Minul näitab tahhomeeter ligi 1500 rpm valesti,kas see on seadme viga või kalibreerimise küsimus ei teagi. Ühendamise kohta on olemas minu teemas isegi juttu
MAZ kirjutas:Minul näitab tahhomeeter ligi 1500 rpm valesti,kas see on seadme viga või kalibreerimise küsimus ei teagi. Ühendamise kohta on olemas minu teemas isegi juttu
Tahhomeetri panin peale. Kui töötab korralikult siis vist näitab ligi 500 rpm rohkem, kuid järgmine moment kõigub lihtsalt üles-alla.
Veel sai vana näidikuploki ära pleekinud osutid üle värvitud.
Paluks arvamust sellisest veljest.
Selline probleem, et kui pidurit muljuda töötava mootoriga hakkab summutajast valget suitsu tulema ning mootori pöörded langevad. Ise olen kahtlustanud pidurivõimu. Kas seal sees on mingit mansetid, mis võivad läbi olla või on asi palju tõsisem?
moskiito kirjutas:piduri peasilindri otsamansetid õhtal kust lekkib õli vaakumi ja sealt imetakse õli omakorda silindritesse.
Päris täpselt ei saa sinu jutust aru, kuidas saab õli läbi piduri peasilindri otsamanseti kaudu silindrisse saab. Mul on vanatüübi eraldi olev vaakumvõim.
vaakum töötab hõrendusega mis tekkitatakse neljandas silindris mootori töötamise ajal. Kui piduri silindris on mansettid läbi, siis läbi selle hõrenduse imetaksegi piduriõli mootorisse.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Vähepeal sain endale 1 esiklaasi ning 2 tagaklaasi. Kui kellelgil on tagaklaasi vaja olen nõus seda vahetama Kombi juppide vastu (võivad ka muud jupid olla).
Reedel sai natuke vaakumvõimu lahatud. Endale sai selgemaks, kuidas see vidin töötab ning aiman, milles võib viga olla. Kõige loogilisem koht kust õli imetakse mootorisse on ühe pronksjupi alune mansett noolega märgitud augus.
Ja nüüd pilt sellest mansetist. Kui kellelgil on seda pakkuda või oskab õelda kust sellist asja saada võiks teada anda (välimine läbimööt on 20mm sisemine 8mm ja kõrgus on 8mm).