2 probleemi.
Re: 2 probleemi.
Siis on probleem segu rikkuses tõesti, sest küünlad on tahmased ja mustad, aga ma pole kinnise tooreklapiga sõitnudki, ainult käivitades korra panen kinni. Aga mismoodi siis segu lahjemaks muuta?
AZLK 2140
Re: 2 probleemi.
Kui karteris õlitase üle normi ise tõusnud on, siis tuleb bensupumba membraani seisukorda kontrollida.
Tasa sõuad, kaugele jõuad.
Re: 2 probleemi.
Küünlaks BP6ES, mitte BPR6ES. Mossel süütesüsteem niigi nõrk, milleks sinna veel lisatakisti... Kasutada võib ka kuumemaid/külmemaid küünlaid (BP7ES, BP5ES).
Segu saad paika kõige lihtsamalt nii: ostad poest oma karburaatorile remontkomplekti, puhastad karburaatori, paigaldad remontkomplekti ja reguleerid karburaatori.
Segu saad paika kõige lihtsamalt nii: ostad poest oma karburaatorile remontkomplekti, puhastad karburaatori, paigaldad remontkomplekti ja reguleerid karburaatori.
Re: 2 probleemi.
Aitäh kõigi vastuste eest, proovin!
Vaatasin bensupumba üle, membraan tundus väga korralik olevat. Aga mu Moskvitsil on mingi teistsugune bensupump peal(vist). See on kuue kruviga kinni, missugused originaalid on, ja kas sellepärast ei või segu liiga rikas olla? Aga jah tutikatest küünaldest on küll kahju, Denso küünlad olid, nüüd neljast aint üks töötab veel.
Vaatasin bensupumba üle, membraan tundus väga korralik olevat. Aga mu Moskvitsil on mingi teistsugune bensupump peal(vist). See on kuue kruviga kinni, missugused originaalid on, ja kas sellepärast ei või segu liiga rikas olla? Aga jah tutikatest küünaldest on küll kahju, Denso küünlad olid, nüüd neljast aint üks töötab veel.
AZLK 2140
Re: 2 probleemi.
Nii, täna käisin Kuressaares ja mõtlesin, et ostan uue karburaatori, läksin Tarmo poodi ja seal ütles müüja, et ilmselt karburaatoris polegi viga, ta arvas, et kompressiooni pole piisavalt, selle pärast läksid küünlad ka tahmaseks.
Ja noh, kui mõtlema hakata, siis kui segu rikkuses asi oleks olnud, ei töötaks enam ükski küünal, aga siiski üks jäi töötama.
Ja noh, kui mõtlema hakata, siis kui segu rikkuses asi oleks olnud, ei töötaks enam ükski küünal, aga siiski üks jäi töötama.
AZLK 2140
Re: 2 probleemi.
mõõda surveaste ära siis asi kohe selge
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: 2 probleemi.
Mida surveaste siia puutub? Kompressioon tuleks üle mõõta ma arvan.moskiito kirjutas:mõõda surveaste ära siis asi kohe selge
Gardaan,keneraator,garba,tüüs,garter........
Re: 2 probleemi.
noh jah, ma kippun ikka vanamehaaniku keeles rääkima. vanasti oli kõik üks suur "surveaste"Varblane kirjutas:Mida surveaste siia puutub? Kompressioon tuleks üle mõõta ma arvan.moskiito kirjutas:mõõda surveaste ära siis asi kohe selge
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: 2 probleemi.
Jah, endal pole sellist asja, millega müüta, loodan, et äkki kuskilt külapealt saab.
E: Sain mõõteriista kätte, mõõtsin ära ja kolmest august sain tulemuse, ühte ei läin mõõteriist sisse. 1. 7,5 2. 5,5 3. 7,5 ja neljas siis jäi mõõtmata, aga arvan, et seal umbes sama palju rõhku, kui teises.
E: Sain mõõteriista kätte, mõõtsin ära ja kolmest august sain tulemuse, ühte ei läin mõõteriist sisse. 1. 7,5 2. 5,5 3. 7,5 ja neljas siis jäi mõõtmata, aga arvan, et seal umbes sama palju rõhku, kui teises.
AZLK 2140