. leht 3-st

Re: IŽ 412, 1989, Penditar

Postitatud: 07 Dets 2010 10:28
Postitas M410
Õnnitlused vastsele omanikule siitpooltki, aga kunas khm... liigud tulevad ? Või olid ära juba ?
Rattad tuleb ju ikka "sisse määrida", et hästi veereksid.

Re: IŽ 412, 1989, Penditar

Postitatud: 07 Dets 2010 17:33
Postitas wolfe
Auto koosneb ca. 20 000 osast mis võivad katki minna, :beer selle vältimiseks tuleb need ära ,,määrida ,,

Re: IŽ 412, 1989, Penditar

Postitatud: 07 Dets 2010 19:51
Postitas Neeme
wolfe kirjutas:Auto koosneb ca. 20 000 osast mis võivad katki minna, :beer selle vältimiseks tuleb need ära ,,määrida ,,
Siis tuleb seda teha vanade Nõukogudeaegsete kuulsate jookidega. A'la jahutussüteem Stolichnaja, mootoriõli - Vana Tallinn 45%, pidurivedelik - Gabriel jne. Kogused peavad olema samad ;)
Kütusekoguse võib asendada õllega. Natuke vähe teda tuleb, aga saab hakkama :evil

Re: IŽ 412, 1989, Penditar

Postitatud: 07 Dets 2010 20:02
Postitas viirusboy
jahutussüteem Stolichnaja, mootoriõli - Vana Tallinn 45%
Mootoriõliga saaks hakkama, ca 5 liitrit aga jahutussteemi kallab ju 10 liitrit.. 8)

Re: IŽ 412, 1989, Penditar

Postitatud: 10 Dets 2010 21:27
Postitas moskiito
sedasi nägi mosse pärast tormi välja:
Pilt

Re: IŽ 412, 1989, Penditar

Postitatud: 10 Dets 2010 21:34
Postitas Sten
moskiito kirjutas:sedasi nägi mosse pärast tormi välja:
Pilt
Pilt

Re: IŽ 412, 1989, Penditar

Postitatud: 07 Mai 2011 22:35
Postitas moskiito
täna sain kätte "maalile" uue tagumise tule, vana oli puru ning konkreetse sain kätte 10-ne euriga.
Pilt
Pilt

Re: IŽ 412, 1989, Penditar

Postitatud: 08 Mai 2011 11:15
Postitas kOll
Ära siis mitte unusta uue tule tagakülge enne autole monteerimist roostemuunduri ja värvidega töödelda, ehk siis kestab natuke kauem kui eelmine.

Ja õnnistatud Emadepäeva "maali" omanikule!

Re: IŽ 412, 1989, Penditar

Postitatud: 16 Juun 2012 14:14
Postitas moskiito
täna sai siis maali radikast hakkatud lappima kuid kurvastuseks tekkis leeklambi põhja auk ja seega jäi lappimine pooleli. Kui kellegil om laenata mõnda leegiheitjat, oleksin tänulik.

Re: IŽ 412, 1989, Penditar

Postitatud: 30 Juun 2012 19:20
Postitas moskiito
täna sai maali kallal siis tõsisemalt nokitsetud ja pooleliolevad tööd ära tehtud.
Radikas sai jaanitulega ilusti kinni joodetud ja täna peale pandud. ette uus tuli pandud. kojamehed uuesti külge pandud, mis nüüd paraku tuleb uuesti maha võtta kuna kojamehe kinnitus läks pooleks. Siis sai ka pidurid korda, vähemalt tagumised on ideaalsed, esimestega tuleb nüüd ainult veel tegeleda kuna parem esimene ei soovi ültse praktiliselt pidurdada, vist support kinni jäänud.
tööd mida tuleks veel teha.
Tagumise põllega midagi ette võtta, seal ainuke auguke sees.
Värviparanduse ette võtma
Karpa vahetuse tegema
Küünlajuhtmed välja vahetama ja seda koos küünaldega.

Need saab ära tehtud, siis isegi julgeb temaga ametlikule ülevaatusele minna :auto