
Õpi Mosse juhtimine selgeks, kontrolli ja reguleeri kõik seadmed korralikult ära ja sõidad tuhandeid kilomeetreid ilma suuremate probleemidetta.
Õnneliku teed Sulle ja Sinu Mossele...

Teksin sulle natuke koolitust mosseomanike keelde. See selleks et sul endal kergem hakkama saada oleks ja et me mööda ei räägiks, muidu tuleb pärast välja et üks räägib aiast, teine aiaaugust.tanello2 kirjutas:Niisiis olen väheke vaadanud ja mõelnud ja nokkinud ja teinud lüikese nimekirja mis vaja teha või häda on:
mõlemas küljekarbis on roosteauk sees,sest omanik pole esi porikaid kunagi kasutanud,ning seegi vähene vesi ja kruus on teinud oma töö,sellepärast ma pablangi,sest ma ei tea ju kui kaua see probleem tal olnud on,ning kui hull karbid seest on.
roosteparandus töid on tehtud,kuid kõige rohkem hakkab silma vasaku külje tagastange nurgas olev koopa väline osa,sest rooste on värvikihi all ja kõik seal on krobeline nagu tapeet.
Kui me tallinnast ära tulime siis üle 80ne sõita ei saanud sest hakkas raputama,lugesin sellest siis rammatust ja selgus et rattad on regulatsioonist väljas aga mina ei oska neid ju paraleeli ajada.Kuid see pole suur häda,sest ega ma kiirelt temaga sõita ei tahagi,vaikselt tiksun kaugele tiksun.
kroomitud osad vajavad väheke määrdeid ja hõõrumist,mõnel õrnad täpid peal.
järgmise nädala reedel sõidaks kooli,sest meil seal 70-80.nendate stiilipäev,ensv autode omanikud ilmuvad kohale,nii paljud kui julgevad,ka mina võtan selle ette,pärast kooli aga kohe paarsada meetri kaugusel sõbra garaazis kanali peale,et näha mis toimub minu auto all,kas seal mingisugust kaitset on,ning kus mis viga.
See jääbki minu viimaseks sõiduks,sest kui see tehtud siis toon auto koju ja panen garaazimoodi asja sisse seisma,tõstan pukkidele ,lasen jahutuse välja,õli mootorist ka välja ja siis polegi muud kui oodata mil lumi meie maalt kaob ja väheke soojemad ilmad tagasi kodumaale tungivad,siis võin jälle auto lubada maad puudutama.
kõige hirmuäratavam küsimus on aga ikkagi selles,kas ma hävitasin oma mootori ära,kui ma ta tallinnast ära tuues tallinnavahel keema lasin ja nii 15 min rahus ringi sõitsin.
Väga korralik ja ilus mosse tundub! Edu!tanello2 kirjutas:kõige hirmuäratavam küsimus on aga ikkagi selles,kas ma hävitasin oma mootori ära,kui ma ta tallinnast ära tuues tallinnavahel keema lasin ja nii 15 min rahus ringi sõitsin.
selge,õil ma näppima ei hakka,aga selle tosooliga on selline lugu et autol olnud üks omanik ja vahemees ütles et alati on kasutatud tosooli,ning nüüdki see sees.Auto seisnud 3 päeva,korgi keerasin maha ja täpselt korgi otsani on radikas kraami täis,paisupaagis oli aga allapoole MIN märki,ning kuna see seest mingisuguse pasaga koos,keerasin selle maha ja pesin puhtaks.Lähipäevil panen peale tagasi ja siis täidan jahutusvedelikuga 10cm üle min märgi ära ka.moskiito kirjutas: Teksin sulle natuke koolitust mosseomanike keelde. See selleks et sul endal kergem hakkama saada oleks ja et me mööda ei räägiks, muidu tuleb pärast välja et üks räägib aiast, teine aiaaugust.
"selgus et rattad on regulatsioonist väljas"- Korrektne oleks et balansist, mitte regulatsioonist. Balanseerida saab igas rehvitöökojas mis ette juhtub, ise asi kui oskaja tööline ise om. Nimelt minul suutis inimene rattad palanssi saada alles 3-da korragaPõhjus seisneb selles et mosse velg on enamikel keskelt viisnurkne, kas tehasest tulnud vi selliseks keeratud.
Pukkidele võid tõsta ja kui jahutuseks kasutatakse vett, pead selle välja laskma, muidu on blokkiga jokk. Kui on sees dosool, on see soovitav, kuna sina seda sisse ei valanud siis sa ei tea mis kvaliteediga ta om, kuna pikkema aja peale lähevad omadused kehvemaks. Õli pole küll mõttet välja lasta, see võib kurja teha hoopis. Nimelt õli hoiab niiskust eemal ja kui karter kuiv, tuleb niiskus sinna väga kiiresti sisse.
kui tekkib küsimusi või probleeme ja abi ei saa, küsi julgesti, me võime küll vahel haukuda, aga omasi me ei hammusta
seda teelusika asja lugesin ma jah raamatust,aga kirjutasin siia ennem kui targemaks sain.See õpetus juba kõrvataga.viirusboy kirjutas:Ma soovitaks talve jooksul kõik vedelikud ja filtrid uute vastu vahetada. Mine krt tea millal eelmine omanik neid vahetas viimati. Kindlasti aga ära jäta talveks mootorit õlita.. Niiskus poeb sisse ja tõmbab rooste/kinni. Soovitatakse ka küünlaaugust kolbidele teelusika täie õli valada ja siis vändast paar tiiru ringi ajada et hülsid rooste ei läheks ja kolvid kinni ei jääks. Mootorit vändast ringi ajada soovitaks vähemalt iga 2 kuu tagant kui autot ei kasutata.
Kui 80 peal väristas ja edasi jäi vaikseks, on rattad tasakaalust väljas, kui koguaeg miski vibra, kontrolli mootori ja käigukasti patju.
kas õhumulle pean vaatama radika avatud korgi kaudu,või plastik paagist?Edel kirjutas:Plokikaane tihendi pidavust saab kontrollida ka töötamise ajal radikast jahutusvedelikku jälgides, kui tekib õhumullikesi, siis on tihend defektiga. Radikas peab siis kontrollimise ajal kuni korgini täis olema.
Kui karteris õlitase tõuseb, on ka tihend otsas.
Tegelt, kui kapriisne see Mosse mootor ülekuumenemisele ongi? Olen omal eelmisel Mossel küll mootorit küpsetanud aga ei juhtunud kordagi midagi, käis samamoodi edasi nagu ennegi aga mine sa tea, kontrollida tasub alati peale ülekuumenemist. Kui enne termomeetri vaatamist tahtis juba jõud ära kaduda, võib asi halb olla.
Kroomsangadega 412 on just see kõige õigem Moskvitš. Edu!