Re: IZ 412 1984 MaxL
Postitatud: 08 Apr 2011 19:40
Kui tehasetoon siis saab.SanderV kirjutas:yle värvitud auto eest saab musta nrit v?
Kui tehasetoon siis saab.SanderV kirjutas:yle värvitud auto eest saab musta nrit v?
Paljalt ülevärvimise eest musta nummert ei saa. Auto peab esiteks olema saanud nii vanaks,et sobib vanasõidukiks. Keegi aga ei keela teha nooremat masinat korda! Küll aeg pikkamööda järgi jõuab........ Teiseks peab olema teatud protsendi jagu originaal. Kolmandaks üldse viisakas ja viks välja nägema. Selleks et musta nr. saada,tuleb ikka palju vaeva näha. Auto küljes ei tohi olla selliseid asju,mida selle mudeli juures pole kasutatud. Näiteks kui autosse on topitud sixi istmed jne... Eks kui kõhutunne ütleb,et auto nii heas korras ja originaalne,siis tuleb pädevad hindajad üles otsida. Need härrased vaatavad masina üle ja kui protsent,vanus ja muud asjad klapivad,oledki musta numbri mees.Ja kui isegi ei saa,on võimalus teha vigade parandus!! Muidugi ennem peaks ikka kohalike spetsialistidega konsulteerima. Kunagi ei tasu lootust kaotada,eesmärgi poole tuleb liikuda,siis asi õnnestub. Igal juhul Jõudu!SanderV kirjutas:yle värvitud auto eest saab musta nrit v?
Nõuded: 1) vanasõiduki vastavus originaalsusele:
a) valmistamisajaga enne 01.01.1930. a – vähemalt 70% ulatuses;
b) valmistamisajaga alates 01.01.1930. a kuni 31.12.1945. a – vähemalt 75% ulatuses;
c) valmistamisajaga alates 01.01.1946. a kuni 31.12.1960. a – vähemalt 85% ulatuses;
d) valmistamisajaga alates 01.01.1961. a kuni 31.12.1970. a – vähemalt 90% ulatuses;
e) valmistamisajaga alates 01.01.1970. a ja vähemalt 35 aastat tagasi – vähemalt 95% ulatuses;
2) originaalsuse hindamisel kontrollitakse sõiduki kere, pinnakatte, veermiku, mootori, jõuülekande, elektriseadmete, interjööri, varustuse ja muude osade vastavust originaalsusele;
3) originaalseks loetakse ka originaaliga äravahetamiseni sarnased detailid, seadmed, pinnakate ja muud osad;
4) sõiduki interjöör, istmed, lahtikäiv katus, polsterdus ning muud riide, naha või muu sarnase materjaliga kaetud detailid (sh plastdetailid) peavad olema terved ja puhtad;
5) sõiduki nähtaval välispinnal ei või olla korrosiooni ega pinnakatte kahjustusi.
No see on küll üle mõistuse kui sa musta numbri jaoks peaksid diffri laiali kiskuma...Manks kirjutas:Huvitav, kui orginaalis 41 hambaga difri taldriku asemel on 35 hambaga taldrik, võtab see punkte maha? Minu meelest on kõige raskem salongi polstrite taastamine ja pragunematta plastikosade leidmine.
No mõtle ise. Kui asi nii karm oleks,et peab olema orig.värv,siis oleks meil ju ainult üks-kaks musta numbriga masinat... Kui ikka masin korralikult värvitud,annab asjale jumet. Muidugi on ettenähtud,et auto värv ei tohi olla vale. Näiteks mingi roosa ja pärlaga tehtud....Ma muidugi ei või väita,et sellist pole tehasest ka tulnud.... Aga kahtlane ikka küll....SanderV kirjutas:oeh jah j2lle talupoeg tuleb ja mõtleb yle.. ma m6tlesin et kas ylev2rvitud auto eest saab enam? et kas ei pea originaal värv selle jaoks olema