2. leht 3-st
Re: Mossele Bmw 1.8 mootor
Postitatud: 10 Mär 2013 17:08
Postitas MAZ
See,kes oma lada tegi Bemari mootorile laseb kogu aeg sellega ringi. Ei tea mina kus ta saab TÜV läbitud või mis moodi. Aga on julgeid ka eestimaal

kelle jaoks mingi seaduse piirang ei loe,mitte miskit.
Re: Mossele Bmw 1.8 mootor
Postitatud: 10 Mär 2013 20:22
Postitas sass
MAZ kirjutas:See,kes oma lada tegi Bemari mootorile laseb kogu aeg sellega ringi. Ei tea mina kus ta saab TÜV läbitud või mis moodi. Aga on julgeid ka eestimaal

kelle jaoks mingi seaduse piirang ei loe,mitte miskit.
Neid vööra mootoriga masinaid on tegelikult veel, on ka Moskviche - aga nendest ei ole vaja avalikult rääkida, vähemasti kellestki konkreetselt...
Asi lihtsalt selles, et ka seadusesilmad loevad foorumeid.
Re: Mossele Bmw 1.8 mootor
Postitatud: 10 Mär 2013 21:37
Postitas marek
Hr. Leivategija ju ka valmistanud senatori 3 v. 4.0 konega Volga ja bmw 750 tehnikaga Pobeda. Kunagi kuskil küsisin ka et kuidas see võimalik ja anti teada, et vanasti sai jah selliseid asju avele, kuid tänapäeval enam ei saa. Tuleb välja, et ühed ongi võrdsemad kui teised, nii et ise paneks samuti sellise mootori nagu ise tahaks.
Samas nendele, kes iga asja pärast põevad v. üle mõtlevad on ütlus, et jänes shampust ei joo

Re: Mossele Bmw 1.8 mootor
Postitatud: 10 Mär 2013 22:30
Postitas Martpoiss
Leivategija autod on arvel kui iseehitatud kuna tal on vahetatud välja kogu auto põhi mitte ainult mootor. Ise ehitamisel ei ole mingeid piiranguid võimsuse suhtes. Samas peab iseehitatud auto vastama täpselt erinevatele ohutusnõuetele.
Mootori vahetamisel on kindel protsent, kui palju võib erineda võimsus, pöördemoment ja kaal. Taotled ARK-ist loa, vahetad mootori ära ja näitad ette ning ongi korras.
Re: Mossele Bmw 1.8 mootor
Postitatud: 11 Mär 2013 00:05
Postitas MAZ
BMW mootoriga peab seda arvestama,et tasakaalust läheb kere üsna kergelt välja. Teatud aerodünaamika ja füüsika printsiibid hakkavad siin rolli mängima.
Lisaks tean ühte 412 ,mis omaaegse seaduseaugu tõttu on tänase päevani BMW mootoriga arvel. Aga see oli ka tehtud ajal, kus seadused olid mitmeti tõlgendatavad ja lünklikud,rääkimata äraostetavatest ametnikest.
Re: Mossele Bmw 1.8 mootor
Postitatud: 11 Mär 2013 00:31
Postitas marek
Iseehitatuga minu teada selline asi, et välimus ei tohi jäljendada mõnda olmeasolevat autot. Eelmainitud pobi ja volga välimuselt 1:1-le stockid. Võibolla vana vene tehnikaga asi veits leebem, kuna ausaltöeldes pole seda riikigi enam, kus need masinad toodeti.
Re: Mossele Bmw 1.8 mootor
Postitatud: 11 Mär 2013 18:52
Postitas Martpoiss
Internet võidab et BMW neljasilindrilised 8V mootorid kaaluvad u. 80+ kg, 16V mootorid 100+ kg. Mosse mootori peaks kaaluma 125 kg. See paarkümmend kilo erinevust on nii väike et seda ilmselt ei tunnegi.
Re: Mossele Bmw 1.8 mootor
Postitatud: 11 Mär 2013 18:55
Postitas Urukoer
MAZ kirjutas:BMW mootoriga peab seda arvestama,et tasakaalust läheb kere üsna kergelt välja. Teatud aerodünaamika ja füüsika printsiibid hakkavad siin rolli mängima.
Lisaks tean ühte 412 ,mis omaaegse seaduseaugu tõttu on tänase päevani BMW mootoriga arvel. Aga see oli ka tehtud ajal, kus seadused olid mitmeti tõlgendatavad ja lünklikud,rääkimata äraostetavatest ametnikest.
Mis asi see tasakaalust välja läheb?
Re: Mossele Bmw 1.8 mootor
Postitatud: 11 Mär 2013 18:57
Postitas MAZ
Kere võib minna kergemini külili. Muidugi seda on võimalik saavutada ka originaal tehnikaga. Kuid kiirem mootor ja järsk kurvivõtmine üldiselt hästi ei lõppe.
Re: Mossele Bmw 1.8 mootor
Postitatud: 11 Mär 2013 19:44
Postitas Jossu
kle teoreetik, kes praktikas ei suuda millegagi hakkama saada, ära pajata. On igasuguseid asju tehtud ja nähtud
Sapaka nt võib ka 30km/h kahele rattale saada...
Kuid aga mossel, olen sõitnud mossega aastast 60 midagi, millel bemari mootor, 2.5 v miskit, raputas ja põrutas ja põletas, ümber seda ajada küll ei suutnud, ümberminemine kinni ikka kiirusest... siin räägitakse aga kiirendusvõimest
karta on, et 150ga äkkpööret tehes sündmus hästi es lõpe...