M 401, 1955, hallarvi
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: M 401, 1955, hallarvi
Tere.
Kapotialune ja sild said peale suuremat puhastamist ja rooste surmaga majandamist lõpuks ka krundi alla. Samas tekkis ka üks küsimus, et kas kellelgi pole pilti kogu pidurivõimendi ja jaguri torudest. Suure hooga sai maha võetud 412 pealt, aga unustasin pilti teha, et kuidas pärast kokku panna. See on meeles, et kundepoolne üks toru läheb jagurisse, mis on juhi jalgade juures, aga rohkem ei meenu.
Kapotialune ja sild said peale suuremat puhastamist ja rooste surmaga majandamist lõpuks ka krundi alla. Samas tekkis ka üks küsimus, et kas kellelgi pole pilti kogu pidurivõimendi ja jaguri torudest. Suure hooga sai maha võetud 412 pealt, aga unustasin pilti teha, et kuidas pärast kokku panna. See on meeles, et kundepoolne üks toru läheb jagurisse, mis on juhi jalgade juures, aga rohkem ei meenu.
Re: M 401, 1955, hallarvi
Lõpuks sai likvideeritud ka tagumise osa pornograafia, kus tulede avad olid ümber ehitatud vaz 01 tagatulede peale ja mootor sai peale tõstetud.
Re: M 401, 1955, hallarvi
Tagatulede augud sai ka ära tehtud ja homme saab ka 412 tagasild alla.
Re: M 401, 1955, hallarvi
Pole sellise asja kohta lihtsalt sõnu...andestust kuid see nüüd küll kõige parem lahendus ei ole ju?
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: M 401, 1955, hallarvi
Eks ta ole jah nagu rohkem igaühe maitse asi, teeb ju iga mees sellise auto, nagu talle meeldib.
Kui valmis saab, ehk meeldib siis vähe rohkem sulle. Sealt veel numbrituli, number ja stange puudu.
Tahtsin tulede osas ka säilitada 55-ndate aastate hõngu. Ja tagavararatas seal taga mulle ka ei meeldinud kuidagi.
Kas sa arvad, et mingid 02 tuled oleks paremini sobinud?
Esisillas on vahetatud kõik kuluosad ja samuti roolisüsteemis.
Kõik piduritorud ja voolikud panen ka uued, need juba riiulis ootavad paigaldamist.
Kui valmis saab, ehk meeldib siis vähe rohkem sulle. Sealt veel numbrituli, number ja stange puudu.
Tahtsin tulede osas ka säilitada 55-ndate aastate hõngu. Ja tagavararatas seal taga mulle ka ei meeldinud kuidagi.
Kas sa arvad, et mingid 02 tuled oleks paremini sobinud?
Esisillas on vahetatud kõik kuluosad ja samuti roolisüsteemis.
Kõik piduritorud ja voolikud panen ka uued, need juba riiulis ootavad paigaldamist.
Re: M 401, 1955, hallarvi
tuled iseenesest mulle isegi meeldivad aga nende asukoht jättab sellise suht tahumatu mulje.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: M 401, 1955, hallarvi
Oota väheke, siis näed lõpptulemust, mul tuleb sinna alla veel number ja numbrituli, allapoole ei saanud lasta ja vertikaali ka ei tahtnud panna.
Re: M 401, 1955, hallarvi
ma oleksin teinud umbes niimoodi
Re: M 401, 1955, hallarvi
Ilusam oleks olnud samad tuled 2+2 süsteemis. 3 kõrvuti on nagu liiga palju. Tegelikult tagurdustuled ei ole ju üldse kohustuslikud. Saaks need ära jätta
Re: M 401, 1955, hallarvi
Nujah, aga kui tagurdada pimedas vaja on hea, kui on valge.