Urukoer kirjutas:juhtmed ,mis sul seal olemas ja vaja ühendada
punane-läheb vene B (ülemine paun tähel tühi ,oska seda kirillitsat paremini kirjutada )
punane on toide läbi süüteluku.
kollane läheb BK peale (kirjapilt sama kui süütepoolil) see on starteri tõmberelle pealt
nüüd see ots mis asub eraldi ,sinna ühendad musta,mis läheb jagajasse.(märgistust üldjuhul pooliotsal pole .
need vene tähtedega otsad kuhu lähevad punane ja kollane ,need visuaalselt näha et seotud süütepooli all asuva takistiga (valge isolaator mille sees traat.)
kui sul on süsteem ,millel on peal karburaatoril see nn ekonomaiser süsteem siis selle ots roheline läheb ühte mustaga.see süsteem pandi peale kuskil alates 86 ja hilisemad autod.
Oled kindel et kollast ja punast sassi ei ajanud? Selles järjekorras tööle pannes töötas ainult niikaua kui starterit andsid aga kui kollase ja punase omavahel ümber tõstsin jäi käima
üldiselt kui vaid starteriga käib siis viga läbipõlenud selles takistis.vot ei oska öelda kuidas seda asjakest ärapetta.võibolla tõesti kui juhtmed vahetada jääb ilma tööle.see takisti vajalik vaid ju käivitamise ajaks .
Urukoer kirjutas:üldiselt kui vaid starteriga käib siis viga läbipõlenud selles takistis.vot ei oska öelda kuidas seda asjakest ärapetta.võibolla tõesti kui juhtmed vahetada jääb ilma tööle.see takisti vajalik vaid ju käivitamise ajaks .
Vastupidi-see takisti ehk variaator töötab kogu aeg,ainult käivituse ajaks starter lülitab selle välja.