Mis on või peaks olema kaasas ootmatu rikke puhul?
Re: Mis on või peaks olema kaasas ootmatu rikke puhul?
Üks kriitiline koht on veel rattalaagrid,eriti tagumine,sest kui see juhtub lagunema,on selline probleem,et autot ei saa lihtsalt paela otsas vedada,aga tervet pooltelge alati kaasas kanda on ka tülikas.Olen ise kunagi käinud teepeal seda vahetamas,kuna tollel ajal oleks auto teelt ära toomine olnud võimalik vaid mõne veoka kastis,lisaks kraana vajadus,praegu on muidugi võimalik puksiir tellida.
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: Mis on või peaks olema kaasas ootmatu rikke puhul?
Vaat see on õige küll. Vast kuni 150 tuh. sõitnud autol seda jama ei juhtu.Seenior kirjutas:Üks kriitiline koht on veel rattalaagrid,eriti tagumine,sest kui see juhtub lagunema,on selline probleem,et autot ei saa lihtsalt paela otsas vedada,aga tervet pooltelge alati kaasas kanda on ka tülikas.Olen ise kunagi käinud teepeal seda vahetamas,kuna tollel ajal oleks auto teelt ära toomine olnud võimalik vaid mõne veoka kastis,lisaks kraana vajadus,praegu on muidugi võimalik puksiir tellida.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
Re: Mis on või peaks olema kaasas ootmatu rikke puhul?
Igapäevaselt on kõik põhi- ja osa vähemvajaminevad -tööriistad (mina nimetan seda töökojaks ) kaasas. Varuosadest bensupump, jagaja, ventika rihm, puksiirköis, rattavahetuse riistad ja mõningat väiksemat mudru lisaks. Kui kaugemale sõita, saab midagi veel pagassi visatud. Tavaliselt ei juhtu midagi aga igaks juhuks võib. VAZ-il 5 aasta eest pidin teise Eesti otsa sõitma ja juhtumisi sai otsa roolisambal olevad lülitid, mille puhul lähituled puudusid. Sai kaasa võetud pika jämeda juhtmega lähituled otse aku pealt pandud ja sai koju jõutud.
Mossega üks kord teepeale jäädud. 2009a. sügisel lõppes jagaja otsa ja sai pagassist järgmine asemele pandud.
Varu bensupumpa tasub kontrollida. Pikalt seisavad siis pikapeale ei taha see enam ettenähtud tööd teha. Omajagu kasutan paagist kütte väljaimemiseks, kasutades käsihooba. Eelmine sügis sai nii Ikaruse paagist 20 liitrit diislit välja tõmmatud Ütlen kohe, et mina suuga ei ime ja pump saab ka natuke trenni teha. Loodan, et diislikütus membraanile halvasti ei mõju...
Mossega üks kord teepeale jäädud. 2009a. sügisel lõppes jagaja otsa ja sai pagassist järgmine asemele pandud.
Varu bensupumpa tasub kontrollida. Pikalt seisavad siis pikapeale ei taha see enam ettenähtud tööd teha. Omajagu kasutan paagist kütte väljaimemiseks, kasutades käsihooba. Eelmine sügis sai nii Ikaruse paagist 20 liitrit diislit välja tõmmatud Ütlen kohe, et mina suuga ei ime ja pump saab ka natuke trenni teha. Loodan, et diislikütus membraanile halvasti ei mõju...
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Re: Mis on või peaks olema kaasas ootmatu rikke puhul?
Ei ole küll mossega eriti kruiisinud, kui loodan seda edasipidi nüüd teha, aga teised autod millega on au igapäevaselt sõita sisaldavad 4 põhiasja pagasnikus- pukseerköis, krokodillid(käivitusjuhtmed), tööriistakast ja lumelabidas, eriti talvisel ajal.
Mossega kruiisin, siis on lisaks eelpool mainitud asjadele kaasas ka 5l kanku bensiiniga
Kordumatud kogemused on õpetanud, et ilma ei julge enam sõita- viimane kord oli maru vähe maad koju, aga väga palju maad tanklasse uue kütuse järgi.
Mossega kruiisin, siis on lisaks eelpool mainitud asjadele kaasas ka 5l kanku bensiiniga
Kordumatud kogemused on õpetanud, et ilma ei julge enam sõita- viimane kord oli maru vähe maad koju, aga väga palju maad tanklasse uue kütuse järgi.
Re: Mis on või peaks olema kaasas ootmatu rikke puhul?
no lisan ka siis, ise kui kodus sõitsin, kaasas köis ja muud midagi, kui tartu tulin, siis :
tööriistad
krokodillid
5l bensu
lehter
jagaja
karpa
bensupump
küünlad
tung
varuratas
dot4 suur pudel
mootoriõli
tosooli 5l
tõkiskingad
kindlasti midagi veel aga hetkel ei meenu...
tööriistad
krokodillid
5l bensu
lehter
jagaja
karpa
bensupump
küünlad
tung
varuratas
dot4 suur pudel
mootoriõli
tosooli 5l
tõkiskingad
kindlasti midagi veel aga hetkel ei meenu...
Re: Mis on või peaks olema kaasas ootmatu rikke puhul?
Haha kurikasväikevend kirjutas:Pikema sõidu peale olen pagasnikusse visanud terve generaatori, karburaatori, jagaja, hunnik küünlaid, pirne, geneka rihm nagu ikka.
Lisaks on lisavarustuses kurikas ebameeldivate inimeste tõrjeks. Siiamaani pole seda vaja läinud
Mul ka metallist kurikas olemas ja läheb ka pagassi nähtavasti
Keevitustööd Rakveres. Tel.56933617
-
- Postitusi: 122
- Liitunud: 23 Jaan 2011 05:13
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Mis on või peaks olema kaasas ootmatu rikke puhul?
Kui minu igapäevane auto oli MZMA 408 siis kaasa oli generatori rihm , kast töövahenditega, käigukastile õliga pudel ,tungraud ja pukseerimisköis - see oli kõik mis oli 45 aastases autos pagasnikus. Ainult Talverallile 2012 võtsin veel küünlad , süütepool ,tosol , motori õli , jagaja , kondensaator , ja voolik , aga mitte midagi ei kasutanud . Saan uhkelt ja ausalt öölda et minu 408 oli usaldusväärne ja ei olnud vaja kaasa võtta terve auto varuosad
Re: Mis on või peaks olema kaasas ootmatu rikke puhul?
Kuulge kurikakangelased, teate et kui teil pesapallikinnast või -palle autos ei ole liigitub kurikas külmrelvaks ja võib teile krim. asja tuua?
Muidu on kaasas pukseerimisköis ja võtmekarp, kus on vist paar varuküünalt ka. Teele olen jäänud paar korda natuke valetava bensunäidiku tõttu
Muidu on kaasas pukseerimisköis ja võtmekarp, kus on vist paar varuküünalt ka. Teele olen jäänud paar korda natuke valetava bensunäidiku tõttu
Re: Mis on või peaks olema kaasas ootmatu rikke puhul?
Meie oleme läbinud tuhandeid kilomeetreid Venemaa teedel ja kaasas on olnud vaid mõned pirnid, paar küünalt, jagaja kontaktid, veoköis, originaalne Mosse tööriistade komplekt, korralikud toruvõtmed (muide ka veneaegsed) ja paar õhukummi. Sama varustusega oleme läbinud ka Uunikumide Talve- ja Suverallid. Õnneks pole midagi neist vaja läinud. Mõistlik oleks nii pikale sõidule veel kaasa võtta bensiinipump, jagaja, süütepool ja karburaatori nõelklapp. Aga pole raatsinud neid varuks osta...
Eks 30 aasta vanusel autol võib mis iganes laguneda aga ega teist autot varuosadena kaasa ikka ei võta. Tuleb loota enda nutikusele ja heade inimeste abile ja õnnele...
Eks 30 aasta vanusel autol võib mis iganes laguneda aga ega teist autot varuosadena kaasa ikka ei võta. Tuleb loota enda nutikusele ja heade inimeste abile ja õnnele...
Moskvich 2140 SL 1985.a., IZ-412 IE 1985.a.
Re: Mis on või peaks olema kaasas ootmatu rikke puhul?
Viimasel talverllil läks käiku tagavara genekarihm, sobis väga hästi summuti hoidmiseks
Vahetusfond:
http://varstu.planet.ee/mosse/vahetus/index.html
Siin lehel olevad osad on pakkuda vahetuskaubaks, võib pakkuda Moskvitsh 427, AZLK 412, GAZ 51 kui ka traktorite juppe.
http://varstu.planet.ee/mosse/vahetus/index.html
Siin lehel olevad osad on pakkuda vahetuskaubaks, võib pakkuda Moskvitsh 427, AZLK 412, GAZ 51 kui ka traktorite juppe.