IZ412 88a.

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3342
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: IZ412 88a.

Postitus Postitas stern100 »

ottootsing kirjutas:Lähen käin lähipäevil ülevaatusel ära, vaatab mis poisid räägivad:D
Ja eks siis peab hakkama vedrustusele mõtlema.

Mis vedrusid,amorte soovitate, mis ise olete alla pannud?
Foorumis on juttu ka selle kohta vist üsna palju, hakkan vaikselt uurima :)
Kõige paremad on ikka bilsu b6 amordid, kui rahakott seda võimaldab. Asja ajavad ära ka kyb gaasikad. Samuti istuvad mossele alla igasuguste erinevate markide amordid. Ette oleks head uued mosse vedrud, põllumajanduslikud veel paremad, ning lõika 1 keerd vähemalt maha.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 136 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kasutaja avatar
sass
Postitusi: 913
Liitunud: 22 Veebr 2009 12:17
Asukoht: Tallinn/Kuressaare

Re: IZ412 88a.

Postitus Postitas sass »

Oleneb, kus söita plaanid. Vedru pole küll jäigemat mötet alla panna kui pöllumajanduslik originaal (lühendatud kujul). Amort on see, mis peab pöhitöö ära tegema. Selleks on sobilik Lada Bilsu B6, kui rahakott peale hakkab. Kui ei hakka, siis kombineerida teiste masinate omasid. Näiteks omal ilmselt ette lähevad möne Transporteri amordid ja taha Sprinteri omad. Natuke peab ümber tegema, et saaks paika, aga pole midagi ületamatut.

Nüüd panin tähele, et Stern oli juba köik ära rääkinud... Aga las siis jääda.
Vasta