Foorumlaste muud hobiautod ja tehnikahobid
Foorumi reeglid
Igasugune viitamine piraatlusele ja ebaseaduslikele tegevustele on keelatud. Aadressid mis viitavad piraatliku tarkvara, mängude, muusika jne tirimisele, KUSTUTATAKSE.
Kasutajad, kes reeglist kinni ei pea saavad hoiatuse või foorumist banni. Mosseklubi.ee ei kiida heaks tarkvara, mängude, muusika jne levitamist ilma autori õiguseta.
Administraatoritel ja moderaatoritel on õigus ette hoiatamata kustutada foorumisse mittesobivad teemad.
Igasugune viitamine piraatlusele ja ebaseaduslikele tegevustele on keelatud. Aadressid mis viitavad piraatliku tarkvara, mängude, muusika jne tirimisele, KUSTUTATAKSE.
Kasutajad, kes reeglist kinni ei pea saavad hoiatuse või foorumist banni. Mosseklubi.ee ei kiida heaks tarkvara, mängude, muusika jne levitamist ilma autori õiguseta.
Administraatoritel ja moderaatoritel on õigus ette hoiatamata kustutada foorumisse mittesobivad teemad.
Re: Foorumlaste muud hobiautod ja tehnikahobid
Peab ka vist lehekülje täis lööma...
1) Bmw e23 1981a
2) Esialgne auto oli selline, nüüd juppeks ja rauas
3) VW Transporter T2 1979
Praegu selline
Rohkem pilte siin
http://nagi.ee/photos/jossu/sets/3744/
4) ZAZ 968M 1980, minu siis niiöelda esimene auto mille keretööd sai omalkäel tehtud kui olin 13, ja siiamaani kestab.
Rohkem pilte siin http://nagi.ee/photos/jossu/sets/3746/?init=12
5)ZAZ 966B 1971, üks minuarvates väärtuslikemaid autosi mul pargis..
6) ZAZ 965A 1968
7) Zaz 965A 1967
Üks kõige haruldasem auto mul, LUAZ 969B 1968, ainult esisilla veoline ja muhu mootoriga
9)Morris Eight S2 1936a, selline oli saades, nüüdseks laiali võetud ja ootab oma aega.
10)GAZ 21 1968
11)Gaz 21 doonor
12)ZAZ 968a 1978, rändas omaljõul Norra
'
Lisaks oman erinevaid kahe ja kolmerattalisi, kahte haagist. Üks kordatehtud skif ja omavalmistatud saun zubrjoonokile
1) Bmw e23 1981a
2) Esialgne auto oli selline, nüüd juppeks ja rauas
3) VW Transporter T2 1979
Praegu selline
Rohkem pilte siin
http://nagi.ee/photos/jossu/sets/3744/
4) ZAZ 968M 1980, minu siis niiöelda esimene auto mille keretööd sai omalkäel tehtud kui olin 13, ja siiamaani kestab.
Rohkem pilte siin http://nagi.ee/photos/jossu/sets/3746/?init=12
5)ZAZ 966B 1971, üks minuarvates väärtuslikemaid autosi mul pargis..
6) ZAZ 965A 1968
7) Zaz 965A 1967
Üks kõige haruldasem auto mul, LUAZ 969B 1968, ainult esisilla veoline ja muhu mootoriga
9)Morris Eight S2 1936a, selline oli saades, nüüdseks laiali võetud ja ootab oma aega.
10)GAZ 21 1968
11)Gaz 21 doonor
12)ZAZ 968a 1978, rändas omaljõul Norra
'
Lisaks oman erinevaid kahe ja kolmerattalisi, kahte haagist. Üks kordatehtud skif ja omavalmistatud saun zubrjoonokile
Pukseerimishaagise e Konna rent
Re: Foorumlaste muud hobiautod ja tehnikahobid
miks see LUAZ sul ainult esisilla veoline on, minu teada olid nad kõik 4x4
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: Foorumlaste muud hobiautod ja tehnikahobid
päris kõik ei olnud.
Re: Foorumlaste muud hobiautod ja tehnikahobid
esimene mudel, venelaste väitel täitsa eksperimentaal, toodeti ca 300tk. Sisu on uazi ja gaz sugutis, keda huvitab siis pilte siin rohkem
http://nagi.ee/photos/jossu/sets/36451/
http://nagi.ee/photos/jossu/sets/36451/
Pukseerimishaagise e Konna rent
Re: Foorumlaste muud hobiautod ja tehnikahobid
Kihvt aparaat. Tasuks kordategemist või vähemalt säilitamist.Jossu kirjutas:esimene mudel, venelaste väitel täitsa eksperimentaal, toodeti ca 300tk.
http://nagi.ee/photos/jossu/sets/36451/
Omas nišis (vist) sama harvaesinev sõiduk nagu näiteks Moskvits 433/434.
Re: Foorumlaste muud hobiautod ja tehnikahobid
Tere!
See sinepikollane 966B oli kunagi minu oma.Hea vaadata et ta veel nii hästi säilinud on.
See sinepikollane 966B oli kunagi minu oma.Hea vaadata et ta veel nii hästi säilinud on.
Kes teisele auku kaevab sellel on ekskavaator
Re: Foorumlaste muud hobiautod ja tehnikahobid
Mul autode alalt polegi rohkem midagi kui 2 moskvitsi ja nende kallal siis vaikselt nokitsengi.
Elektroonika poolet aga meeldib näppida kõike mis liigub ja teeb häält/näitab pilti.
Elektroonika poolet aga meeldib näppida kõike mis liigub ja teeb häält/näitab pilti.
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Re: Foorumlaste muud hobiautod ja tehnikahobid
Mul pildimaterjali peale mossede välja pakkuda pole,aga hobide valdkond üsna suur siis põhilised on ikkagi kõik mis seotud elektroonikaga,põhiliselt remondin kuigi viimastel aegade üha vähem.Ja muidugi autode teemal siis samuti kõik mis puudutab mootorit ja nende järele aitamist.Ise ülekäinud kokku kolm mootorit erinevates vajantides(kõik loomulikult mosse mootorid)esimene mootor sai tehtud opel rekordi Bochi pritse peale,teine täielikult koostatud uutest juppidest ning kolvid kepsud jne.kraabitud nii kergeks kui vähegi kannatas ja tasakaalustatud.Kolmas mootor lihtsalt mõistuse piires tehtud paremaks edasi käivaks ja vastupidavaks.Kõige selle kohta puudub kahjuks pildimaterjal kuna sellest omajagu aastaid möödas.Kui leian kuskilt mõned üksikud säilinud seebikarbiga tehtud pildid siis kindlasti skännin ja jagan.
Kergelt harrastan ka militaaraheloogiat ja saab seetõttu sobivatel ilmadel palju värskes õhtus viibitud Ehk on leidub ka siin sellesuguseid hobikaaslasi
Kergelt harrastan ka militaaraheloogiat ja saab seetõttu sobivatel ilmadel palju värskes õhtus viibitud Ehk on leidub ka siin sellesuguseid hobikaaslasi
AZLK 2140 78a,AZLK 2140 76a,2xAZLK 2137 84a,izh412
Re: Foorumlaste muud hobiautod ja tehnikahobid
Mingi aeg sai tegeletud võrrivõidusõiduga.
Võrr nr.1 sai endale forsseeritud silindri, klapiga sisselaske ja aku pealt töötava kontaktsüüte (mosse kontaktid muide)
Võrr nr.2 kasutas võrr nr.1 raami, kuid omas vesijahutusega mootorit, Tillotson 23mm karbussi, isetehtud sidurit, CZ õhkamorte ja palju muid täiustusi.
Võrr nr.3 sai täiesti uue raami, nullist tehtud mootori. Mootoris oli kasutatud Piaggio racing kepsu, Itaalias meie teamile spetsiaalselt tehtud L-rõngaga kolbi, Hollandis Emot Racingu poolt forsseeritud silindrit, Tillotson 23mm karbuss, suur sidur, elektronsüüde aku pealt. Edasi käis see aparaat kui kurat, tehes kiirenduses ära Minskile ning sõites Pirita teel autodest mööda.
Üks väga tume video ka sellest aparaadist:
http://www.youtube.com/watch?v=Hs-F_RmRvGE
Edasi sai tegeletud elektri liikuritega:
Ning praegu käib komponentide otsimine uue elektriratta ehituseks. Tuleb BMX ratastega ja 200mm amordikäiguga elukas, millega saab ühtviisi hästi sõia nii linnatänaval, metsarajal kui ka hüpata ja muidu lollust teha
Võrr nr.1 sai endale forsseeritud silindri, klapiga sisselaske ja aku pealt töötava kontaktsüüte (mosse kontaktid muide)
Võrr nr.2 kasutas võrr nr.1 raami, kuid omas vesijahutusega mootorit, Tillotson 23mm karbussi, isetehtud sidurit, CZ õhkamorte ja palju muid täiustusi.
Võrr nr.3 sai täiesti uue raami, nullist tehtud mootori. Mootoris oli kasutatud Piaggio racing kepsu, Itaalias meie teamile spetsiaalselt tehtud L-rõngaga kolbi, Hollandis Emot Racingu poolt forsseeritud silindrit, Tillotson 23mm karbuss, suur sidur, elektronsüüde aku pealt. Edasi käis see aparaat kui kurat, tehes kiirenduses ära Minskile ning sõites Pirita teel autodest mööda.
Üks väga tume video ka sellest aparaadist:
http://www.youtube.com/watch?v=Hs-F_RmRvGE
Edasi sai tegeletud elektri liikuritega:
Ning praegu käib komponentide otsimine uue elektriratta ehituseks. Tuleb BMX ratastega ja 200mm amordikäiguga elukas, millega saab ühtviisi hästi sõia nii linnatänaval, metsarajal kui ka hüpata ja muidu lollust teha
Re: Foorumlaste muud hobiautod ja tehnikahobid
ei saand olla, eluaeg säreveres olnud, kust mina tema tartu töin ja sealt edasi saarde viisin
kopamees kirjutas:Tere!
See sinepikollane 966B oli kunagi minu oma.Hea vaadata et ta veel nii hästi säilinud on.
Pukseerimishaagise e Konna rent