2. leht 93-st
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Postitatud: 14 Apr 2009 21:11
Postitas M410
sass kirjutas:Traatharjaga saab ka - käib trelli otsa. Peale puhastamist nagu ikka happekrunt, krunt ja värv.
Drelli otsa käiva traatharjaga saad pigem kereplekke puhastada ja sedagi ainult pindmise rooste korral.
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Postitatud: 14 Apr 2009 21:44
Postitas sass
Oleneb, kui roostes velg on... Muidugi liivaprits parem variant.
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Postitatud: 15 Apr 2009 00:08
Postitas Edel
sass kirjutas:Oleneb, kui roostes velg on... Muidugi liivaprits parem variant.
Väga roostes on ja mõtlen,kas on praegu üldse mõtet edasi teha enne kui liivapritsi saata. Ostan hoopis paar korralikumat velge (üle värvin nad igal juhul).
Panin ka ühe pildi. 2 vasakoolset velge pärinevad auto alt,neist keskmine juba puhastatud niipalju kui minu võimsuses ja parempoolne too mille 50EEK-ga ostsin. Ära värvisin keskmise ja peale puhastamist ka parempoolse. Pilt
http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/47479455
Sellised nad lõpuks välja tulid
http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/47479459
AZLK-2140 1981 Edel
Postitatud: 18 Apr 2009 23:33
Postitas Edel
Täna hommik tegi ilmataat paraja üllatuse lume näol
http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/47630815
Õhtul kiskusin starteri maha. Oli paras jebimine,ei tahtnud teine kuidagi termostaadi ja piduri peapumba vahelisest pilust läbi mahtuda.
Puhastasin väliselt ära ja hakkasin uurima. Harjade pikkus oli 13-14mm ning vaatasin harjad ka teistel starteritel üle,neil olid veelgi kulunumad peal. Iseenesest peaks starter nende harjadega ringi küll võtma.
Missugused klemmid peaks otse akult panema,et starter ringi käima hakkaks? Pilt
http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/47656829
Proovisin igat pidi aga rohkem ei õnnestunud kui et hammasratta lükkas välja aga ringi käima ei hakanud.
Kunagi sai eelmisel mossel mitu korda starterit maha kistud ning ühe korra ka seda surgitud (harjad vahetatud)aga rohkem nagu ei meenu.
Partnermosse käest sain 4 velge. Need värvin üle ja lähevad (vähemalt osa neist) lähiajal käiku.
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Postitatud: 19 Apr 2009 00:16
Postitas moskiito
otse akult läheb juhe klemm 2 alla, 3 ja 4 läheb süütelukku. aga kumb juhe on kumb, seda mina ei tea, olen alati kõhutundega juhtmeid sinna ühendanud. starter hakkab tööle siis kui sa lühistad klemm 1 ja 3 mõne kruvikaga mida sa ei karda ära põletada.
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Postitatud: 19 Apr 2009 21:05
Postitas Edel
Elektri anomaaliad ja starteri mittetöötamine oli tingitud tühjast akust. Panin prooviks Lada aku Mossele peale. Mootori sai käima ja ka kõik tarbijad töötavad aga proovisõidust midagi välja ei tulnud. Siduriketas on kinni kleepunud ning ei hakanud jõumeetoteid kasutama selle lahtisaamiseks,see polnud tänase päeva eesmärk. Siduriga jaman järgmine nädalavahetus.
Vahetasin ka paremal küljel olevad rattad ära nädal tagasi värvitud ja korrastatud ratastega ning võtsin ka vasakpoolse tagumise ratta alt ära ning ajutiselt sinna tagavara alla. Pilt paremalt küljelt
http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/47717187
Võtsin ka selle üksiku porilapi küljest ära. Tuleb veel üks lapp koos kronsteiniga muretseda või siis plekist valmis painutada. Lapiks oli mingi suvaline kirjadetta. Kui Mosse lappe ei saa panen... Ei räägi praegu,las see jääb teiseks korraks.
Koos rataste vahetusega viskasin pilgu ka piduritele. Esimesed piduriklotsidel katteid on veel maa ja ilm,tagumistel kannatab ka sõita aga piduritrumlid on päris õhukeseks kulunud ja tuleks vahetada nii kõik voolikud kui ka osa torudest.
2 rattakapslit on korralikud aga teised 2 tuleks välja vahetada. Parempoolsete rataste kapslid
http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/47716221
AZLK-2140 1981 Edel
Postitatud: 25 Apr 2009 21:15
Postitas Edel
Panin täna käima,"vägistasin" siduri lahti ja tegin ka paar ringi külavahel. Käigukast teeb vähe imelikku häält,nagu imelik viril on sees,minumeelest pole see normaalne meenutades oma eelmist mosset. Homme kontrollin,kuidas seal õliga lood,äkki polegi seal seda õieti enam või siis ongi kast ise kulunud.
Kolmanda silindri küünal vist töödata ei tahtnud. Tegin ühe ringi ära,puhastasin kõik küünlad siis teine ring,jälle kolmanda silindri küünal märg. Vahetasin selle välja ja nüüd paistab,et töötavad kõik silindrid.
Bensiin lõppes ka otsa just parkimisplatsil foto ja videosensiooni ajal. Peale tankimist sai bumba paari hoova liigutusega kütte üles. Korralik küttepump paistab olevat.
Rooliratta vabakäik oli ka muidugi mega suur. Roolivardad panen uued,ehk esialgu õõtsa kummipukse puutuma ei pea.
Töötamise ajal tundub ka,et jõuagregaat mingitel hetkedel taob kusagil vastu keret,just kohalt minnes jt. selliste väikeste koormuste ajal. Tuleks alla vaadata ja ilmselt panna mootori ja käigukasti padjad uued.
Tänase sõidu pikkus 3,9km. Tänased pildid alates sellest
http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/48122091
Ka üks videoklipp,kolmas silinder hästi töödata ei tahtnud ja ka käigukasti kuuleb
http://www.youtube.com/watch?v=SEa6oJ1c ... annel_page
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Postitatud: 25 Apr 2009 21:45
Postitas Tiit
Käigukast teeb väga sarnast häält sellega, mis mul sügisel õhtale läks.
See kohalt minemise kolks võib põhjustatud olla ka sumpast, mis on liiga jäik. 25 cm vahesukk leevendab sumpa pinget pärist hästi ning loodetavasti ei lõhu kiiresti pükse ära.
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Postitatud: 25 Apr 2009 23:24
Postitas Edel
Tiit kirjutas:Käigukast teeb väga sarnast häält sellega, mis mul sügisel õhtale läks.
See kohalt minemise kolks võib põhjustatud olla ka sumpast, mis on liiga jäik. 25 cm vahesukk leevendab sumpa pinget pärist hästi ning loodetavasti ei lõhu kiiresti pükse ära.
Mis kastiga juhtus ja kas võtsid pärast ta lahti ka?
Tuli meelde,et summutaja on tagant traadiga kinnitatud (õige vene auto!),kummist tripp oli pooleks läinud. Vaatan homme,mis sellega teha ning ka piduritorudele viskaks pilgu peale,et mis jätta ja mis uued panna.
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Postitatud: 26 Apr 2009 10:01
Postitas Tiit
Kastiga juhtus selline asi, et teine käik ei tahtnud enam sisse minna (isegi vahegaasi abil). Kasti lahti ei hakanud võtma, läks otse vanarauaks ja uusvana alla.