AZLK 2140-117 SL 1987' MadisA
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: AZLK 2140-117 SL 1987' MadisA
Nädalavahetusel tulen ja vaatan üle.
Kapoti vötan ka kaasa.
Kapoti vötan ka kaasa.
Re: AZLK 2140-117 SL 1987' MadisA
Kuna töö kõrvalt pole väga aega ja ka kool võtab oma...lisaks veel haigus, mis praegu kummitab, pole saanud auto kallal olla. Rohkem poodides käinud ja juppe varunud (õhufilter, küünlad, jagajakaan, rootor, küünlajuhtmed, lisa küttefilter). Kuigi täna sai kasutaja sass-iga korra auto juures käidud ja proovisime, kas mootor üldse häält teeb. Karburaatorist otse sisse kallates tegi mootor üsna koheselt rõõmsat häält, aga seda ainult nii kauaks kui seda tilgakest karburaatoris oli...panime ka paaki bensiini sisse, aga sealt kütet kätte ei saanud. Tuleb lahti võtta pump ja ilmnes, et ka kiirenduspumba membraan annab läbi. Tuleb ette võtta nende asjade remont ja põhjalik puhastamine
Re: AZLK 2140-117 SL 1987' MadisA
Nii, jutt ikka sama nagu eelmise posti alguses. Kuna käsile on võetud igasugu asju, siis tormilist arengut pole. Katsun autot töö juures teha pauside ajal enda vabast ajast ja mõni üksik õhtu kauem ka. Mootori sain üle käidud ja vajab hetkel ainult süüte reguleerimist, aga selle teen ära kui rattad uuesti all ja õues saan korralikult mootori soojaks aetud. Toa lööb muidu kole kiiresti vingu täis. Käsil on hetkel pidurite korrastamine. Ära sai võetud kõik rattad, et olukorda näha ja ka juhipoolne support. Katsub esimestel kolvid liikuma saada ja tagumised esialgu lihtsalt ära puhastada. Korralikud rehvid sain ka ja ootavad vahetust. Esialgu katsun tehnilise poole korda saada ja ÜV-le minna. Suve jooksul saab ehk masin ka uue värvi selga ja ka muud lisavarustust
Paar pilti ka:
Paar pilti ka:
Re: AZLK 2140-117 SL 1987' MadisA
Aega võttis, aga asja sai. Auto tuli just ülevaatuselt ja enne järgmise aasta lõppu pole sinnapoole enam asja . Sain ka esimese korra korduva kuna karburaatorisse paigaldatud rem. kompl. segukruvi keeras CO täitsa paigast ära. Vana sisse ja kõik ilus. Samuti ei olnud üks tagumine pidur väga efektiivne ja sai ka tema uue töösilindri.
Et rõõmu ikka jätkuks, suutis masinal enne ülevaatusele sissesõitu süüteluku küljest juhtmed eralduda. Sai natuke ilutulestikku ja kohapeal enam kiiruga läbi ei hammustanud kuhu mingi asi käis. Sai masin ära teisaldatud ja ostetud igaks juhuks uus lukk. Skeem ette ja sõbra abiga sai asi korda
Uazik ootab ka plokikaane peale panemist
Nüüd tehniline pool enamvähem kui pisiasjad välja arvata. Kui rohkem aega, siis hakkab ka iluvigu parandama.
Samas ka küsimus karburaatori süsteemi kohta (ökonomaiser vms?)
Kellegil aimu, kuidas need vaakumid õieti jooksma peavad? Praegu üks üldse nagu puudu...
Et rõõmu ikka jätkuks, suutis masinal enne ülevaatusele sissesõitu süüteluku küljest juhtmed eralduda. Sai natuke ilutulestikku ja kohapeal enam kiiruga läbi ei hammustanud kuhu mingi asi käis. Sai masin ära teisaldatud ja ostetud igaks juhuks uus lukk. Skeem ette ja sõbra abiga sai asi korda
Uazik ootab ka plokikaane peale panemist
Nüüd tehniline pool enamvähem kui pisiasjad välja arvata. Kui rohkem aega, siis hakkab ka iluvigu parandama.
Samas ka küsimus karburaatori süsteemi kohta (ökonomaiser vms?)
Kellegil aimu, kuidas need vaakumid õieti jooksma peavad? Praegu üks üldse nagu puudu...
Re: AZLK 2140-117 SL 1987' MadisA
jah see ta on.
see vasakul pildil ,vaakumklapp.
karpa lülitist saab impulsi ja siis vastavalt avab /sulgeb vaakumi abiga karpas klappi.
kollektori pealt vaakumots vaakumklapi sisse ja teine vaakumitoru karpa peale (selle suure 17 mm võtmega reguleeritava tühikäigu pöörete kruvi keskele)
pildilt tundub nagu õieti olema.
aga vaata siin foorumis ringi,siin mitmes kohas sellest süsteemist juttu olnud (ka kuskil skeemid olemas)
see vasakul pildil ,vaakumklapp.
karpa lülitist saab impulsi ja siis vastavalt avab /sulgeb vaakumi abiga karpas klappi.
kollektori pealt vaakumots vaakumklapi sisse ja teine vaakumitoru karpa peale (selle suure 17 mm võtmega reguleeritava tühikäigu pöörete kruvi keskele)
pildilt tundub nagu õieti olema.
aga vaata siin foorumis ringi,siin mitmes kohas sellest süsteemist juttu olnud (ka kuskil skeemid olemas)
Re: AZLK 2140-117 SL 1987' MadisA
eeem pildil tundub tiba valesti siiski, tundub et sul vaakumklapist tulev ots läheb karpa "süüte vaakumi" otsa, see peaks minema sinna keeratava klapi külge mis pildil paremal ja see kuhu sul praegu ots ühendatud peaks minema jagajasse
Re: AZLK 2140-117 SL 1987' MadisA
jep Sandril õigus,paistab nii jah.
Re: AZLK 2140-117 SL 1987' MadisA
Ja see pealmine jääbki tühjaks?
Re: AZLK 2140-117 SL 1987' MadisA
Vaheta karpa küljes omavahel ära vaakumklapist ja jagajast tulevad voolikud.
Re: AZLK 2140-117 SL 1987' MadisA
Tehtud juba aga ikka jukerdab kui talda anda. Kui toorest natuke peale tõmmata, siis oleks nagu parem. Tundub, et lahmab kuskilt lisa-õhku.