Mina olen asjast nõnda aru saanud:
- Uunikumiks loetakse seaduse järgi siiski musta numbri saanud sõidukit ja ülejäänud olgu nad 100 või 30 aastat vanad ja ei oma musta numbrit käsitletakse kui kõiki ülejäänusid mootorsõidukeid. Seega,et sul auto on 30.a vana ei päästa miskit. Musta numbrit saada pole aga niisama lihtne, küsige mõne käest,kes on musta numbriga masina omanik. Lisaks on nõuded ka musta numbriga autole üsna karmid.
Kui me elaksime USA seaduste järgi saaks iga auto,mis arvel ja 30.a vana automaatselt vanaauto staatuse aga muidugi, mis me räägime vaja on matsid maksma panna ju...
- Nafta ei lõpe nii pea maailmast otsa, see kahjuks on müüt. Ameerikas on piisavalt naftat,et katta nende endi vajadused 50? aastaks.See oli selge juba 1975.a kui rajati Alaska torujuhet.Kes, tahab otsigu üles raamat: The energy non-crisis,seal on kirjutatud põhjalikult,miks me ostame hetkel kütust ja nafta saadusi kallimalt,kuigi tegelikult saab neid müüa tunduvalt odavamalt.
- Biokütused on hea alternatiiv,näljahädasid need nüüd küll esile ei kutsu. Viimane on pigem,muudest asjaoludest tingitud. Küll aga pikemas perspektiivis biokütuste jaoks saaduste kasvatamine võib keskkonnale oma mõju avaldada,seega omad ohud on siin olemas.
- Kredexi osas: alguses on idee ja pärast kibe reaalsus, see pole mingi saladus,et eestis,saab endale sobivaid seadusi osta.
- Talupojal õigus,asi ongi selles,et uus maks paneks niigi virelevatele piirkondadele viimase põntsu ja siis oleks ilmselt vaid kaks valikut,kas lähed suuremasse asulasse või pead välismaale minema.