2. leht 2-st

Re: Järjekorde rumalus tulekul...

Postitatud: 23 Dets 2011 10:56
Postitas TALUPOEG TALUJA
Vaadake lugupeetavad,talv pole veel pihta hakanudki.......... elame näeme. Võibolla esimese talve elavad elektriautod üle,kuid järgmine läheb juba raskeks...... Meil on karm kliima ja 30 kraadise külmaga on isegi bentsuauto käivitamisega raskusi. See asi et sotsiaaltöötajatele selliseid autusi jagati...no see on aasta parim nali!
Ärge arvake ,et ma mingi suur elektriautode vihkaja olen. Ei. Andke minna poisid,kui teil aega on mängida......
Võibolla meie kliimasse sobib hoopis selline variant nagu-bensiin ja elekter. Sellest võib veel aru saada.
Mis aga maksudesse puutub,siis ma oleks ise ka huvitatud,kuhu siis minu antud kroonid ka paigutatud on,sest pidevalt kodust väljasõites hüppab mu auto nigu konn,kes paremat kohta maandumiseks otsib :D
Pange aga makse juurde,siis müüme oma talud hiinlastele maha ja paneme tõotatud maale jehat...... Elagu regionaalpoliitika :lol

Re: Järjekorde rumalus tulekul...

Postitatud: 23 Dets 2011 11:29
Postitas MAZ
Mina olen asjast nõnda aru saanud:
- Uunikumiks loetakse seaduse järgi siiski musta numbri saanud sõidukit ja ülejäänud olgu nad 100 või 30 aastat vanad ja ei oma musta numbrit käsitletakse kui kõiki ülejäänusid mootorsõidukeid. Seega,et sul auto on 30.a vana ei päästa miskit. Musta numbrit saada pole aga niisama lihtne, küsige mõne käest,kes on musta numbriga masina omanik. Lisaks on nõuded ka musta numbriga autole üsna karmid.
Kui me elaksime USA seaduste järgi saaks iga auto,mis arvel ja 30.a vana automaatselt vanaauto staatuse aga muidugi, mis me räägime vaja on matsid maksma panna ju... :kill

- Nafta ei lõpe nii pea maailmast otsa, see kahjuks on müüt. Ameerikas on piisavalt naftat,et katta nende endi vajadused 50? aastaks.See oli selge juba 1975.a kui rajati Alaska torujuhet.Kes, tahab otsigu üles raamat: The energy non-crisis,seal on kirjutatud põhjalikult,miks me ostame hetkel kütust ja nafta saadusi kallimalt,kuigi tegelikult saab neid müüa tunduvalt odavamalt.

- Biokütused on hea alternatiiv,näljahädasid need nüüd küll esile ei kutsu. Viimane on pigem,muudest asjaoludest tingitud. Küll aga pikemas perspektiivis biokütuste jaoks saaduste kasvatamine võib keskkonnale oma mõju avaldada,seega omad ohud on siin olemas.

- Kredexi osas: alguses on idee ja pärast kibe reaalsus, see pole mingi saladus,et eestis,saab endale sobivaid seadusi osta.

- Talupojal õigus,asi ongi selles,et uus maks paneks niigi virelevatele piirkondadele viimase põntsu ja siis oleks ilmselt vaid kaks valikut,kas lähed suuremasse asulasse või pead välismaale minema.

Re: Järjekorde rumalus tulekul...

Postitatud: 22 Jaan 2012 13:18
Postitas mario
tasuta lõunat pole olemas. peagi näevad energiamüüjad, et ohoo, teenimisvõimalus ja hind muudkui kerkib. Nagu nende gaasiseadmetega. Algselt oli maagaasi hind päris soodne, et see kolmandiku võrra suurem kütusekulu välja kannatada. Siis aga venemaa nägi, et gaasitarbimine suurenes ja hops - gaasihind sama, nagu sinine diisel. Tambid remonti sama isukalt ja siis mõtled, et krt, oli seda jama vaja.
Eile oli Top Geari miski kordus ja seal hõikas samamoodi välja, et see saaste, mis kulub ühe ökoauto tootmiseks, katab ära ühe vana ameerika V8 terve eluaja. Ehk siis eriti väga vahet ei ole, kas sõidad mugavalt mingi 50ndate Chevy'ga ja naudid mugavust, või ostad poolemilkuse Toyota Priuse, millel on üliedev agregaat ja lehmasõnnikust biolagunev salong?
Diisli verost räägitakse siin juba päris kaua, juba sellest ajast, kui ma load sain 10 aastat tagasi, mida aasta edasi, seda teravam asi on, toona saigi ökodiislite asemel 06 ostetud, sest siis tundus Lada ehituselt lihtsam, kui hakata mingit ulmediislit tutkima.
Eks need rumalused ei jää viimaseks.
Need naiivselt jagatud Mitsud, need nüüd on saanud tõestust, et talvel pole selle autoga midagi peale hakata. Kui ideaalis peaks auto läbima 160km, siis meie talvega ja külmadega kahaneb sõiduulatus 50km peale ja nii juhtuski, et ma ühe sellise juraka tee äärest ära päästsin, kuna aku sai oodatust kiiremini tühjaks. Mõttetu. Puhtalt elektri peale saaks mõelda, kui meie kliimas puuduks külm ja aastane temperatuuri keskmine oleks vähemalt 25*C. et sots-töötaja ei peaks kuskil Kapa-Kohilas hangede vahel oma mänguasja välja kaevama ja sõidud tehtud saaksid. Sest kõigil pole ka võimalik tööjuures neid laadima panna ja riik ei kiirusta eriti laadimisjaamade ehitamisega. Liiatigi, pole ka kiirlaadijaid inimestele. MIEVi kiirlaadija pidi plekkima kuskil 4000€ ja on lisavarustus. Aga seda polekski Eestis kuskil kasutada, Tallinnas vist avati esimene kiirlaadimisjaam.
Niiet jah, ma äärmisel juhul hangiksin hübriidi,kuid elektrit ma veel jõuallikana ei tunnista.

Re: Järjekorde rumalus tulekul...

Postitatud: 23 Jaan 2012 16:52
Postitas iisak
mario kirjutas: Eile oli Top Geari miski kordus ja seal hõikas samamoodi välja, et see saaste, mis kulub ühe ökoauto tootmiseks, katab ära ühe vana ameerika V8 terve eluaja.
.
Ausalt... ma kogu postitust lugeda ei viitsinud, aint see koht jäi silma. Ei ole need pissised priused jms asjad mu lemmikud.
Aga kui tehnoloogia on lapsekingades, siis ei tasugi seal midagi fantastilist kohe alguses oodata.

Re: Järjekorde rumalus tulekul...

Postitatud: 23 Jaan 2012 23:28
Postitas MAZ
iisak kirjutas:
mario kirjutas: Eile oli Top Geari miski kordus ja seal hõikas samamoodi välja, et see saaste, mis kulub ühe ökoauto tootmiseks, katab ära ühe vana ameerika V8 terve eluaja.
.
Ausalt... ma kogu postitust lugeda ei viitsinud, aint see koht jäi silma. Ei ole need pissised priused jms asjad mu lemmikud.
Aga kui tehnoloogia on lapsekingades, siis ei tasugi seal midagi fantastilist kohe alguses oodata.
Seekord olen isegi kodanik iisakuga ,samal arvamusel: kui tehnoloogia on maha jäänud ja seda ei arendata siis ei saagi valmis produkt olla hea ja kõiki rahuldav.
Kuid viimasel ajal on mul jäänud mulje,et osad suurkorporatsioonid on asunud innovatiivsuse tapmise teed,selle asemel,et tunnistada oma suutmatust probleemi lahendada.