2. leht 2-st

Re: IZ412 88a.

Postitatud: 08 Veebr 2011 17:58
Postitas stern100
ottootsing kirjutas:Lähen käin lähipäevil ülevaatusel ära, vaatab mis poisid räägivad:D
Ja eks siis peab hakkama vedrustusele mõtlema.

Mis vedrusid,amorte soovitate, mis ise olete alla pannud?
Foorumis on juttu ka selle kohta vist üsna palju, hakkan vaikselt uurima :)
Kõige paremad on ikka bilsu b6 amordid, kui rahakott seda võimaldab. Asja ajavad ära ka kyb gaasikad. Samuti istuvad mossele alla igasuguste erinevate markide amordid. Ette oleks head uued mosse vedrud, põllumajanduslikud veel paremad, ning lõika 1 keerd vähemalt maha.

Re: IZ412 88a.

Postitatud: 08 Veebr 2011 18:14
Postitas sass
Oleneb, kus söita plaanid. Vedru pole küll jäigemat mötet alla panna kui pöllumajanduslik originaal (lühendatud kujul). Amort on see, mis peab pöhitöö ära tegema. Selleks on sobilik Lada Bilsu B6, kui rahakott peale hakkab. Kui ei hakka, siis kombineerida teiste masinate omasid. Näiteks omal ilmselt ette lähevad möne Transporteri amordid ja taha Sprinteri omad. Natuke peab ümber tegema, et saaks paika, aga pole midagi ületamatut.

Nüüd panin tähele, et Stern oli juba köik ära rääkinud... Aga las siis jääda.