2. leht 15-st
Re: Iž 412'76 >>>r384n3<<<
Postitatud: 20 Juul 2012 19:55
Postitas r384n3
Re: Iž 412'76 >>>r384n3<<<
Postitatud: 20 Juul 2012 20:18
Postitas SanderV
pole see mingi porno, pole see nii habras midagi, järelikult sa ei tea, ja need otsad on silikoonjuhtmel samamoodi pandud, musta peenikeseni välja kooritud, see väänatud silikooni peale ja sinna plekk peale pressitud.
Re: Iž 412'76 >>>r384n3<<<
Postitatud: 20 Juul 2012 23:29
Postitas indrek06
Mis masina pealt rool pärineb?
Re: Iž 412'76 >>>r384n3<<<
Postitatud: 21 Juul 2012 08:40
Postitas r384n3
SanderV kirjutas:pole see mingi porno, pole see nii habras midagi, järelikult sa ei tea, ja need otsad on silikoonjuhtmel samamoodi pandud, musta peenikeseni välja kooritud, see väänatud silikooni peale ja sinna plekk peale pressitud.
No, kelle jaoks on porno, kelle jaoks mitte, mina eelistan siiski teist pooli

Re: Iž 412'76 >>>r384n3<<<
Postitatud: 21 Juul 2012 08:42
Postitas r384n3
indrek06 kirjutas:Mis masina pealt rool pärineb?
Opel Kadeti
E: krt valetan, Ascona oli

Re: Iž 412'76 >>>r384n3<<<
Postitatud: 21 Juul 2012 22:25
Postitas r384n3
Lähitulevikuplaanidesse jäävad sellised 14"x6" valukad

Re: Iž 412'76 >>>r384n3<<<
Postitatud: 18 Okt 2012 16:24
Postitas r384n3
Pole ammu midagi postitanud, et siis väike pilt vahest

Re: Iž 412'76 >>>r384n3<<<
Postitatud: 07 Nov 2012 23:56
Postitas r384n3
Pole ammu kirjutanud jälle. Suurt midagi vahepeal tehtud pole ka. Esiosa madaldasin kergelt(1.5 keerdu maha), taha see nv uued vedrupakid madaldatuna alla. Praegustel pakkidel juhi pool 1 leht pooleks ja auto jube lääpas ühele küljele. Jahutussüsteemis vahetasin ka kõik lõdvikud ära(ka salongiradika omad), kuid mootoriradikal oli korrosioon oma töö teinud. Nimelt, kui lõdvikut vahetades alumine väljund natuke väntsutada sai, pudenes see korrosioon sealt küljest ära, ning nüüd on selle asemel korralik auk. Eks peab jootetina juurde ostma ja nv tegelema sellega, kui jälle koju lähen. 2 nädalat tagasi päästsin ühe DAAZ 2101 karburaatori ka vanarauda minekust. Oli küll teine igatpidi räämas ning ainuke toimiv detail oli tooreklapp. Kiskusin selle molekulideks laiali, leotasin ja küürisin seda mitu tundi, suruõhuga ka kõik läbi, lappisin kokku tagasi ja voila. Nüüd vaid vaja timmi ajada. Siit ka küsimus, kui suured õhu/kütuse düüsid sinna normaalsed oleks? Õhudüüside suurusi prg peast öelda ei oska, aga kütusedüüsid on 162 esimeses ja 150 teises kambris praegu. Ainult esimese kambriga töödates jääks nagu segu lahjaks, aga põhjagaasiga ärkab ellu uuesti. Kõrgel pöördel hakkab tagasi ka peksma veits(süüde vale)? Hmmm, suunatule relee vahetasin ka tänapäevasema vastu, kuna tuli odavam ning originaal lõpetas minuga töölepingu. Valuvelgede tarvis on mutrid ja flansid olemas, vaja veel pikemaid tikkpolte(mingi evo omad pidid 1:1 istuma)? Velgi tahaks pulbervärvi ka saata haapsalu v läänemaa kandis, kuid pole kursis, kus seda teostatakse ja mis hinnaga. Anyway, eks laupäeval saab jälle auto kallale ja eks näis, mis teha jõuan. Praegu aga istun ühikas edasi, libistan oma õhtust õllekest edasi ja sügelen näppe, et jälle auto kallale saada. Seniks aga ilusat ilma, et veel viimaseid sõite teha enne talve

Järgmise korrani

Re: Iž 412'76 >>>r384n3<<<
Postitatud: 08 Nov 2012 00:12
Postitas partnermosse
Karburaatorisse soovitan düüsideks 1-kamber õhk-150 bensiin-112 ; 2-kamber õhk-170 ja bensiin-162
Re: Iž 412'76 >>>r384n3<<<
Postitatud: 08 Nov 2012 00:59
Postitas r384n3
partnermosse kirjutas:Karburaatorisse soovitan düüsideks 1-kamber õhk-150 bensiin-112 ; 2-kamber õhk-170 ja bensiin-162
Tänud soovituse eest!

Muretsen düüsid ja proovin combo järgi
