2. leht 3-st

Re: 408 klapiregull

Postitatud: 27 Aug 2012 15:42
Postitas stern100
Esialgu ei kipu isegi veel õlipumpa vaatama...sest karterist tuli ennem õli ka natuke tosooli välja. Ootan mis omanik asjast arvab ning siis tegutsen vastavalt sellele.

Re: 408 klapiregull

Postitatud: 29 Aug 2012 17:22
Postitas stern100
Täna sai klapiregull tehtud, klapivahed olid ennem ala 5mm....ning kiskusin ka karteripõhja ära, et vaadata õlipumpa ja saalesi. Kõik peaks nagu töökorras olema. Kuid ikkagi...alguses oli õlisurve...pärast ei olnud. Tosooli kohta karteris....kaanetihendit hetkel ei vahetanud. See sai muidu uus pandud, kui seda mootorit tehti.

Pilt

Pilt

Re: 408 klapiregull

Postitatud: 29 Aug 2012 17:50
Postitas moskiito
saaled k6igeparemad just v2lja ei n2e. kui juba laiali sealt, siis parem kui need ka vahetad, aga siis tuleb sisses6it kindlasti teha.

Re: 408 klapiregull

Postitatud: 29 Aug 2012 20:31
Postitas stern100
moskiito kirjutas:saaled k6igeparemad just v2lja ei n2e. kui juba laiali sealt, siis parem kui need ka vahetad, aga siis tuleb sisses6it kindlasti teha.

kuradi türipaide küll...päeval ladusin mootori kokku tagasi. ennemgi mitu korda masinatel saalesi nii kontrollitud. Nüüd tuli välja et ei miski jõuga jõua seda mootorit enam kinni keerata. Tükk tegu oli et alguses kepsupolte lahti keerata...enda arust keerasin sama jõuga nagu tagasi ka. Saaled üldse oma paku seest välja ei võtnud...kusjuures ühe kepsu alumise osa võtsin ainult ära...ei tulnud pähegi et peale ühe saale ära võtmist peab mootorit ringi keerama...

EDIT. juba käis mootor uuesti lahti...oligi see kepsu alumine osa tagurpidi sees...igatahes nüüd tiksub ikka hulka vaiksemalt ja külmast peast elektroonilise näitaja järgi tühikäigul õlisurve 1

Re: 408 klapiregull

Postitatud: 30 Aug 2012 22:38
Postitas stern100
Selle mootoriga mina rohkem ei tegele...saaleklõbin ikka sees...õlisurvet ei ole.

Re: 408 klapiregull

Postitatud: 30 Aug 2012 22:48
Postitas partnermosse
stern100 kirjutas:Selle mootoriga mina rohkem ei tegele...saaleklõbin ikka sees...õlisurvet ei ole.
Õlikanalid umbes ? Need tahaks peenikest pikka traati saada millel traathari otsas, aga see eeldab mootori taas täieliku lahti võtmist ja korraliku pesu ....

Re: 408 klapiregull

Postitatud: 30 Aug 2012 22:52
Postitas stern100
partnermosse kirjutas:
stern100 kirjutas:Selle mootoriga mina rohkem ei tegele...saaleklõbin ikka sees...õlisurvet ei ole.
Õlikanalid umbes ? Need tahaks peenikest pikka traati saada millel traathari otsas, aga see eeldab mootori taas täieliku lahti võtmist ja korraliku pesu ....

Seenior arvas, et üks viga võib olla nukkvõlli saaled või taolised asjad...Aga mina sellist tööd ette veel võtma ei hakka :) Las keegi spetsialist ikka teeb seda. Sellele puna-mustale 408le tehakse nüüd talvel parimate plaanide järgi siis kahest üks korralik mootor kokku.

Re: 408 klapiregull

Postitatud: 30 Aug 2012 23:03
Postitas partnermosse
stern100 kirjutas:
partnermosse kirjutas:
stern100 kirjutas:Selle mootoriga mina rohkem ei tegele...saaleklõbin ikka sees...õlisurvet ei ole.
Õlikanalid umbes ? Need tahaks peenikest pikka traati saada millel traathari otsas, aga see eeldab mootori taas täieliku lahti võtmist ja korraliku pesu ....

Seenior arvas, et üks viga võib olla nukkvõlli saaled või taolised asjad...Aga mina sellist tööd ette veel võtma ei hakka :) Las keegi spetsialist ikka teeb seda. Sellele puna-mustale 408le tehakse nüüd talvel parimate plaanide järgi siis kahest üks korralik mootor kokku.
No kui võtta mikromeeter siis saab ise ka üle mõõta mis ka kuidas vända/kepsukaeltega lood on ja vastavalt sellele ka saaled osta(mis on osta.ee-s isegi täitsa olemas). Kuid reeglina mootorid mis on kuni 150 000 km sõitnud saab täitsa originaal mõõdus saaled panna ja toimib nagu kellavärk (see on enda kogemuse põhjal)

Re: 408 mootor

Postitatud: 02 Jaan 2013 14:07
Postitas stern100
Saaga jätkub...kes ei mäleta loeb teema läbi ja vaatab selle video ära : http://www.youtube.com/watch?v=2_vd70Jw ... e=youtu.be

Peale seda sai küll tehtud klapiregull, mis tegi mootori tunduvalt vaiksemaks, kuid õlisurvet polnud ikka ning kahtlane tiks säilis. Lõpuks andis tunda ka ehtne saalekolin. Nüüd siis mootor maas ning laiali, käega juba tunda, et teise silindri kepsusaaled täitsa otsas. See selleks, minu küsimus on see, kuidas väntvõlli ja nukkvõlli otsast need hammasrattad kätte saada, et vänt plokist välja tõsta?

Kes tahab pilte näha, siis siit näeb...
http://www.snap.ee/user/Jonar/album/408

Re: 408 mootor

Postitatud: 02 Jaan 2013 20:10
Postitas moskiito
vastus on lihtne, kasuta tõmmitsat. nukka hammikas on ju ainult kiilu peal kinni. vända oma peaks olema samatmoodi.