2. leht 5-st

Re: AZLK 21406 1986 smaster

Postitatud: 03 Mär 2011 20:39
Postitas smaster
Panen kõrvataha, tänan info eest!

Re: AZLK 21406 1986 smaster

Postitatud: 09 Mär 2011 00:35
Postitas smaster
Süüde peal ja töötab ilusti ... sai küll hetkel niiõelda kõrva järgi pandud, aga enne kevadet ja suuremaid töid teda lõpuni timmima ei hakka.

Re: AZLK 21406 1986 smaster

Postitatud: 10 Mär 2011 00:53
Postitas partnermosse
smaster kirjutas:Kontaktivaba süüde käes, aega saan, peale saab..


Pilt
Mis selle kommutaatori andmed on ehk mis sinna tehasest peale kirjutatud on? Võib ka pildina siia üles riputada kui võimalus on. Tänud ette.

Re: AZLK 21406 1986 smaster

Postitatud: 10 Mär 2011 21:46
Postitas smaster
Praegu Tallinnas, kui Saaremaale lähen siis saab.

Re: AZLK 21406 1986 smaster

Postitatud: 09 Apr 2011 09:23
Postitas smaster
Kommutaatori peal number 761.3734, see on silmapaistev tähis, muu on seal üsna pisike.

Re: AZLK 21406 1986 smaster

Postitatud: 09 Apr 2011 09:39
Postitas smaster
Mõtlesin, et käin enne ülevaatusel ära, kui hakkan mootorit lahkama ja kere kallal töötama. Sõitsin eile Kuressaarde ja hakkasime rattaid vahetama, kuna endal polnud piisavalt head rehvid. Panime sassi laiendatud veljed alla ja põrutasime ülevaatusele. Mees tuli putkast välja ja üleoleva häälega seletama, et mis kuradi veljed need on sul, selliseid ma siin näha ei taha! Keerasin otsa ringi ja otsisime linna ja küla pealt originaalvelje peal rehvid ja panime need alla. Üsna repetand olid, kartsime et hakkavad lähemalt uurima ja siis hambad.
Sõitsin ülevaatusele ja üleolevatest meestest olid muhedad mehed saand jälle nagu eelnevatel aastatelgi. Ülevaatus tehtud, 30 eur ja kojusõit.

Re: AZLK 21406 1986 smaster

Postitatud: 09 Apr 2011 13:59
Postitas Talts
Väga mõnus masin ikka, kui viitsid siis ehk teeksid ühe pildi siis kui laiendatud veljel kroomitud kilp peal, tahaks näha milline jääb.

Re: AZLK 21406 1986 smaster

Postitatud: 16 Mai 2011 23:52
Postitas smaster
Ahoi kaaskannatajad, panen siis kirja ka vahepeal midagi.

Kevad käes ja talve algul sai lubatud, et kevadel peab mingisugust arendustegevust mootori ja kere kallal tegema hakkama. Ülevaatuselt koju, väike õlts ja mootor maha. Kiskusin siis moto juppideks ja vaatasin mis olukord on. Väga ilus puhas oli seest, õli on vist korrapäraselt vahetatud, hambaharjaga oli vaja üsna vähe nühkida. Sisu puhtaks ja kõrged kolvid sisse ning kepsudega koos kaalult võrdseks. Plokikaas sai lihvitud ja kergem hooratas peale. No loodame et tuleb parem kui varem. Klapid vaja veel soveldada ja lõplikult kokku.
Kere juures pole suurt midagi teinud, peale sirge esitiiva külge proovimise. Arvatavasti tuleb ka esipõll välja vahetada ja siis juba ehk saab eurud kokku ja maalri kätte viia.

Ehk saab ikka jaaniks valmis! :beer

Pilt

Re: AZLK 21406 1986 smaster

Postitatud: 01 Juul 2011 21:13
Postitas smaster
Njaa, jaanipäevaks ei jõudnud, aga nii kuidas aega ja viitsimist on olnud nii olen teinud! Veljed ja mootor on valmis ja ootavad paigaldamist, varsti kere ka ehk nii kaugel, et värvida kannatab...

Mõni pilt seisuga 1 juuli: http://nagi.ee/photos/smaster/18775098/in-set/319168/

Re: AZLK 21406 1986 smaster

Postitatud: 02 Juul 2011 23:39
Postitas canyondrift
smaster kirjutas:Njaa, jaanipäevaks ei jõudnud, aga nii kuidas aega ja viitsimist on olnud nii olen teinud! Veljed ja mootor on valmis ja ootavad paigaldamist, varsti kere ka ehk nii kaugel, et värvida kannatab...

Mõni pilt seisuga 1 juuli: http://nagi.ee/photos/smaster/18775098/in-set/319168/
Pahtlipurk pange pahteldamisel ikka kuskile kõrvale laua peale, kogemused on näidanud et pahtlipurgis olev õli või mingi säärane aine vahest vale käsitsemise puhul valgub ka välispinna põhjale ja kui sellega ringi hõõruda siis sellest on küllalt raske lahti saada ja värv seal püsida äkki hiljem ei tahagi. Lihtsalt väike näpunäide, muidu jõudu tööle :rokib