Re: Probleem milles?
Postitatud: 15 Nov 2013 00:22
Kui keegi oskaks mulle seletada täpselt kuidas seda rihmaratta polti avada, siis saaksin tekstotiili üle vaadata... Ehk siis kuidas vändaratast eemaldada.
Kas mitte nii, et keerad otsast poldi maha ja tõmbad ratta välja? Polt oli vist vastupidi keermega. Täpselt ei mäleta enam kahjuks.Myyr kirjutas:Kui keegi oskaks mulle seletada täpselt kuidas seda rihmaratta polti avada, siis saaksin tekstotiili üle vaadata... Ehk siis kuidas vändaratast eemaldada.
Vändaratas eemaldub pärast käbi-poldi eemaldamist. Seal oleks hea mingi normaalne padrun ja hea pikendus, et mitte kante maha keerata, lehtvõtmega suht. porr. Minuarust käis see polt ikka vastupäeva lahti nagu tavaliselt ning oli seibi servaga stoperdatud, aga võin ka eksida.Myyr kirjutas:Kui keegi oskaks mulle seletada täpselt kuidas seda rihmaratta polti avada, siis saaksin tekstotiili üle vaadata... Ehk siis kuidas vändaratast eemaldada.
see mutter on kinni stopperseibiga, mille üks rant on ülespainutatud vastu mutri külge. Mutter ise tuleb lahti mootori töötamisele vastupidises suunas ehk siis võtad padrunvõtme, lähed auto paremale küljele ja sealt tõmmates peaks lahti keerama.marek kirjutas:Vändaratas eemaldub pärast käbi-poldi eemaldamist. Seal oleks hea mingi normaalne padrun ja hea pikendus, et mitte kante maha keerata, lehtvõtmega suht. porr. Minuarust käis see polt ikka vastupäeva lahti nagu tavaliselt ning oli seibi servaga stoperdatud, aga võin ka eksida.Myyr kirjutas:Kui keegi oskaks mulle seletada täpselt kuidas seda rihmaratta polti avada, siis saaksin tekstotiili üle vaadata... Ehk siis kuidas vändaratast eemaldada.
Siiski päris mitte, mootor hakkab ju ringi käima kui seda keeran, peaksin vändaga kinni hoidma seda rihmaratast?moskiito kirjutas:see mutter on kinni stopperseibiga, mille üks rant on ülespainutatud vastu mutri külge. Mutter ise tuleb lahti mootori töötamisele vastupidises suunas ehk siis võtad padrunvõtme, lähed auto paremale küljele ja sealt tõmmates peaks lahti keerama.marek kirjutas:Vändaratas eemaldub pärast käbi-poldi eemaldamist. Seal oleks hea mingi normaalne padrun ja hea pikendus, et mitte kante maha keerata, lehtvõtmega suht. porr. Minuarust käis see polt ikka vastupäeva lahti nagu tavaliselt ning oli seibi servaga stoperdatud, aga võin ka eksida.Myyr kirjutas:Kui keegi oskaks mulle seletada täpselt kuidas seda rihmaratta polti avada, siis saaksin tekstotiili üle vaadata... Ehk siis kuidas vändaratast eemaldada.
Klapid hõredad, rõngad kulunud. Võta kaas maha, löö kõige madalama surveastmega silindri klapid välja ja hinda kontaktpindasid. Kui küüs kuhugi taha kinni ei jäe ja sügavaid kraapse pole, sovelda kõik klapid sisseMyyr kirjutas:Ära kontrollisin siin nüüd silindrite rõhu, veneaegne näidik miskine, millega kontrollitud sai näitas vaid 4, kuid "abiliinilt" saime vastuse, et vaja on 9-10... Mis edasi? Võimalik klapiteema, klapid hõredad või miskit?