Ei tea kas sul on ettekujutust mis kroomimine maksab?
Kandilise kerega mossele on kõiki kroomdetaile suhteliselt normaalses seisus veel võimalik saada, ning nende hind on murdosa kroomimise hinnast.
Lisaks tundub kroom sellel autol enam-vähem korralik. Vähemalt piltidelt. Läiget on mingil määral võimalik poleerimise abil taastada ja ka rooste laike on võimalik puhastada, läbiva roostega pole muidugi midagi teha.
AZLK 408IE 1970 Jozik
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: AZLK 408IE 1970 Jozik
Tule suvel kokkutulekule ja võta naine kaasa !jozik kirjutas: PS kellel on imerohtu, mis paneks naise samamoodi mossest huvituma?
Re: AZLK 408IE 1970 Jozik
Kroomimisel maksab kõige rohkem eeltöö. Selle katsun ise ära teha.
Praegused kroomdetailid ikkagi nutuses seisus. Punaseid täppe täis ja seetõttu tuleks alustada uuesti kroomimisega.
Protsess iseenesest lihtne:
1) vana kroom ja nikkel maha
2) detail korralikult siledaks
3) kui nüüd teha eriti peent tööd, siis tuleks tummine kiht vaske peale ajada galvaaniliselt
4) vasekiht ilusasti ära poleerida
5) uus nikkel-kroom peale ja ongi asi ants
See kõik on kerge kui on tegemist terasest detailidega ( lihtne kontrollida, kui magnet võtab kinni, siis teras ), silumiinist ja alumiiniumist detailidega on raskem, kuna nendelt on keerulisem niklit maha saada ja ka peale saada. Selliste detailide puhul tuleks pöörduda Narva, Magnum Chrome, kodanik Igor Brok peaks seal asjatama. Terasest detailidega on lihtsam. Kroomi ja nikli saab Voltas ja Vasaras maha ( Vasaras saab kasutada vähe kallimat keemiat, mis jätab aluspinna korralikumaks, Volta võib detaili natuke liialt söövitada aga samas peaks olema odavam ). Poleerimise kohta ei oska hetkel midagi kosta, kuna sellega hakkan esimene kord tegelema. Muidu Tallinna mail tegelevad poleerimise ja galvaanikutega jantimisega Märt Karu ja Martin Vuks. Nüüd ei oska öelda, kas Voltas vaske peale lastakse, aga Vasaras saab seda teha kindlasti, samuti saab seal ka peale kindlasti nikli ja kroomi.
Hindadest oskan öelda nii palju, et Vasaras on miinimum hinnaks 60 euri. Kõik muu tegevus peaks seal olema 40-50 euri ruutmeeter. See hind käib siis mahavõtmisele, vasetamisele ja nikeldamisele-kroomimisele. Poleerimise kulusid ei oska kommenteerida.
Tsinkimine on ka muidugi plaanis, aga see on väheke lihtsam tegevus kui kroomimine ja ka 3 korda odavam =)
Kõik mis mossel terasest ja kroomitud tahaks üle käia. Alguses ei hakka stangesid näppima. Alustan väiksemate detailidega.
Praegused kroomdetailid ikkagi nutuses seisus. Punaseid täppe täis ja seetõttu tuleks alustada uuesti kroomimisega.
Protsess iseenesest lihtne:
1) vana kroom ja nikkel maha
2) detail korralikult siledaks
3) kui nüüd teha eriti peent tööd, siis tuleks tummine kiht vaske peale ajada galvaaniliselt
4) vasekiht ilusasti ära poleerida
5) uus nikkel-kroom peale ja ongi asi ants
See kõik on kerge kui on tegemist terasest detailidega ( lihtne kontrollida, kui magnet võtab kinni, siis teras ), silumiinist ja alumiiniumist detailidega on raskem, kuna nendelt on keerulisem niklit maha saada ja ka peale saada. Selliste detailide puhul tuleks pöörduda Narva, Magnum Chrome, kodanik Igor Brok peaks seal asjatama. Terasest detailidega on lihtsam. Kroomi ja nikli saab Voltas ja Vasaras maha ( Vasaras saab kasutada vähe kallimat keemiat, mis jätab aluspinna korralikumaks, Volta võib detaili natuke liialt söövitada aga samas peaks olema odavam ). Poleerimise kohta ei oska hetkel midagi kosta, kuna sellega hakkan esimene kord tegelema. Muidu Tallinna mail tegelevad poleerimise ja galvaanikutega jantimisega Märt Karu ja Martin Vuks. Nüüd ei oska öelda, kas Voltas vaske peale lastakse, aga Vasaras saab seda teha kindlasti, samuti saab seal ka peale kindlasti nikli ja kroomi.
Hindadest oskan öelda nii palju, et Vasaras on miinimum hinnaks 60 euri. Kõik muu tegevus peaks seal olema 40-50 euri ruutmeeter. See hind käib siis mahavõtmisele, vasetamisele ja nikeldamisele-kroomimisele. Poleerimise kulusid ei oska kommenteerida.
Tsinkimine on ka muidugi plaanis, aga see on väheke lihtsam tegevus kui kroomimine ja ka 3 korda odavam =)
Kõik mis mossel terasest ja kroomitud tahaks üle käia. Alguses ei hakka stangesid näppima. Alustan väiksemate detailidega.
Re: AZLK 408IE 1970 Jozik
Olen ise seda eeltööd teinud ja ütleks niimoodi: nii ilusasti siledaks/läikivaks kui sa suudad selle poleerida nii ilus ka tuleb keemiliselt lõpptulemus.(kõik eeltööga tegematajätmised on ilusti lõpptulemusel näha)
Siledate pindadega polegi nii väga raskusi aga kui juba nurgad ja sopid mängu tulevad siis ikka palju pusimist.
Siledate pindadega polegi nii väga raskusi aga kui juba nurgad ja sopid mängu tulevad siis ikka palju pusimist.
Re: AZLK 408IE 1970 Jozik
Kuna ise olen keemia poolelt, siis tean, et eeltöö on väga tähtis! Keemiaga saab asju ka natukene lihtsamaks teha, aga jah detaili ilu määrab hoolikus eeltööga!
Re: AZLK 408IE 1970 Jozik
Igor Narvas teeb väga head tööd! Hind on küll kallis kuid töö korralik. Hüürus härra Mati juures on enamus volga detaile just seal tehtud ja asjad kestavad kaua.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!