2. leht 3-st
Re: Arutleks Gaz 24 hülssidest ja kolbidest.
Postitatud: 11 Mär 2011 21:54
Postitas Kombimiis
Jah, ma olen teadlik ka tsiklikarpadest ja horisontaalsetestest-vertikaalsetest. Lihtsalt programmajust on kergem minna edasi tubo või kasvõi kompressori teed.
Aga ootame konstrukiivset lähenemist antud teemale või on helgemad pead nii inaktiivsed?
Re: Arutleks Gaz 24 hülssidest ja kolbidest.
Postitatud: 21 Mär 2011 15:40
Postitas hannes24
Kombimiis kirjutas:Jah, ma olen teadlik ka tsiklikarpadest ja horisontaalsetestest-vertikaalsetest. Lihtsalt programmajust on kergem minna edasi tubo või kasvõi kompressori teed.
Aga ootame konstrukiivset lähenemist antud teemale või on helgemad pead nii inaktiivsed?
mul nt ongi plaanis ära turbotada, siiamaani pole väga kalliks asi veel läinudm pmast on kõik tükid peale progeaju olemas, viimane ongi tõonäoliselt kõige kallim asi selle aretuse juures, ülejäänud kola on ca 60eur maksma läinud. MS aju läheb ca 225eur juurde+kokkujootmine. Samas ma arvan, et lihtsas tänavasõiduseades ei juhtu kolbidega midagi, kui süüde paigas jne. Mosse surveaste on turbo jaoks ideaalne
aga see jah lihtne arvamus kuna reaalsed kogemused puuduvad. Muidugi pole väga keeruline plokki õlipihustid paigaldada, saaks kolvi põhja lisajahutust.
Re: Arutleks Gaz 24 hülssidest ja kolbidest.
Postitatud: 21 Mär 2011 20:50
Postitas MAZ
Ma ka kunagi tõstatasin seda teemat GAZ 24 hülsid 412 mootori sisse aga siis laideti idee maha(mitme kasutaja poolt),samas tean nüüd 2 mootorit,mis isegi töötavad sellise kombineeritud süsteemiga. Kahjuks on ühe sellise mootori koostaja tänaseks juba lahkunud meie seast(kõrgest vanusest tingituna) aga teine mees,kes neid tegi täitsa elab. Lähen tema juurest ilmselt kunagi läbi ja uurin,mis ta seal täpsemalt tegi.
Re: Arutleks Gaz 24 hülssidest ja kolbidest.
Postitatud: 22 Mär 2011 09:04
Postitas Kombimiis
Megasquirti ihaldan samuti juba aastaid
Motorcrafti süüdet hakkad kasutama?
Kõik vajalikud tööd on Singurindi raamatus olemas. Aa ja muide,
there's no replacement for displacement
Huvitav, kui kepsusilma töödeldakse suuremaks, kas siis oleks vaja teha uuesti a la tsementiitimine (või ükskõik milline pinnatöötlus).
Re: Arutleks Gaz 24 hülssidest ja kolbidest.
Postitatud: 22 Mär 2011 13:13
Postitas hannes24
Kombimiis kirjutas:Megasquirti ihaldan samuti juba aastaid
Motorcrafti süüdet hakkad kasutama?
Kõik vajalikud tööd on Singurindi raamatus olemas. Aa ja muide,
there's no replacement for displacement
Huvitav, kui kepsusilma töödeldakse suuremaks, kas siis oleks vaja teha uuesti a la tsementiitimine (või ükskõik milline pinnatöötlus).
esialgu läheb rekordi pritsung, eks tulevikus aretab edasi.
Re: Arutleks Gaz 24 hülssidest ja kolbidest.
Postitatud: 22 Mär 2011 14:20
Postitas iisak
Kombimiis kirjutas:
Huvitav, kui kepsusilma töödeldakse suuremaks, kas siis oleks vaja teha uuesti a la tsementiitimine (või ükskõik milline pinnatöötlus).
Oleneb palju sa juurde haugata tahad? 1-2mm ehk pole asi uuesti töötlemist väärt...
Re: Arutleks Gaz 24 hülssidest ja kolbidest.
Postitatud: 23 Mär 2011 00:06
Postitas Kombimiis
See plaan on ausaltöeldes surnult sündinud. Nimelt puudub LE-Jetronicul lambda juhtimine, mis võib tunduda boonusena, KUID lõppude-lõpuks on raharaisk või entusiastile entry level pool-EFI maailmasse.
Kui aju vaja, või tühikäiguklappi või küttelatti mõne pihustiga, siis andke teada. Manuaal on samuti PDFina olemas. Väike teaser...
http://www.volvoclub.org.uk/tech/fuel_i ... System.pdf
Samas Sassi mõttel on jumet- kasutagem kõigest hülsse ja kolbidest võtaks midagi modernsemat.
Re: Arutleks Gaz 24 hülssidest ja kolbidest.
Postitatud: 23 Mär 2011 08:41
Postitas hannes24
Kombimiis kirjutas:See plaan on ausaltöeldes surnult sündinud. Nimelt puudub LE-Jetronicul lambda juhtimine, mis võib tunduda boonusena, KUID lõppude-lõpuks on raharaisk või entusiastile entry level pool-EFI maailmasse.
Kui aju vaja, või tühikäiguklappi või küttelatti mõne pihustiga, siis andke teada. Manuaal on samuti PDFina olemas. Väike teaser...
http://www.volvoclub.org.uk/tech/fuel_i ... System.pdf
Samas Sassi mõttel on jumet- kasutagem kõigest hülsse ja kolbidest võtaks midagi modernsemat.
aga miks mitte originaal hülsi sisse mingi teine tugevam kolb, sepis kepsud jne+ turbo või kompressor või mõlemad.
Re: Arutleks Gaz 24 hülssidest ja kolbidest.
Postitatud: 23 Mär 2011 10:30
Postitas hannes24
volvo turboka silindri läbimõõt on 83mm. B5244T3 näiteks
Re: Arutleks Gaz 24 hülssidest ja kolbidest.
Postitatud: 23 Mär 2011 12:47
Postitas hannes24
hannes24 kirjutas:volvo turboka silindri läbimõõt on 83mm. B5244T3 näiteks
keegi võiks siia kirjutada 412 kolvi kõik mõõdud, pikkused, silma läbimõõt jne.