M 400 19?? teboilmen
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: M 400 19?? teboilmen
Suured tänud nüüd enamvähem siis teada mis aega jääb see auto.
Re: M 400 19?? teboilmen
kuidas esisilla külge kinnitasid? Kas sillatala jäi toetuma originaal poolraamide külge?
Re: M 400 19?? teboilmen
Originaal poolraamid olid täiesti läbi ja uusi poolraame tehes tegin neile silla koha peale väheke laiema koha mis on täpselt silla jaoks õige laiusega, ehk siis põhimõtteliselt muu osa poolraamis sama ainult silla kinnituskoht tehtud silla järgi.
Re: M 400 19?? teboilmen
Sooviks osta 2140 tagadiffrit kui kellegil on pakkuda sis võib teada anda. Hea oleks kui tartu lähedalt aga võib ka mujalt pakkuda. PEAB OLEMA TÖÖKORRAS.
Re: M 400 19?? teboilmen
Soovitan sul esimesed poolraamid veidi ümber teha esisilla juurest. Minu mossel on samamoodi nagu sul praegune lahendus ja sellisena jääb kere väga kõrgele esisilla suhtes. Ehk siis ratta ja koopaääre vahe jääb meeletult suur. Ning kui sa hiljem tahad esiotsa kuidagi madalamale saada siis seda enam nii lihtne saavutada ei ole. Ma enda omal tõstsin seda üritades alumised šarniirid õõtsa suhtes ülespoole, ratta ja koopaääre vahe sain normaalsemaks, aga nüüd lohiseb esisillatala päris tihti mööda maad. Et siis sillatala tuleks poolraamide suhtes kõrgemale tõsta.