Tuli armatuuris
Re: Tuli armatuuris
Piltlikult öeldes on kettameestel esisilla väiksemad pidurikolvid ühendatud tagumise kontuuriga ja suuremad esimese kontuuriga.See tähendab,et kui nt. taga pidurivoolik lendab,siis esisillal väiksed kolvid ka ei tööta.Aga ABSi jutu lisaks,et tule kustutamiseks on siiski vaja avada ülemist või,siis keskmistest ükskõik kumba õhutusnipplit.Mõlemad keskmised on ühe e.tagumise kontuuri peal.Trummlimehed peavad,aga tagumise kontuuri avama tagumiselt sillalt. Kui keegi aru ei saanud,küsige veel.
Re: Tuli armatuuris
Just, nagu eelpool märgitud, on uuematel mossedel pidurisüsteemis avariiklapp, mis sulgeb lekkiva kontuuri, kuid see klapp normaalsesse asendisse (keskele) saada ei olegi nii lihtne alati. Ma jamasin õhutusniplitega üsna kaua, enne kui see paika läks. Vajas lihtsalt päris tugevat pedaalivajutust. Üks variant on ka sealt klapist torud kahelt poolt lahti keerata ja peene traadijupiga klapp keskele lükata. Ainult et siis tasuks juba õhutada hoopis suure süstlaga õhutusniplist imedes, muidu läheb esimese vajutusega jälle ühte serva.
Re: Tuli armatuuris
Siis sain mina omal väga lihtsalt hakkama. Just eile jamasin sellega,pidi jah päris tugevalt vajutama. Tuli igastahes kustus ära ja siiani pole uuesti põlema läinud (v.a. käsipidur).
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429