2. leht 10-st

Re: IZ 412 1984 MaxL

Postitatud: 08 Apr 2011 19:40
Postitas stern100
SanderV kirjutas:yle värvitud auto eest saab musta nrit v?
Kui tehasetoon siis saab.

Re: IZ 412 1984 MaxL

Postitatud: 08 Apr 2011 19:48
Postitas MaxL
Must number ei ole küll minu unistuseks ja nii uuele autole ei ole seda võimalik ka saada. Loomulikult saab musta numri ka ülevärvitud auto, tegelikkuses on need nõuded üsna madalad.

Re: IZ 412 1984 MaxL

Postitatud: 08 Apr 2011 20:13
Postitas SanderV
panin pildil midagi t2hele... ega see mosse pole kärdlas HK Rentis värvitud?

Re: IZ 412 1984 MaxL

Postitatud: 08 Apr 2011 20:50
Postitas TALUPOEG TALUJA
SanderV kirjutas:yle värvitud auto eest saab musta nrit v?
Paljalt ülevärvimise eest musta nummert ei saa. Auto peab esiteks olema saanud nii vanaks,et sobib vanasõidukiks. Keegi aga ei keela teha nooremat masinat korda! Küll aeg pikkamööda järgi jõuab........ Teiseks peab olema teatud protsendi jagu originaal. Kolmandaks üldse viisakas ja viks välja nägema. Selleks et musta nr. saada,tuleb ikka palju vaeva näha. Auto küljes ei tohi olla selliseid asju,mida selle mudeli juures pole kasutatud. Näiteks kui autosse on topitud sixi istmed jne... Eks kui kõhutunne ütleb,et auto nii heas korras ja originaalne,siis tuleb pädevad hindajad üles otsida. Need härrased vaatavad masina üle ja kui protsent,vanus ja muud asjad klapivad,oledki musta numbri mees.Ja kui isegi ei saa,on võimalus teha vigade parandus!! Muidugi ennem peaks ikka kohalike spetsialistidega konsulteerima. Kunagi ei tasu lootust kaotada,eesmärgi poole tuleb liikuda,siis asi õnnestub. Igal juhul Jõudu!

Re: IZ 412 1984 MaxL

Postitatud: 08 Apr 2011 21:11
Postitas moskiito
musti numbreid nii kerge pole ka ikka saada, kui auto on "noor" (alates 35 aastat) siis peab olema vähemalt 95% originaal ja välja nägema paremini kui tehasest tulnud:
Nõuded: 1) vanasõiduki vastavus originaalsusele:
a) valmistamisajaga enne 01.01.1930. a – vähemalt 70% ulatuses;
b) valmistamisajaga alates 01.01.1930. a kuni 31.12.1945. a – vähemalt 75% ulatuses;
c) valmistamisajaga alates 01.01.1946. a kuni 31.12.1960. a – vähemalt 85% ulatuses;
d) valmistamisajaga alates 01.01.1961. a kuni 31.12.1970. a – vähemalt 90% ulatuses;
e) valmistamisajaga alates 01.01.1970. a ja vähemalt 35 aastat tagasi – vähemalt 95% ulatuses;
2) originaalsuse hindamisel kontrollitakse sõiduki kere, pinnakatte, veermiku, mootori, jõuülekande, elektriseadmete, interjööri, varustuse ja muude osade vastavust originaalsusele;
3) originaalseks loetakse ka originaaliga äravahetamiseni sarnased detailid, seadmed, pinnakate ja muud osad;
4) sõiduki interjöör, istmed, lahtikäiv katus, polsterdus ning muud riide, naha või muu sarnase materjaliga kaetud detailid (sh plastdetailid) peavad olema terved ja puhtad;
5) sõiduki nähtaval välispinnal ei või olla korrosiooni ega pinnakatte kahjustusi.

Re: IZ 412 1984 MaxL

Postitatud: 08 Apr 2011 22:36
Postitas SanderV
oeh jah j2lle talupoeg tuleb ja mõtleb yle.. ma m6tlesin et kas ylev2rvitud auto eest saab enam? et kas ei pea originaal värv selle jaoks olema

Re: IZ 412 1984 MaxL

Postitatud: 08 Apr 2011 22:37
Postitas Manks
Huvitav, kui orginaalis 41 hambaga difri taldriku asemel on 35 hambaga taldrik, võtab see punkte maha? Minu meelest on kõige raskem salongi polstrite taastamine ja pragunematta plastikosade leidmine.

Re: IZ 412 1984 MaxL

Postitatud: 08 Apr 2011 22:38
Postitas stern100
Manks kirjutas:Huvitav, kui orginaalis 41 hambaga difri taldriku asemel on 35 hambaga taldrik, võtab see punkte maha? Minu meelest on kõige raskem salongi polstrite taastamine ja pragunematta plastikosade leidmine.
No see on küll üle mõistuse kui sa musta numbri jaoks peaksid diffri laiali kiskuma...

Re: IZ 412 1984 MaxL

Postitatud: 09 Apr 2011 02:43
Postitas TALUPOEG TALUJA
SanderV kirjutas:oeh jah j2lle talupoeg tuleb ja mõtleb yle.. ma m6tlesin et kas ylev2rvitud auto eest saab enam? et kas ei pea originaal värv selle jaoks olema
No mõtle ise. Kui asi nii karm oleks,et peab olema orig.värv,siis oleks meil ju ainult üks-kaks musta numbriga masinat... Kui ikka masin korralikult värvitud,annab asjale jumet. Muidugi on ettenähtud,et auto värv ei tohi olla vale. Näiteks mingi roosa ja pärlaga tehtud....Ma muidugi ei või väita,et sellist pole tehasest ka tulnud.... :D Aga kahtlane ikka küll....

Re: IZ 412 1984 MaxL

Postitatud: 09 Apr 2011 16:40
Postitas mario
need nõuded on tegelikkuses ikka väga karmid. Üks Volgamees jäi ilma, kuna kapoti all oli kasutatud tavalisi M8.8 ja M10 polte ja peaülekandel polnud võimalik tuvastada tehase tähist ning ülevärvitud kere toon ei vastanud tolle aastakäigu kataloogile (oli värvitud 2 aastat uuema mudeli tooniga. Mingid agad olid veel - rehvid erineva kulumisastmega, ühel ilukilbil oli süvend olnud teist tooni (kuda nad selle küll kätte said.. ) ja armatuuris osad detailid asendatud kooperatiivi omadega. Akuga saadi sedasi läbi, et vana kesta sisse pandi uus sisu. :) Välimus säilis ja tänapäevane sisu. Seda ei kontrollitud, mis akul kõhus on. :)
Jah, üle värvitud auto saab musta numbri, kui on toon õige aastakäigu oma ning koostiselt enamvähem sarnane. Muidugi suuremad plusspunktid toob ikka originaalvärv, olgugi ta kulunud või poleeritud.

Aitab teemavälisest..
Auto värv on ilus. Kui siia peale lasta nt. keskmise teraga lakki, siis hakkab see värv päikese käes kenasti sillerdama nagu uus Audi :P Audi porgand on enimkasutatud oranž üldse :P

Jätka samas vaimus! :)